quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je even op zo'n vergelijkingsite kijken aangezien er tig providers zijn met diverse abo's, en het ook afhangt van of je er onbeperkt internet bij neemt (wel aan te raden met smartphone) en evt. aanvullend sms-pakket. De duur (1 of 2 jaar) en welk toestel en de korting op het toestel
Wat een prachtige veelzeggende lapo! Chapeau!quote:
Dankuquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een prachtige veelzeggende lapo! Chapeau!
Dat zou de bedoeling moeten zijn... maar ik heb bijna alleen maar negatieve dingen erover gehoordquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
Dus nexus one is helemaal hot op dit moment?
owquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zou de bedoeling moeten zijn... maar ik heb bijna alleen maar negatieve dingen erover gehoord
pics van je broertje.quote:
Draait volgens mij inderdaad helemaal niet zo lekker als je zou mogen verwachten van een toestel met die specs. Zou voor een topmodel HTC gaan als ik jou was c_a.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zou de bedoeling moeten zijn... maar ik heb bijna alleen maar negatieve dingen erover gehoord
Wat hij zegt:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thx! En hoe duur zijn de abbo's? Hij wil 500 belminuten
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je even op zo'n vergelijkingsite kijken aangezien er tig providers zijn met diverse abo's, en het ook afhangt van of je er onbeperkt internet bij neemt (wel aan te raden met smartphone) en evt. aanvullend sms-pakket. De duur (1 of 2 jaar) en welk toestel en de korting op het toestel
Damn, mooie telefoon zeg !quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh verrek je hebt gelijk
sinds maandag blijkbaar
Ja want goede saus moet uren pruttelen. Ik maak een bolognesesaus met echte tomatenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |