Als je bij de kaiser chiefs bent geweest heb je het wellicht gezien. De 'tunnel' van mensenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vertel, wat was DE lowlands trend van 2009?
Misschien wel. Ik veroordeel niemand in deze, de manier waarop het ging was in ieder geval niet chique te noemen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen, en don't shoot me, dat wanneer je constant de ene sneer na de andere moet incasseren, dat je zelf ook op de persoon gaat spelen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:12 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Verliefd worden op de jongen die je beste vriendin ook leuk vindt
KC was volgens mij een dagafsluiter in de Alpha, die sla ik altijd overquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:14 schreef Joolien het volgende:
[..]
Als je bij de kaiser chiefs bent geweest heb je het wellicht gezien. De 'tunnel' van mensen
Oh wat waren we hipStond zelfs in de Nrc Next
Daar heb je ook gelijk inquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:14 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Misschien wel. Ik veroordeel niemand in deze, de manier waarop het ging was in ieder geval niet chique te noemen.
Zonde, wel bij basement jaxx geweest? Was ook lekker hooor!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
KC was volgens mij een dagafsluiter in de Alpha, die sla ik altijd over
Misschien heeft BP nog wel een koepel over.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:16 schreef Kreator het volgende:
Maar toch hè. Mogen ze van mij een grote koepel over lowlands heenzetten en er een paar kuub zyklon b inspuiten.
Doe je huiswerk eens. Zyklon B zijn tabletten, die je nat moet maken, waardoor het gas onstaat!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:16 schreef Kreator het volgende:
Maar toch hè. Mogen ze van mij een grote koepel over lowlands heenzetten en er een paar kuub zyklon b inspuiten.
nouw nou, vanwaar deze opmerking? Woon je ernaast ofzo?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:16 schreef Kreator het volgende:
Dat is wel erg drastisch, niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:16 schreef Kreator het volgende:
Nja dat kan jij vinden, maar meteen iedereen doodwensen die er heen gaat is ook wat cru vind je niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:20 schreef Kreator het volgende:
Ik heb er gewoon echt helemaal niks mee en het wordt enorm overhyped.
Dagafsluiters zijn meestal bands die ik al meerdere keren heb gezien, dus daar mis ik niet veel aan. Zeker niet als ik een nieuwe onbekende band in een andere tent kan zienquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:16 schreef Joolien het volgende:
[..]
Zonde, wel bij basement jaxx geweest? Was ook lekker hooor!
Joolien, meet Krea.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:21 schreef Joolien het volgende:
[..]
Nja dat kan jij vinden, maar meteen iedereen doodwensen die er heen gaat is ook wat cru vind je niet?
En dat is zonde, want dan overlijden er ook een zooi goeie artiesten!
Want?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:16 schreef Kreator het volgende:
ciaoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:22 schreef JoeBravo het volgende:
tijd voor koffie en daarna m'n ventje ophalen en met hem in de zon rondstruinen. laters!
BJ komt dit jaar weer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dagafsluiters zijn meestal bands die ik al meerdere keren heb gezien, dus daar mis ik niet veel aan. Zeker niet als ik een nieuwe onbekende band in een andere tent kan zien
Basement Jaxx ook niet. Geen idee waar ik toen wel was. Ws. Half bij de Lima, en half een beetje rondstruinen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |