Als je bij de kaiser chiefs bent geweest heb je het wellicht gezien. De 'tunnel' van mensenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vertel, wat was DE lowlands trend van 2009?
Misschien wel. Ik veroordeel niemand in deze, de manier waarop het ging was in ieder geval niet chique te noemen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen, en don't shoot me, dat wanneer je constant de ene sneer na de andere moet incasseren, dat je zelf ook op de persoon gaat spelen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:12 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Verliefd worden op de jongen die je beste vriendin ook leuk vindt
KC was volgens mij een dagafsluiter in de Alpha, die sla ik altijd overquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:14 schreef Joolien het volgende:
[..]
Als je bij de kaiser chiefs bent geweest heb je het wellicht gezien. De 'tunnel' van mensen
Oh wat waren we hipStond zelfs in de Nrc Next
Daar heb je ook gelijk inquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:14 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Misschien wel. Ik veroordeel niemand in deze, de manier waarop het ging was in ieder geval niet chique te noemen.
Zonde, wel bij basement jaxx geweest? Was ook lekker hooor!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
KC was volgens mij een dagafsluiter in de Alpha, die sla ik altijd over
Misschien heeft BP nog wel een koepel over.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:16 schreef Kreator het volgende:
Maar toch hè. Mogen ze van mij een grote koepel over lowlands heenzetten en er een paar kuub zyklon b inspuiten.
Doe je huiswerk eens. Zyklon B zijn tabletten, die je nat moet maken, waardoor het gas onstaat!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:16 schreef Kreator het volgende:
Maar toch hè. Mogen ze van mij een grote koepel over lowlands heenzetten en er een paar kuub zyklon b inspuiten.
nouw nou, vanwaar deze opmerking? Woon je ernaast ofzo?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:16 schreef Kreator het volgende:
Dat is wel erg drastisch, niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:16 schreef Kreator het volgende:
Nja dat kan jij vinden, maar meteen iedereen doodwensen die er heen gaat is ook wat cru vind je niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:20 schreef Kreator het volgende:
Ik heb er gewoon echt helemaal niks mee en het wordt enorm overhyped.
Dagafsluiters zijn meestal bands die ik al meerdere keren heb gezien, dus daar mis ik niet veel aan. Zeker niet als ik een nieuwe onbekende band in een andere tent kan zienquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:16 schreef Joolien het volgende:
[..]
Zonde, wel bij basement jaxx geweest? Was ook lekker hooor!
Joolien, meet Krea.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:21 schreef Joolien het volgende:
[..]
Nja dat kan jij vinden, maar meteen iedereen doodwensen die er heen gaat is ook wat cru vind je niet?
En dat is zonde, want dan overlijden er ook een zooi goeie artiesten!
Want?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:16 schreef Kreator het volgende:
ciaoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:22 schreef JoeBravo het volgende:
tijd voor koffie en daarna m'n ventje ophalen en met hem in de zon rondstruinen. laters!
BJ komt dit jaar weer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dagafsluiters zijn meestal bands die ik al meerdere keren heb gezien, dus daar mis ik niet veel aan. Zeker niet als ik een nieuwe onbekende band in een andere tent kan zien
Basement Jaxx ook niet. Geen idee waar ik toen wel was. Ws. Half bij de Lima, en half een beetje rondstruinen.
Veel plezier.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:22 schreef JoeBravo het volgende:
tijd voor koffie en daarna m'n ventje ophalen en met hem in de zon rondstruinen. laters!
Zoiets als auto's dusquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:20 schreef Kreator het volgende:
Ik heb er gewoon echt helemaal niks mee en het wordt enorm overhyped.
quote:
Als er 100.000 hippies vergassen, dan is het probleem van lowlands toch ook opgelost? Ik zie niet wat daar dan zo cru aan is.... Is de wereld gelijk van Kane verlost. Nog een voordeel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:21 schreef Joolien het volgende:
Nja dat kan jij vinden, maar meteen iedereen doodwensen die er heen gaat is ook wat cru vind je niet?
En dat is zonde, want dan overlijden er ook een zooi goeie artiesten!
Yes, hij heeft voor alles een Final Solution.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:24 schreef Joolien het volgende:
[..]Ik begrijp dat krea van een drastische en dramatische aanpak houdt
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:24 schreef Ripley het volgende:
Ow, het waren die twee weer. Was te verwachten na dat hysterische gedrag van vorige keer
BJ altijd een slap aftreksel van Daft Punk gevonden, dus ik mis het niet echt. Kyteman, ach, hoeft van mij ook niet zo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:23 schreef Joolien het volgende:
[..]
BJ komt dit jaar weer.
Het enige wat me nog steeds pijn doet is dat ik niet naar Kyteman ben geweest. Heb nu de dvd opstaan en heb de dvd al zo'n 400 keer geluisterd. Wat ben ik een kut dat ik daar niet heen ben geweest!
Whahahahaahaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als er 100.000 hippies vergassen, dan is het probleem van lowlands toch ook opgelost? Ik zie niet wat daar dan zo cru aan is.... Is de wereld gelijk van Kane verlost. Nog een voordeel.
PM die PM even door naar mij andersquote:
Ja ok, voor de gemiddelde LL bezoeker is Joost losgaan, correct.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:26 schreef Joolien het volgende:
Ik ga mn paard pesten en van de zon genieten, tot later!!!
Mijn afsluiter was Boys Noize in de Bravo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:23 schreef Joolien het volgende:
[..]
BJ komt dit jaar weer.
Het enige wat me nog steeds pijn doet is dat ik niet naar Kyteman ben geweest. Heb nu de dvd opstaan en heb de dvd al zo'n 400 keer geluisterd. Wat ben ik een kut dat ik daar niet heen ben geweest!
Ik nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
PM die PM even door naar mij anders
De rest ken t hem nu al
Ghehehe.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja ok, voor de gemiddelde LL bezoeker is Joost losgaan, correct.
'Losgaan' is zeker zo'n typische party-term die ik om die reden niet gebruik in het dagelijks leven?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die kerel gebruikt heul geen gitaren, dus dat kan heul niet!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt ook losgaan in bed Lily, giggity.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:27 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
'Losgaan' is zeker zo'n typische party-term die ik om die reden niet gebruik in het dagelijks leven?
Zonder boeien enzo? Echt..?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt ook losgaan in bed Lily, giggity.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |