Wij gaan donderdags al, en dan 's avonds feesten bij de 24u-tent.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:58 schreef Joolien het volgende:
[..]
bij mij begon lowlands pas op vrijdagochtend omdat ik woensdagavond pas een kaart had
En zondagavond weer thuis.
Neeeee! Donderdagavond is juist een heerlijk feestje alquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:00 schreef Joolien het volgende:
[..]
Tip van de dag, ga gewoon op vrijdagochtend, stond ik 20 min in de rij
Ja, en dan mis je dus één van de leukste avonden van Lowlands. De rij op de dijk, de rij voor de ingang en de donderdagavond zijn echt fantastisch. Dan is het al feest.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:00 schreef Joolien het volgende:
[..]
Tip van de dag, ga gewoon op vrijdagochtend, stond ik 20 min in de rij
Wat heb ik nu weer gemist?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:55 schreef stbabylon het volgende:
Rellen in vervolg in drievoud aanvragen, een week van te voren?
Als het dan eindelijk gaat rijden. Alle ramen open, eruit hangen, keihard de cd van de dochter van één van mijn maten aan (vol KvK, Klein Orkest en andere kinderklassiekers), en meezingenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeee! Donderdagavond is juist een heerlijk feestje al
En die rij op de dijk is super gezellig. Leer je al veel mensen kennen (mits mooi weer).
Uiteraard!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Gelieve met aantal deelnemende personen, onderwerp en tijd van aanvang.
Ging nogal ver, vond ik.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:03 schreef Kreator het volgende:
Die rel van vannacht.,
,
.
mèn, dat zet je toch niet op een forum...
Het ging zo ver dat zelfs ik geen inhoudelijke samenvatting ga geven.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Samenvatting? Heb geen zin om alles terug te gaan zoeken/lezen.
Hehe, dat lijkt me inderdaad erg gezelligquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het dan eindelijk gaat rijden. Alle ramen open, eruit hangen, keihard de cd van de dochter van één van mijn maten aan (vol KvK, Klein Orkest en andere kinderklassiekers), en meezingen
het is het waard.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:05 schreef Techno het volgende:
[..]
1: bla bla blaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Zelfs jij nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het ging zo ver dat zelfs ik geen inhoudelijke samenvatting ga geven.
Do not tempt me!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs jij nietWaar gaat dat heen met de wereld
Ik ga niet letterlijk herhalen wat er werd gezegd, maar ze gingen elkaar te lijf op elkaars pijnpunten, redelijk kwetsend voor beide partijen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik geef het max. 3 uur voor D_K langskomt en die doet het wel (pakt er ws. gelijk nog wat uitspraken van E_M bij en zoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs jij nietWaar gaat dat heen met de wereld
Ik had het niet van je verwachtquote:
Dat was geen teleurstelling : rolleyes :quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had het niet van je verwachtIk dacht... nou ja...
*Slikt teleurstelling weg*
Grote kans op jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik geef het max. 3 uur voor D_K langskomt en die doet het wel (pakt er ws. gelijk nog wat uitspraken van E_M bij en zo)
Nee, is het ook niet. Het hoeft niet weer opgerakeld te wordenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was geen teleurstelling : rolleyes :
Dat de ene kennelijk wel een stootje kan hebben (volgens de ander) is dan al een verkeerde grap?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:07 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ga niet letterlijk herhalen wat er werd gezegd, maar ze gingen elkaar te lijf op elkaars pijnpunten, redelijk kwetsend voor beide partijen.
Ik heb momenteel niks anders om te slikkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kop hem even in. Alleen de teleurstelling?.
edit - ah-. zo snel en toch al te laat.
Los op Joost van Bellen, dat kan heulemaal niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:08 schreef Joolien het volgende:
Ik vond 3 dagen lowlands al geweldig. Krijg al kippevel als ik er aan terug denk.
Vooraan in de pit bij de Prodigy, los op Joost van Bellen, hard los!
Zaterdagavond DE lowlands trend van 2009 gezet![]()
Daarna X-ray en als hoogtepunt de magneetbar waar we geen 2,5 uur voor in de rij hoefde te staan.
Zondag de hele middag ge-lowzoned met uitzicht op de Alpha.
Ja, te gek
...dit zegt mij dus helemaal niets. Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:08 schreef Joolien het volgende:
Daarna X-ray en als hoogtepunt de magneetbar waar we geen 2,5 uur voor in de rij hoefde te staan.
Hier, op een publiek forum? Zoiets doe je toch niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:07 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ga niet letterlijk herhalen wat er werd gezegd, maar ze gingen elkaar te lijf op elkaars pijnpunten, redelijk kwetsend voor beide partijen.
Oh, kut! Ik snap m nu pasquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was geen teleurstelling : rolleyes :
Gekwetste mensen maken wel eens inschattingsfouten, I guess.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Hier, op een publiek forum? Zoiets doe je toch niet?
Vertel, wat was DE lowlands trend van 2009?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:08 schreef Joolien het volgende:
Ik vond 3 dagen lowlands al geweldig. Krijg al kippevel als ik er aan terug denk.
Ja, te gek
Ik kan me wel voorstellen, en don't shoot me, dat wanneer je constant de ene sneer na de andere moet incasseren, dat je zelf ook op de persoon gaat spelenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:11 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Gekwetste mensen maken wel eens inschattingsfouten, I guess.
Als je op een moment erg emotioneel bent, doen sommige mensen meestal niet zo aan inschatten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:11 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Gekwetste mensen maken wel eens inschattingsfouten, I guess.
Verliefd worden op de jongen die je beste vriendin ook leuk vindtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vertel, wat was DE lowlands trend van 2009?
Wat was DE trend van 2009 dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:08 schreef Joolien het volgende:
Ja, te gek
Oh.. dat heb ik dan totaal gemistquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:12 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Verliefd worden op de jongen die je beste vriendin ook leuk vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |