Nou, ergens in die domme opmerkingen weet ej toch weer mijn hartje te rakenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij niet hoor schatje.![]()
. Ik waarschuw je wel.
Ik hou ook niet van auto's. Zullen wij een keertje samen dansen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kane is geen Lowlands artiest meer hoor
Geeft al aan dat je nietw eet wat het festival inhoudt.
Evenals je hippie-opmerkingMaar dat hoeft ook niet hoor.
Doe jij jouw dingen en hypes, doen wij de onze.
Maar ik zeg ook niet dat je maar in je nieuwe auto moet gaan zitten in de garage met alle ramen en deuren dicht en de moter aan omdat ik niet van auto's hou en het geilen op auto's enorm overdreven vind
Je vergeet THE XX!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
BJ altijd een slap aftreksel van Daft Punk gevonden, dus ik mis het niet echt. Kyteman, ach, hoeft van mij ook niet zo.
Dit jaar kijk ik uit naar: Air, Blink-182, Massive Attack (3de keer), Mumford & Sons, NOFX, Pendulum en QOTSA. Maar daar moet ik nog in gaan snijden. Ik mag er maar 3 van te voren uitkiezen van mijzelf, om teleurstelling door gelijktijdige optredens en plotselinge planveranderingen uit te sluiten
Jah! Op remixen van Tori!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:31 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van auto's. Zullen wij een keertje samen dansen?![]()
Nee, die vergeet ik niet. Ken het gewoon niet goed genoeg. Misschien ga ik er heen, misschien nietquote:
Daft Punk is een slap aftreksel van zichzelf.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
BJ altijd een slap aftreksel van Daft Punk gevonden, dus ik mis het niet echt.
Dan doen we ook een lift! Til jij mij of ik jou?quote:
http://mens-en-gezondheid(...)-de-ware-vinden.htmlquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:34 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste PM ontvangen van een volslagen onbekende sinds ik geen foto meer heb. Het gaat hem dus om mijn innerlijk nu he
Ware Liefde, anyone?
Je mag wel met mij mee naar de Zwarte Crossquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ergens in die domme opmerkingen weet ej toch weer mijn hartje te raken
Maar ik wil niet dat je het doet want dan kan ik volgend jaar niet meer gaan!!!!!
Maarhun concert in d eHMH was wel geweldig, echt van genoten. En ik verwachtte er niks van, want geen muzikanten in de klassieke zin etcquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daft Punk is een slap aftreksel van zichzelf.
Echt, ik kan er nog steeds niet over uit, briljant en tijdloos debuut album maken, daarna de meest afgrijselijke muziek maken voor je 2e album.
Ik vond Massive Attack op Pinkpop een aantal jaren terug wel fijn met de ondergaande zon samen. Liggend op het gras, beetje deinend en soms opspringend en dansend. Maar in een drukke tent lijkt het me ook niet zo tot z'n recht komen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:33 schreef Ripley het volgende:
Ik vond Massive Attack live eigenlijk niet zo stbaby, maar Air, NOFX en Qotsa zou ik ook wel graag zien
Zei je eerder ook al eens geloof ik. Maar dat mag. Ik vind het geweldigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:33 schreef Ripley het volgende:
Ik vond Massive Attack live eigenlijk niet zo stbaby, maar Air, NOFX en Qotsa zou ik ook wel graag zien
Ja, het is meer chill muziek idd. Niet echt dat je vooraan staat en er in mee gaat.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond Massive Attack op Pinkpop een aantal jaren terug wel fijn met de ondergaande zon samen. Liggend op het gras, beetje deinend en soms opspringend en dansend. Maar in een drukke tent lijkt het me ook niet zo tot z'n recht komen.
Mee eensch.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Daft Punk is een slap aftreksel van zichzelf.
Echt, ik kan er nog steeds niet over uit, briljant en tijdloos debuut album maken, daarna de meest afgrijselijke muziek maken voor je 2e album.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie ze ook niet graag als afsluiter. Het liefst ergens rond etenstijd in de Alpha. En dan lekker op de dijk liggen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond Massive Attack op Pinkpop een aantal jaren terug wel fijn met de ondergaande zon samen. Liggend op het gras, beetje deinend en soms opspringend en dansend. Maar in een drukke tent lijkt het me ook niet zo tot z'n recht komen.
Hoe zwaar ben je? (gevaarlijke vraag)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:35 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dan doen we ook een lift! Til jij mij of ik jou?
Ja precies. Zo tegen zonsondergangquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie ze ook niet graag als afsluiter. Het liefst ergens rond etenstijd in de Alpha. En dan lekker op de dijk liggen.
Nou sta ik sowieso niet vaak vooraan. Alleen bij kleine podia (Lima op LL bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, het is meer chill muziek idd. Niet echt dat je vooraan staat en er in mee gaat.
Ja zoiets jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, het is meer chill muziek idd. Niet echt dat je vooraan staat en er in mee gaat.
Jah, de Lima. Daar moet The XX gaan staan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou sta ik sowieso niet vaak vooraan. Alleen bij kleine podia (Lima op LL bijvoorbeeld).
Lijkt me best een keer leukquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag wel met mij mee naar de Zwarte Cross
Kleine podiumpje is de Charlie. The XX staat zeker weten niet in de Lima. In de Lima alleen Folk en aanverwantenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, de Lima. Daar moet The XX gaan staan.
Of dat andere kleine podiumpje naast de Alpha, waar Florence stond.
Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt me best een keer leuk
Denk dat ik me er goed zou vermaken hoor
Vriendlief naast me op de bankquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:44 schreef mrbox het volgende:
super mooi weer en later een super relax weekend
![]()
Donders wat heb ik er zin inWater, rosé & goed eten
wat wil je nog meer
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Mee eensch.http://soundcloud.com/nyx_1978/tracksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar moet je ze met IE en FF gewoon kunnen luisteren, de onderste 2 zijn gereleased, de rest helaas nog niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
Ging jij niet het hele weekend?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We gaan ws. de zaterdag er heen. (kut-dag-gasten)
Ik heb 'm net uitgelatenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:44 schreef Kreator het volgende:
Had ik al verteld dat ik een dagkaart voor Zwarte Cross heb? Voor de zondag. Ik had het zelf ook niet verwacht..
@Samzz: Dat is mijn huisbrommer..
Jammer. Is juist het leukstquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, gaat hem niet worden qua geld (daarbij, de vrienden gaan maar één dag).
Ok, thanks. Op welk label eigenlijk, of gewoon white?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:44 schreef PBateman1978 het volgende:
http://soundcloud.com/nyx_1978/tracks
Daar moet je ze met IE en FF gewoon kunnen luisteren, de onderste 2 zijn gereleased, de rest helaas nog niet.
Dit weekend dus klompen halen en een cowboyhoed?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:44 schreef Kreator het volgende:
Had ik al verteld dat ik een dagkaart voor Zwarte Cross heb? Voor de zondag. Ik had het zelf ook niet verwacht..
@Samzz: Dat is mijn huisbrommer..
Er warenvorig jaar 2 kleine podiumpjes. Die naast de Alpha, en die bij de dimsum en zo bij het water.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kleine podiumpje is de Charlie. The XX staat zeker weten niet in de Lima. In de Lima alleen Folk en aanverwanten
http://www.klopfgeist.nlquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Ok, thanks. Op welk label eigenlijk, of gewoon white?
Lekker de stoere mannen versierenquote:
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker de stoere mannen versieren
En rusten op je tetters
De Lima was een tent en stond in de hoek bij de Bravo (daar heb je de Dixies gezien, en daar stond ik toen ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er warenvorig jaar 2 kleine podiumpjes. Die naast de Alpha, en die bij de dimsum en zo bij het water.
Maar dan weet ik idd al wat de Lima was ja. Daar heb ik ooit de Hayseed Dixuies gezien
Ja, die Hayseed Dixies waren idd nog in de tijd dat ie naast de Bravo stond jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De Lima was een tent en stond in de hoek bij de Bravo (daar heb je de Dixies gezien, en daar stond ik toen ook), maar sinds vorig jaar heeft die gewisseld met de X-Ray en is een podium geworden. Bij het water dus.
Ja klopt, maar Essent was dan weer meer een loods. Oh wellquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, die Hayseed Dixies waren idd nog in de tijd dat ie naast de Bravo stond ja
Nou dan waren dus afgelopen jaar zowel de Lima als de Charlie podiumpjes.
Die Charlie heette dan weer eerst het Essent Podium, toch?
Vond die Dimsum ana het water trouwens wel ERG vet! Heel sfeervol met van die lage tafeltjes en lampionnen en zo
Nee, dat was de X-Ray. En die was ook verplaatst afgelopen jaar. Essent podium heeft al;tijd met die essent awards bij de Alpha gestaan. Dara heb ik Hadouken nog gezien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja klopt, maar Essent was dan weer meer een loods. Oh well
Bij mij de India. De Lima wat minder.quote:Lima en India zijn al een paar jaar mijn favorieten, door de muziek die er komt, maar Charly is met een inhaalrace bezig
Ik wil graag een hamburger, een steak en een kippetje. Ok?quote:
Willen allemaal het onmogelijke. En dan ben ik ook nog bezig met voorbereidingen van mailomzetting.quote:
Ja, de X-Ray is ook een loods en verplaatst. Maar het Essent Podium stond OOK in een loodsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dat was de X-Ray. En die was ook verplaatst afgelopen jaar. Essent podium heeft al;tijd met die essent awards bij de Alpha gestaan. Dara heb ik Hadouken nog gezien.
Vind je dat niet zonde? Een film kijken? (nou ja, paar jaar terug, buitenbios met 10.000 man 300 kijken had wel watquote:Bij mij de India. De Lima wat minder.
De Bravo om 's avodns los te gaan op DJ's. De Alpha voor de grote namen af en toe.
En 2 jaar terug HEEL veel in de X-Ray voor dikke electro. Afgelopen jaar eigenlijk amper.
En als ik ff niks te doen heb ook wel eens de Echo, voor een leuke film
Waardeloos is dat.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:03 schreef Tally het volgende:
Willen allemaal het onmogelijke. En dan ben ik ook nog bezig met voorbereidingen van mailomzetting.
Ik weet niet hoe ik het moet doen allemaal
Idd. Want zo blijft het meeste dus liggen.quote:
Gelukkig heb ik met al dat gezeik van eindgebruikers al jaren niets meer van doen.quote:
Het heeft voor en nadelen. Het kan wel heel gezellig zijn. Maar eindgebruikers zijn meestal irritant en dan is het niet zo gezellig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:21 schreef Techno het volgende:
Gelukkig heb ik met al dat gezeik van eindgebruikers al jaren niets meer van doen.
Ga je er anders nog even voor zorgen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
FF en Krengetje geband of is het met een sisser afgelopen?
Stress met dit weerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Aargh stressmaar hoe is het met jullie, lieverds?
Een rel tussen FF en Krengetje gisteravond. Maar ik heb het ook gemist, dus details weet ik verder ook niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Waarom zouden ze gebanned zijn dan, wat heb ik nou weer gemist terwijl ik in de zon lag?.
Krengetje heeft een PM van FF gepost en daarna gingen ze gezellig modder gooien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Waarom zouden ze gebanned zijn dan, wat heb ik nou weer gemist terwijl ik in de zon lag?.
Aha zo, nou ja, storm glas water dus?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Krengetje heeft een PM van FF gepost en daarna gingen ze gezellig modder gooien.
Ja, veel meer niet.quote:
Tot ze weer naar binnen moeten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:37 schreef Samzz het volgende:
Zo. Net even lekker in de zon gelopenWat is het ook een heerlijk weer, iedereen is vrolijk
Ik zie het er nog van komen dat ik zo in de auto kan stappen om richting Belgie te racen om een archief toe te voegen en dan weer terug racen voor de conversiequote:
Gisteravond, was erg lekker en gezelligquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:40 schreef Ripley het volgende:
je ging toch vandaag japans eten of was dat gisteren?
Het was gewoon triest om (mee) te lezen. Maar FF had het draadje aangegeven en ik zag dat een moderator langs was geweest met de bezemwagen, maar is één van hen nu ook geband vraag ik mij?quote:
Nee, ze zijn beide niet gebanned.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het was gewoon triest om (mee) te lezen. Maar FF had het draadje aangegeven en ik zag dat een moderator langs was geweest met de bezemwagen, maar is één van hen nu ook geband vraag ik mij?
Ik heb het niet zo op krakersquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:42 schreef stbabylon het volgende:
Net in mijn lunchpauze langs een kraakpand gewandelt. Die geven het voorlopig nog niet op
Gaat pas in vanaf September toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:42 schreef stbabylon het volgende:
Net in mijn lunchpauze langs een kraakpand gewandelt. Die geven het voorlopig nog niet op
Geweldigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:43 schreef Ripley het volgende:
Ik heb gisteren een joan collins flaphoed gekocht voor op vakantie
Keek jij nou ook Cougar Town? Daar had Elly laatst ook zo'n megading. En later een NOG grotere. Fantastischquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:43 schreef Ripley het volgende:
Ik heb gisteren een joan collins flaphoed gekocht voor op vakantie
Ja maar, ja maar, ze verbeteren de wereldquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op krakersGa dan gewoon legaal een huis huren dan wel kopen.
Hoe dan? Door in te breken in andermans huis?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ze verbeteren de wereld
Dat vind ik ook. Echter, kraken is een oplossing voor een probleem. En zolang dat probleem nog niet is opgelost op een andere manier. Lekker doorkraken!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
ja, alleen laten speculanten in amsterdam de helft van d ehuizen die ze kopen leegstaan waardoor dat onbetaalbaar wordtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies! Zolang er enorme wachtlijsten zijn op gewone huizen en vooral studentenwoningen, hoort er ook geen enorme leegstand te zijn zoals er nu wel is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
ja, alleen laten speculanten in amsterdam de helft van d ehuizen die ze kopen leegstaan waardoor dat onbetaalbaar wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |