Ga je er anders nog even voor zorgen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
FF en Krengetje geband of is het met een sisser afgelopen?
Stress met dit weerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Aargh stressmaar hoe is het met jullie, lieverds?
Een rel tussen FF en Krengetje gisteravond. Maar ik heb het ook gemist, dus details weet ik verder ook niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Waarom zouden ze gebanned zijn dan, wat heb ik nou weer gemist terwijl ik in de zon lag?.
Krengetje heeft een PM van FF gepost en daarna gingen ze gezellig modder gooien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Waarom zouden ze gebanned zijn dan, wat heb ik nou weer gemist terwijl ik in de zon lag?.
Aha zo, nou ja, storm glas water dus?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Krengetje heeft een PM van FF gepost en daarna gingen ze gezellig modder gooien.
Ja, veel meer niet.quote:
Tot ze weer naar binnen moeten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:37 schreef Samzz het volgende:
Zo. Net even lekker in de zon gelopenWat is het ook een heerlijk weer, iedereen is vrolijk
Ik zie het er nog van komen dat ik zo in de auto kan stappen om richting Belgie te racen om een archief toe te voegen en dan weer terug racen voor de conversiequote:
Gisteravond, was erg lekker en gezelligquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:40 schreef Ripley het volgende:
je ging toch vandaag japans eten of was dat gisteren?
Het was gewoon triest om (mee) te lezen. Maar FF had het draadje aangegeven en ik zag dat een moderator langs was geweest met de bezemwagen, maar is één van hen nu ook geband vraag ik mij?quote:
Nee, ze zijn beide niet gebanned.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het was gewoon triest om (mee) te lezen. Maar FF had het draadje aangegeven en ik zag dat een moderator langs was geweest met de bezemwagen, maar is één van hen nu ook geband vraag ik mij?
Ik heb het niet zo op krakersquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:42 schreef stbabylon het volgende:
Net in mijn lunchpauze langs een kraakpand gewandelt. Die geven het voorlopig nog niet op
Gaat pas in vanaf September toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:42 schreef stbabylon het volgende:
Net in mijn lunchpauze langs een kraakpand gewandelt. Die geven het voorlopig nog niet op
Geweldigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:43 schreef Ripley het volgende:
Ik heb gisteren een joan collins flaphoed gekocht voor op vakantie
Keek jij nou ook Cougar Town? Daar had Elly laatst ook zo'n megading. En later een NOG grotere. Fantastischquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:43 schreef Ripley het volgende:
Ik heb gisteren een joan collins flaphoed gekocht voor op vakantie
Ja maar, ja maar, ze verbeteren de wereldquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op krakersGa dan gewoon legaal een huis huren dan wel kopen.
Hoe dan? Door in te breken in andermans huis?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ze verbeteren de wereld
Dat vind ik ook. Echter, kraken is een oplossing voor een probleem. En zolang dat probleem nog niet is opgelost op een andere manier. Lekker doorkraken!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
ja, alleen laten speculanten in amsterdam de helft van d ehuizen die ze kopen leegstaan waardoor dat onbetaalbaar wordtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |