Bijna helemaal gemist door die stomme Jack en de kutstream, gelukkig heb ik em op m'n pc staan, ga ik em nu even helemaal luisterenquote:
Ze stond in 2000 in het voorprogramma van U2. Brrrrr.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Boh, ik wilde voor Kelis naar Pukkelpop trouwens , maar gisteren zat ik wat live optredens te youtuben, en nu ben ik genezen
Ik geloof dat ik dan toch nog meer van t voorprogramma had genoten, ik ben naar Zooropa geweest,brrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze stond in 2000 in het voorprogramma van U2. Brrrrr.
En hij niet alleen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan de radio amper horen, ze hebben de airco hard staan hiernaast en de radio staat daaronder , maar ik dacht wel dat t Bruce was, mn collega zit even helemaal los te gaan
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:48 schreef Sirolf het volgende:
Hallo? Hallo? Hallo? Hallo? Hallo? Hallo? Hallo? Hallo? HUH?
Nee, daarna naar KX!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:31 schreef -Hans- het volgende:
Zo. Tijd om eens lekker in de zon te gaan zitten. Geluid + 20 tot 12:00 en daarna kan 'ie weer zachter
Om te compenseren voor die 2 pizza's van vanavond?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook neit verkeerd maar denk dat ik zometeen even de muziek van de sportschool ga opzoeken.
Juistquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Om te compenseren voor die 2 pizza's van vanavond?
Ik was al naar KX gevlucht: Neil Young!quote:
Ah, dan vluchtte ik net te laatquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik was al naar KX gevlucht: Neil Young!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik was al naar KX gevlucht: Neil Young!
Ej !quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:53 schreef Vlindur het volgende:![]()
Ik ga deze megahit echt missenZonet keihard aangehad
![]()
Enig idee over de nieuwe?
Wanneer houdt dat eens op zegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:24 schreef -Hans- het volgende:
W00t! Faillissement BV Veendam afgewend http://tinyurl.com/3xouhmo
Truequote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wanneer houdt dat eens op zegBodemloze put
Woehoe!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:49 schreef gerbenp het volgende:
Yeah! Eindelijk weer tijd om 3FM te luisteren en vrije tijd!En weekend
Zie twitter.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:54 schreef gerbenp het volgende:
Kan iemand vanavond trouwens Sandstorm recorden en uploaden? Weet niet of ik vanavond EW ga luisteren, ben erg moe.. Floris, kan jij hem uppen misschien dan?
quote:
Tof! En het gaat ineens veel beter als die vent van je motor af is. Ik vond het een vreselijke ballast met zn ge-bemoeiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
Ging wel goedGrootste deel van de les met instructeur achterop. Zat wel telkens met m'n rechtervoet op die van de instructeur, omdat rechterstep veel verder naar voren zit
![]()
Volgende week op een CB500 ipv een CB250, omdat ik al verkeerservaring heb met brommert
Zal best ja. Rijden gaat ook beter als die tegen je aan zit. Hij zat zeg maar rechtop om bij de 2 remmen te kunnen (achterop gemonteerd, zodat hij in kan grijpen indien nodig)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:25 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Tof! En het gaat ineens veel beter als die vent van je motor af is. Ik vond het een vreselijke ballast met zn ge-bemoei
Wellicht moet hij eens een nieuwe bril aanschaffen, dan is die niet meer verkoudenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:47 schreef alors het volgende:
Paul z'n stem haha nog steeds zo verkouden, klinkt wel schattig
omg als het die is, luister ik de hele week niet. maar hij zei een band, dus ik heb hoop.quote:
Hebben die een nieuw nummer dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:21 schreef alors het volgende:
Ohhhh please dan Beans & Fatback, maar het zal wel Kane of Direct zijn
Ohja, als ze ook dat bedoelen, kan dat ook jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk hetzelfde als Hans eerder vandaag postte, namelijk Go Back To The Zoo.
Kan jij toch zien wat het volgende nummer is dat gedraaid wordtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk hetzelfde als Hans eerder vandaag postte, namelijk Go Back To The Zoo.
Nee, dat is geen goed idee op FOK!, ze hebben volgens mij al eens een paint dagoduck topic gemaaktquote:
Ah, okayquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dat is geen goed idee op FOK!, ze hebben volgens mij al eens een paint dagoduck topic gemaakt
+2 scherpquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat kon alleen bij het einde van Electric
Of het is een van de weinige nummers die altijd goed blijven!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:41 schreef Pino112 het volgende:
Ah oke. Wordt dus platgedraaid en is daarna niet leuk meer
Ja een ''erg leuk'' einde van je trouwdagquote:
Super tofquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:34 schreef alors het volgende:
Haha de enige echte Wes in de studio morgen, hoe cool is dat!!
ik ook bij de nieuwjaarsreceptiequote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:43 schreef Pino112 het volgende:
Heb deze btw ook live gehoord, voordat ik hem op cd/radio heb gehoord.
Koningnummer![]()
Giel kapte hem afquote:
Bart gaat morgen trouwen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:49 schreef -Hans- het volgende:
Geen BART A dus ! Paul doet morgen de Mega top 50.
Waarom heb je nou weer PVDA als UI?quote:
Ik help ze aan stemmenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom heb je nou weer PVDA als UI?Yeah
Oké.quote:
Ik kan ook frans rappen: Hé Yo er ligt een Cadeau op je Bureau.quote:
smaken verschillen, vind deze wk plaat wel goed te pruimenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:54 schreef themauster het volgende:
De muziek is weer zeer bedroevend vanavond en dan dit nummer als afsluiting
Haha, je meurs de rire...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan ook frans rappen: Hé Yo er ligt een Cadeau op je Bureau.
Floris toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:02 schreef gerbenp het volgende:
Wie wil vanavond Sandstorm voor me opnemen en vanavond op z'n account al zetten? Heb vanavond geen zin om m'n recorder aan te zetten.
Haha.quote:
En UI?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Tijdmelding: 19:06
Oranje-artikelen verboden (m.u.v. tags).
Ik was 8 herrinnerdingen..quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan ook frans rappen: Hé Yo er ligt een Cadeau op je Bureau.
Hequote:
komt helemaal goedquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:02 schreef gerbenp het volgende:
Wie wil vanavond Sandstorm voor me opnemen en vanavond op z'n account al zetten? Heb vanavond geen zin om m'n recorder aan te zetten.
WE ZIJN ER WEER BIJ EN DAT IS PRIHIIMAAA VIVA HOLLANDIAquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:33 schreef themauster het volgende:
Over feestweken gesproken het is dit weekend Kermis hier en zondag treed Wolter Kroes op
Zeker ja. lekkere muziek tot nu toe.quote:
Owja dat zal straks weer over het hele dorp galmen, ik blijf lekker thuis want de Dikdakkers,Gre Parelmoer,quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
WE ZIJN ER WEER BIJ EN DAT IS PRIHIIMAAA VIVA HOLLANDIA
Ik durf er 200 euro op te wedden dat Wolter Kroes Viva Hollandia zal zingen...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:33 schreef themauster het volgende:
Over feestweken gesproken het is dit weekend Kermis hier en zondag treed Wolter Kroes op
Denk ik ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik durf er 200 euro op te wedden dat Wolter Kroes Viva Hollandia zal zingen...
Heb ik ook nog live gezien hier, was itt wat je zou denken wel leukquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik durf er 200 euro op te wedden dat Wolter Kroes Viva Hollandia zal zingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |