Bijna helemaal gemist door die stomme Jack en de kutstream, gelukkig heb ik em op m'n pc staan, ga ik em nu even helemaal luisterenquote:
Ze stond in 2000 in het voorprogramma van U2. Brrrrr.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Boh, ik wilde voor Kelis naar Pukkelpop trouwens , maar gisteren zat ik wat live optredens te youtuben, en nu ben ik genezen
Ik geloof dat ik dan toch nog meer van t voorprogramma had genoten, ik ben naar Zooropa geweest,brrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze stond in 2000 in het voorprogramma van U2. Brrrrr.
En hij niet alleen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan de radio amper horen, ze hebben de airco hard staan hiernaast en de radio staat daaronder , maar ik dacht wel dat t Bruce was, mn collega zit even helemaal los te gaan
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:48 schreef Sirolf het volgende:
Hallo? Hallo? Hallo? Hallo? Hallo? Hallo? Hallo? Hallo? HUH?
Nee, daarna naar KX!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:31 schreef -Hans- het volgende:
Zo. Tijd om eens lekker in de zon te gaan zitten. Geluid + 20 tot 12:00 en daarna kan 'ie weer zachter
Om te compenseren voor die 2 pizza's van vanavond?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook neit verkeerd maar denk dat ik zometeen even de muziek van de sportschool ga opzoeken.
Juistquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Om te compenseren voor die 2 pizza's van vanavond?
Ik was al naar KX gevlucht: Neil Young!quote:
Ah, dan vluchtte ik net te laatquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik was al naar KX gevlucht: Neil Young!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik was al naar KX gevlucht: Neil Young!
Ej !quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:53 schreef Vlindur het volgende:![]()
Ik ga deze megahit echt missenZonet keihard aangehad
![]()
Enig idee over de nieuwe?
Wanneer houdt dat eens op zegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:24 schreef -Hans- het volgende:
W00t! Faillissement BV Veendam afgewend http://tinyurl.com/3xouhmo
Truequote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wanneer houdt dat eens op zegBodemloze put
Woehoe!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:49 schreef gerbenp het volgende:
Yeah! Eindelijk weer tijd om 3FM te luisteren en vrije tijd!En weekend
Zie twitter.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:54 schreef gerbenp het volgende:
Kan iemand vanavond trouwens Sandstorm recorden en uploaden? Weet niet of ik vanavond EW ga luisteren, ben erg moe.. Floris, kan jij hem uppen misschien dan?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |