Sterkte met die kiezen morgen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:35 schreef FutureFairytale het volgende:
heel veel plezier alvast, klinkt tof!
oh hii ben ik weer, na 1,5 topic gemist te hebben. boven a4 gegeten, daarna boswandeling gemaakt in Hoofddorp. lekker koud werd het in mijn nieuwe jurkje![]()
nu gauw slapen, om half 8 er weer uit... dan naar het ziekenhuis de laatste 2 verstandskiezen eruit trekken (eerste 2 waren begin maart eruit).
slaap lekker iedereen! dikke
Hopelijk gaat je verstand niet mee eruitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:35 schreef FutureFairytale het volgende:
heel veel plezier alvast, klinkt tof!
oh hii ben ik weer, na 1,5 topic gemist te hebben. boven a4 gegeten, daarna boswandeling gemaakt in Hoofddorp. lekker koud werd het in mijn nieuwe jurkje![]()
nu gauw slapen, om half 8 er weer uit... dan naar het ziekenhuis de laatste 2 verstandskiezen eruit trekken (eerste 2 waren begin maart eruit).
slaap lekker iedereen! dikke
En je medewandelaar wamde niet eens even lekker op?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:35 schreef FutureFairytale het volgende:
boven a4 gegeten, daarna boswandeling gemaakt in Hoofddorp. lekker koud werd het in mijn nieuwe jurkje![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
En je medewandelaar wamde niet eens even lekker op?
Waar, wat uiteindelijk?quote:
Jep. 19 tot 22 juli, vliegen vanuit Eindhoven voor een paar tientjes.quote:
Leuk man.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
Jep. 19 tot 22 juli, vliegen vanuit Eindhoven voor een paar tientjes.
http://www.tripadvisor.co(...)-Prague_Bohemia.html
Viersterren hotel voor 35 EUR per nacht incl. ontbijt.
Laat maar komen, heb d'r zin in
Ik zoek mee.quote:
Ik moest een tijd geleden ook mijn fiets laten repareren. Zegt die fietsenmaker: dat gaat zeker 100 euro kosten... De fiets had me 150 euro gekostquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
De reparatie van m'n fiets kost evenveel als een retourtje Praag.![]()
Succes straksquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Succesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:13 schreef cybermans het volgende:
Zow mijn koffer is ook weer vol, tijd om richting werk te gaan
Maar jij ging dan ook vroeg naar bed en werd dus extreem vroeg wakkerquote:
jij ging laat naar bed en dus werd ook laat wakker?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar jij ging dan ook vroeg naar bed en werd dus extreem vroeg wakker
Neuh. Ik had gewoon een wekker gezet om 7 uurquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:21 schreef Laydina het volgende:
[..]
jij ging laat naar bed en dus werd ook laat wakker?
succes!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:56 schreef FutureFairytale het volgende:
mogguh![]()
pff idd veel Tezz, zeker met dit lekkere weer!
eten en op naar ziekenhuis
Ja, ik word er bloednerveus van. Dat komt omdat het totale project 'verhuizing' niet bij mij ligt, maar bij onze medewerker bedrijfsvoering. Maar ik bemoei me er zoveel mee, dat de medewerker bv me nu op de haverklap belt of mailt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |