Sterkte met die kiezen morgen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:35 schreef FutureFairytale het volgende:
heel veel plezier alvast, klinkt tof!
oh hii ben ik weer, na 1,5 topic gemist te hebben. boven a4 gegeten, daarna boswandeling gemaakt in Hoofddorp. lekker koud werd het in mijn nieuwe jurkje![]()
nu gauw slapen, om half 8 er weer uit... dan naar het ziekenhuis de laatste 2 verstandskiezen eruit trekken (eerste 2 waren begin maart eruit).
slaap lekker iedereen! dikke
Hopelijk gaat je verstand niet mee eruitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:35 schreef FutureFairytale het volgende:
heel veel plezier alvast, klinkt tof!
oh hii ben ik weer, na 1,5 topic gemist te hebben. boven a4 gegeten, daarna boswandeling gemaakt in Hoofddorp. lekker koud werd het in mijn nieuwe jurkje![]()
nu gauw slapen, om half 8 er weer uit... dan naar het ziekenhuis de laatste 2 verstandskiezen eruit trekken (eerste 2 waren begin maart eruit).
slaap lekker iedereen! dikke
En je medewandelaar wamde niet eens even lekker op?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:35 schreef FutureFairytale het volgende:
boven a4 gegeten, daarna boswandeling gemaakt in Hoofddorp. lekker koud werd het in mijn nieuwe jurkje![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
En je medewandelaar wamde niet eens even lekker op?
Waar, wat uiteindelijk?quote:
Jep. 19 tot 22 juli, vliegen vanuit Eindhoven voor een paar tientjes.quote:
Leuk man.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
Jep. 19 tot 22 juli, vliegen vanuit Eindhoven voor een paar tientjes.
http://www.tripadvisor.co(...)-Prague_Bohemia.html
Viersterren hotel voor 35 EUR per nacht incl. ontbijt.
Laat maar komen, heb d'r zin in
Ik zoek mee.quote:
Ik moest een tijd geleden ook mijn fiets laten repareren. Zegt die fietsenmaker: dat gaat zeker 100 euro kosten... De fiets had me 150 euro gekostquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
De reparatie van m'n fiets kost evenveel als een retourtje Praag.![]()
Succes straksquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Succesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:13 schreef cybermans het volgende:
Zow mijn koffer is ook weer vol, tijd om richting werk te gaan
Maar jij ging dan ook vroeg naar bed en werd dus extreem vroeg wakkerquote:
jij ging laat naar bed en dus werd ook laat wakker?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar jij ging dan ook vroeg naar bed en werd dus extreem vroeg wakker
Neuh. Ik had gewoon een wekker gezet om 7 uurquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:21 schreef Laydina het volgende:
[..]
jij ging laat naar bed en dus werd ook laat wakker?
succes!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:56 schreef FutureFairytale het volgende:
mogguh![]()
pff idd veel Tezz, zeker met dit lekkere weer!
eten en op naar ziekenhuis
Ja, ik word er bloednerveus van. Dat komt omdat het totale project 'verhuizing' niet bij mij ligt, maar bij onze medewerker bedrijfsvoering. Maar ik bemoei me er zoveel mee, dat de medewerker bv me nu op de haverklap belt of mailt.quote:
Ja, ik ben ook een mooi weer fietserquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:14 schreef Tezz het volgende:
Dat is het punt: ik ben een mooi-weer fietser. En ik moet zeker 6 km door onbewoonbaar gebied. Door onze schitterende Kempen, maar of ik dat in de winter nou zo leuk vind?
Maar goed, ik ga kind naar school brengen! tot later!
Wat vroeg in de benen alweerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:16 schreef DarkElf het volgende:
net les 3 gerend. Ging wel ok, iig volgehouden maar wel moe. Moet echt mijn ademhaling weer onder controle krijgen zeg. Vandaag had ik eerlijk gezegd wel wat moeite (in mijn hoofd) met hoe zwaar t ineens is maar goed, zal niet klagen hoor
ja vroeg hé? Vind ik lekker om dan al te rennen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat vroeg in de benen alweer
Ademhaling is je conditie w.s.?
Dergelijke berichten horen we graagquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:52 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen. De NS werkte zowaar mee, ondanks de wisselstoringen.
jawel hoor. Gezien de omstandigheden valt t niets tegen denk ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:06 schreef Den_Haag het volgende:
Weer op kantoor. Rennen ging dus wel lekker DE?
omstandigheden zijn niet te simpel natuurlijk. maar lekker dat het beter gaatquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jawel hoor. Gezien de omstandigheden valt t niets tegen denk ik
hoe is het met jouw moeder eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
omstandigheden zijn niet te simpel natuurlijk. maar lekker dat het beter gaat
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:28 schreef DarkElf het volgende:
nierfunctie is weer een stuk beter!ik ben een lean mean herstelmachine
Goed bezigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:28 schreef DarkElf het volgende:
oh nee dat eet ik nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:32 schreef cybermans het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou dan niet gelijk vanavond aan zoute chips gaan he
choesojeiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh nee dat eet ik nietik zorg echt heel goed voor mezelf.
Ignorance is Blissquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:22 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga maar eens rustig afmaken waar ik ooit aan begonnen ben: de applicatie zodanig verbeteren dat het lijkt alsof het sneller is voor klanten, maar technisch gezien is hij wel complexer en langzamer.
Dat is een kunst.
Hier ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:40 schreef Stereotomy het volgende:
En de weegschaal, Idat ding, weer een laagterecord.
OV is geen optie voor mij. Het plaatsje waar we naar toe gaan verhuizen is een echt Brabants gat. Dan zou ik eerst naar Eindhoven moeten met de bus en dan weer terug. Niet dus.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook een mooi weer fietserIk vind het gewoon te ver met kou wind en regen.... Bovendien werkt mijn lijf ook niet elke dag mee.
Voor de rest ga ik met de trein (fiets naar station, en loop van station naar zkh, maar dat moet maar net kunnen bij jou met OV)
Elf zie antwoord
Ach, het heeft zijn voordelen om het op deze manier te doen voor onsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ignorance is Bliss![]()
![]()
Goeiemorgen, weer aan de slag vandaag. ff wat centjes verdienen zodat de fietsenmaker te eten kan krijgen. Aardige kerel, hij kent me inmiddels goed (heb altijd pech met fietsen en bovendien twee linkerhanden) dus hij had me beloofd dat m'n fiets vandaag in de namiddag al klaar zal zijn
Hoop ook nog wat te kunnen studeren.
En de weegschaal, Idat ding, weer een laagterecord. Vanavond vrijdag frietjesavond met salade en een tartaartje dan maar weer.
Wel nuttig om het een tijd te proberen toch? En te kijken of een extra auto echt nodig zou zijn of nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
OV is geen optie voor mij. Het plaatsje waar we naar toe gaan verhuizen is een echt Brabants gat. Dan zou ik eerst naar Eindhoven moeten met de bus en dan weer terug. Niet dus.
Maar goed, ik heb nog een andere optie: de auto van mijn schoonvader. Die staat vaak stil, dus die mag ik dan meenemen. Maar toch, ik vind het niet prettig om van anderen afhankelijk te zijn...
Ik ook! En om met P's woorden te spreken: dat getal heb ik volgens mij al anderhalf jaar niet meer gezien!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En de weegschaal, Idat ding, weer een laagterecord.
Zo aan die opmars is een drastisch einde gekomenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:52 schreef Laydina het volgende:![]()
![]()
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/joran
wij deden dat elke zondag.. friet etenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:53 schreef DarkElf het volgende:
gaat lekker met afvallen dus P en steer. Fijn zo! Hier ook frituurvrijdag (heel soms mag dat hé? Ben niet opgegroeid met elke week een keer friet. Snap ook nooit dat er zoveel mensen dat wel doen) maar neem denk ik gewoon een broodje kroket.
was schrikken idd voor jullie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Gaat wel goed. nog een paar probleempjes maar niks ernstigs. gelukkig maar.
Inderdaad, gelukkig maarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Gaat wel goed. nog een paar probleempjes maar niks ernstigs. gelukkig maar.
Ja doen we ook, zeker zolang dat mijn man ook nog weekenddiensten heeft (en ik dus op werkdagen sowieso gewoon de auto heb). Als hij nog ooit in dagdienst komt te werken dan kunnen we altijd weer verder kijken!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wel nuttig om het een tijd te proberen toch? En te kijken of een extra auto echt nodig zou zijn of niet
Wij hadden geen frituur thuis vroeger.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:53 schreef DarkElf het volgende:
gaat lekker met afvallen dus P en steer. Fijn zo! Hier ook frituurvrijdag (heel soms mag dat hé? Ben niet opgegroeid met elke week een keer friet. Snap ook nooit dat er zoveel mensen dat wel doen) maar neem denk ik gewoon een broodje kroket.
Ik wou dat ik ja of nee kon antwoorden hier.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:08 schreef LieLie het volgende:
Steer, nog even over die caloriebehoefte hè.
Jij had bijvoorbeeld iets van 1800 en 2000, maar als je dan bijv 500 moet minderen, dan moet je die toch van de 2000 afhalen, niet van de 1800?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel simpel:
Totale energieinname door voedsel en drank - Totale energieverbruik incl. bewegen = energie in vet wat aankomt of eraf gaat aan je lichaam
Denk maar aan geld op je betaalrekening van de bank:
Totale inkomsten in een maand - totale uitgaven in een maand = wat je die maand hebt uitgegeven of gespaard
[ Bericht 8% gewijzigd door Stereotomy op 04-06-2010 10:26:16 ]Confidence through competence
Over waar jullie het gister over hadden. Maar je moet dus niet uitgaan van die BMR als je gaat minderen, want dan krijg je misschien te weinig. Klopt?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wou dat ik ja of nee kon antwoorden hier.Heb je het hier nou over de Basal Metabolic Rate en de gecorrigeerde Harris-Benedict uitkomst?
Zal het zo kort mogelijk proberen te houden:
- Het is in praktijk alleen mogelijk te schatten hoeveel energie je verbruikt. Hier wordt op de verschillende sites doorgaans de Harris-Benedict formule voor gebruikt, gebaseerd op leeftijd, lengte, geslacht, gewicht en activiteit.
-- Je energiebehoefte zonder activiteit wordt de Basal Metabolic Rate (BMR) genoemd. Dit zou je verbruiken als je de hele dag in je nest zou liggen.
-- Dit wordt met Harris-Benedict gecorrigeerd voor activiteit in de week. Omdat je rondloopt en dingen doet en sport, zal je daadwerkelijke verbruik hoger liggen dan de BMR.
Klopt, want BMR klopt alleen ongeveer als je de hele dag in je bed niks ligt te doen en ook geen voedsel verteert.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Over waar jullie het gister over hadden. Maar je moet dus niet uitgaan van die BMR als je gaat minderen, want dan krijg je misschien te weinig. Klopt?
Klopt, het is een schatting van de energiehoeveelheid die je lichaam dagelijks nodig heeft om op gewicht te blijven (dus dat het niks met je vetreserves hoeft te doen, zowel niet aanvullen als afsnoepen). Je BMR is overigens zonder de *1.2. De Harris-Benedict formule calculeert juist beweging etc. erin, dus mét de *1.2.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:26 schreef Laydina het volgende:
Steer: Als ik uit die Harris-Benedict 1628.2 uitkom.. dan zijn dat dus afhankelijk van evt dus extra bewegen (al snel *1.2 (als je weinig beweegt) het aantal calorieën die je mag om op gewicht te blijven?
gelukkig maarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:33 schreef Laydina het volgende:
FF. gelukkig hoef je voor fok niet te kunnen praten
Ja de BMR heb ik uitgerekentquote:[b]Op vrijdag 4 juni 2010 10:33 schreef Stereotomy het volgende:[/b
Klopt, het is een schatting van de energiehoeveelheid die je lichaam dagelijks nodig heeft om op gewicht te blijven (dus dat het niks met je vetreserves hoeft te doen, zowel niet aanvullen als afsnoepen). Je BMR is overigens zonder de *1.2. De Harris-Benedict formule calculeert beweging etc. erin, dus mét de *1.2.
Dat is een mooie vrijdagquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gelukkig maaranders ga ik kwijlen met de verdoving.
hihi
lekker relaxed zo zitten, straks misschien ff zonnen met handdoek over mn hoofd enzo en dan vanmiddag de halve finale heren kijken
hoop het, zonder pijn. hoe wordt jouw dag en weekend?quote:
Maar, hoezo verbruik je dan als je de hele dag in bed ligt bijvoorbeeld 1700 kcal, en als je de hele dag actief bent maar 300 of 400 meer?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt, want BMR klopt alleen ongeveer als je de hele dag in je bed niks ligt te doen en ook geen voedsel verteert.
Rustig vooral.. probeer wat werk te verrichten.. maar kan m'n aandacht er niet echt bij houden.. en verder.. tja er is wel van alles in de stad dit weekend. Maar of ik er veel zin in heb.. dat weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoop het, zonder pijn. hoe wordt jouw dag en weekend?
Laat 'm eerst die andere studie maar afmaken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Steer; heb je weleens nagedacht over de opleiding Voeding & Diëtiek? als ik jou zou hoor praten erover (ik snap 3/4 niet) dan lijkt me dietist worden echt wat voor jou
Ik was heel verrast toen ik exact (en dan echt exact) ging bijhouden wat en hoeveel ik at. Gewoon veel meer dan ik dacht, en dat heeft dan te maken met een extra plakje kaas voordat ik alles opborg in de koelkast, extra glaasje bier met vrienden, toch die hele pizza maar opeten ipv een halve, etc.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:35 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ja de BMR heb ik uitgerekent
Met weinig beweging dus 1950 kcal.. hmm zou eigenlijk eens bij moeten houden hoeveel ik eet enzo.. Zou misschien best wel helpen.
Ik ben bijna Biomedisch Ingenieurquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Steer; heb je weleens nagedacht over de opleiding Voeding & Diëtiek? als ik jou zou hoor praten erover (ik snap 3/4 niet) dan lijkt me dietist worden echt wat voor jou
Vervelendste vind ik eraan is dat je telkens moet gaan kijken hoeveel er in iets zit. En vooral hoeveel je neemt. Ik heb geen idee wat nou 100 ml is of wat er onder een bakje verstaan wordt.. en dergelijke. Dat maakt het problematisch.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik was heel verrast toen ik exact (en dan echt exact) ging bijhouden wat en hoeveel ik at. Gewoon veel meer dan ik dacht, en dat heeft dan te maken met een extra plakje kaas voordat ik alles opborg in de koelkast, extra glaasje bier met vrienden, toch die hele pizza maar opeten ipv een halve, etc.
Ik begrijp dat het een sleur wordt als je dit continu gaat bijhouden, maar een paar daagjes nauwkeurig meten en ook normaal blijven eten en je komt al veel te weten over je normale eetpatroon.
Vrijwel 0.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:40 schreef Laydina het volgende:
[..]
Vervelendste vind ik eraan is dat je telkens moet gaan kijken hoeveel er in iets zit. En vooral hoeveel je neemt. Ik heb geen idee wat nou 100 ml is of wat er onder een bakje verstaan wordt.. en dergelijke. Dat maakt het problematisch.
Ik heb nu.. een groot stuk komkommer op .. uhm tja.. kcal?
Klopt. Ik zou het niet vol kunnen houden als ik geen (mobiele) programma's ervoor op de Palm had. En dat ik zo'n Palm geek ben. Via een website zou ik het al nauwelijks vol kunnen houden denk ik.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:46 schreef Laydina het volgende:
Een vast dieet kan ik niet.. want vind niks lekkerDaarnaast hou ik van m'n keuzevrijheid. Maar snap dat anderen het prettig kunnen vinden.
In zekere zin zou ik het bij kunnen houden. Maar ik zie vooral de nadelen. Altijd pen/papier moeten meenemen of het intoetsen op je telefoon als je weer eens wat gehad hebt en zaken vergeten is heel makkelijk. Het kost tijd, maar je hebt er natuurlijk ook voordelen van.
Dat scheelt al een hoop iddquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt. Ik zou het niet vol kunnen houden als ik geen (mobiele) programma's ervoor op de Palm had. En dat ik zo'n Palm geek ben. Via een website zou ik het al nauwelijks vol kunnen houden denk ik.
Dat heb ik ook bij een andere site ja. En dan staan er honderd soorten kaas in, maar net niet die ik heb. En welke moet ik dan kiezen. En dan moet je kiezen uit zoveel gram, of één keer beleg. Maar misschien beleg ik wel met meer of minder, maar ik weet ook niet hoeveel gram het is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:50 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat scheelt al een hoop idd![]()
Websites zijn daar veels te traag mee. En bv bij het voedingcentrum op gaan zoeken wat een broodje heeft aan kcal dat is fucking veel werk![]()
Alle chinezen zijn nerds?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn nichtje gaat dat ook doen.
Die's ook chinees.
Ik zie een verband!![]()
Schijn bedriegt hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, zoietsAl ziet ze er niet uit als een nerd.
zeg dat niet in die regionen... denk dat je daar minder pijnlijke manieren hebt om zelfmoord te plegenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:13 schreef Laydina het volgende:
[..]
Schijn bedriegt he
Al die chinezen zijn ook stiekem japanners
Maar volgens hen lijken wij ook allemaal op elkaar, dus ze moeten niet zeurenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:18 schreef cybermans het volgende:
zeg dat niet in die regionen... denk dat je daar minder pijnlijke manieren hebt om zelfmoord te plegen
Ook supernummerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:32 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ken alleen Kiss from a rose van hem
helemaal mee eens! maar vind ze een leuk stel samenquote:
ik vind em al wat saai, ben em beetje zatquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:33 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ook supernummer![]()
![]()
alleen als je hem te vaak hoort wordt ie wat minder![]()
dat doe je niet meer in excel... dat flikker je in een databeest (RAWRRR)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:46 schreef Laydina het volgende:
Geen wonder dat de Excel zat te fucken. even bestandje van 55000 regels openen..
hahahaha zelf geschreven?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:46 schreef Laydina het volgende:
Geen wonder dat de Excel zat te fucken. even bestandje van 55000 regels openen..
Inderdaad zeg, zie hier ook teveel figuren die met dit soort bestanden in Excel gaan zitten hobbyen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:47 schreef cybermans het volgende:
[..]
dat doe je niet meer in excel... dat flikker je in een databeest (RAWRRR)
Vanuit Cognos exporteren.. en moet de inhoud zien.. en ga niet eerst naar csv en dan in access gooien ofzoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:47 schreef cybermans het volgende:
[..]
dat doe je niet meer in excel... dat flikker je in een databeest (RAWRRR)
Lekkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:58 schreef borisz het volgende:
Tijd om de tomaten fijn te stampen. Kan de saus zo nog uren pruttelen
Cognos is wel een prachtig productquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:56 schreef Laydina het volgende:
[..]
Vanuit Cognos exporteren.. en moet de inhoud zien.. en ga niet eerst naar csv en dan in access gooien ofzo![]()
Nou.. ik ben daar nog niet over uitquote:
Jaquote:
Jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Ben veel saus aan het maken zodat er ook nog twee porties de vriezer in kan. Altijd handig om een goede pastasaus klaar te hebben staan.
Laatste dusquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaDoe ik ook
Kookt ook gewoon een stuk lekkerder
En nu zit ik te twijfelen wat ik zal gaan eten met de lunch. In de kantine eten () of buiten broodjes halen
Denk het ook jaquote:
Nu niet meerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:10 schreef Den_Haag het volgende:
Lay, moet je nog wat pm'en. maar hij zit vol.
Deze had ik even gemist.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar, hoezo verbruik je dan als je de hele dag in bed ligt bijvoorbeeld 1700 kcal, en als je de hele dag actief bent maar 300 of 400 meer?
Wat demotiverend voor het sportenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Deze had ik even gemist.
Maar klopt! Met bewegen verbrand je eigenlijk maar verdomde weinig. Voorbeeld: een uur (!) stevig (!) doorwandelen, kost ongeveer 300 kcal bovenop je rustmetabolisme.
Kun je je voorstellen dan hoe weinig je dagelijks extra verbrandt als je de hele dag achter het bureau zit en dan met de trein of auto maar huis gaat, als een uur stevig doorwandelen slechts 300 kcal extra kost?
Twee boterhammen met wat flinke plakjes 48+ kaas levert 350 kcal op!
Het overgrote merendeel van je energiebehoefte op een dag, tenzij je elke dag fanatiek sport, komt van je basismetabolisme.
Daar hoor ik nog lang niet thuisquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
jemig gaat het nou alweer over afvallen, ga lekker naar slank ofzo
Doe mij es rond 2 uur eens een versie van je scriptie... kan ik er in de trein even op gaan kliederenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik hoop gewoon omdat het een kansloze idioot isquote:
Zolang jij hier maar blijft met je tetten en niet naar userpics verhuistquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Hij zou betrokken zijn bij de afpersingszaak van Joran. http://www.volkskrant.nl/(...)r_Jaap_vanwege_Joranquote:
Sporten moet je voornamelijk doen om de fun en de spier- en conditieopbouw.quote:
Die blog van die gozert, wat een lulkoek allemaal.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij zou betrokken zijn bij de afpersingszaak van Joran. http://www.volkskrant.nl/(...)r_Jaap_vanwege_Joran
nog een week en 3 uur en ik zit dan in de trein... over 3 uur ook, maar dat is bijzaakquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:57 schreef borisz het volgende:
Nog een week en drie uur en dan trappen Zuid-Afrika en Mexico af
La Place? Die hebben van dat soort lekkere broodjesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:43 schreef TAV74 het volgende:
Jum, panini gemaerineerde kip. Had allang geen broodje meer in de stad gehaald, werd weer eens tijd.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
La Place? Die hebben van dat soort lekkere broodjes
had je vorige week ff moeten zeggen... was den wel met lufthansa in November... 600quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:14 schreef Den_Haag het volgende:
zoek nog een goed ticket naar Japan. KLM maakt zich qua prijzen weer compleet belachelijk
en sommige krijgen er ook punten voorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn collega's hebben een vrijdagmiddag gevoel en beginnen leuke linkjes door te sturen![]()
http://greatnez.be/top10exam/funnyanswers.htm
Die bij 7 is geniaalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn collega's hebben een vrijdagmiddag gevoel en beginnen leuke linkjes door te sturen![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
je weet dat je van hitte ook kippenvel krijgt?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:07 schreef LieLie het volgende:
Ik heb gewoon kippenvel, en het is 21 graden in huis.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:44 schreef z80 het volgende:
even snel uitgerekend wat ik aan Kcal mag binnen krijgen op een dag.
als ik in mijn nest blijf liggen rotten mogen er 1607 Kcal naar binnen.
bij een voor mij normale dag zijn het er 2773 Kcal.
en met een snelle blik op een Kcal teller zit ik redelijk in die buurt.
nee, wist ik niet!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:08 schreef z80 het volgende:
[..]
je weet dat je van hitte ook kippenvel krijgt?
zelfs in de sauna bij 80+ graden kun je kippenvel krijgen.
kun je dit op internet uitrekenen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:44 schreef z80 het volgende:
even snel uitgerekend wat ik aan Kcal mag binnen krijgen op een dag.
als ik in mijn nest blijf liggen rotten mogen er 1607 Kcal naar binnen.
bij een voor mij normale dag zijn het er 2773 Kcal.
en met een snelle blik op een Kcal teller zit ik redelijk in die buurt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:14 schreef Laydina het volgende:
Nog drie kwartier en dan eindelijk naar huis
als ik de site http://en.wikipedia.org/wiki/Harris-Benedict_equation mag geloven wel.quote:
Wowquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:25 schreef z80 het volgende:
heb wel gekozen voor de zware inspanning, omdat ik 5 dagen per week intensief aan sport doe.
en ook de zaterdag niet stil zit.
Lekkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:31 schreef Tezz het volgende:
Wat een weertje he! Vanavond lekker de bbq aan zou ik zeggen......
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WowAf en toe zou ik wel willen dat ik zo kon sporten
Maar ik vond 2x per week naar de sportschool al veel en op een gegeven moment komt er de klad in want dan bedenk ik leukere dingen die ik dan kan doen OF ik laat werk voorgaan
quote:
quote:
When top level guys look down, they see only shit;
When bottom level guys look up, they see only assholes...
Valkenswaard. Rond een uurtje of zes gaat ie aan. En ik serveer Mojito's.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:57 schreef Tezz het volgende:
Steer, ben jij stiekem een beetje zwaar verslaafd aan de vlaggetjes-zwaai-smiley?
Damn...da's me een tikkie te ver rijdenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Valkenswaard. Rond een uurtje of zes gaat ie aan. En ik serveer Mojito's.
Het leven is goed in het Brabantse Land!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Damn...da's me een tikkie te ver rijden
Ach schatteke toch, we zijn zo lief en aardig hier in Het Zuiden!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:07 schreef Den_Haag het volgende:
alleen jammer dat het zover in het buitenland ligt. en de mensen die er wonen
(op Tezz na!)
als je alleen bent, en voor je werk meestal binnen zit (met de nadruk op zit) of in een auto wil 's avonds wel een beetje beweging.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WowAf en toe zou ik wel willen dat ik zo kon sporten
Maar ik vond 2x per week naar de sportschool al veel en op een gegeven moment komt er de klad in want dan bedenk ik leukere dingen die ik dan kan doen OF ik laat werk voorgaan
Zeker wetenquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:13 schreef z80 het volgende:
[..]
als je alleen bent, en voor je werk meestal binnen zit (met de nadruk op zit) of in een auto wil 's avonds wel een beetje beweging.
wat ik nog het gekste vind is met de auto naar de sportschool.
terwijl je er max 15 minuten fietsen vanaf woont.
voor mij is het heen fietsen warming up, en terug cooling down.
helaas is het zwembad te ver om met de fiets te doen.
Ik snap je welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:13 schreef z80 het volgende:
[..]
als je alleen bent, en voor je werk meestal binnen zit (met de nadruk op zit) of in een auto wil 's avonds wel een beetje beweging.
wat ik nog het gekste vind is met de auto naar de sportschool.
terwijl je er max 15 minuten fietsen vanaf woont.
voor mij is het heen fietsen warming up, en terug cooling down.
helaas is het zwembad te ver om met de fiets te doen.
Ik wil niet opscheppen, maar ik ervaar het leven in het Brabanste Land elke dag als dagen van vrede! (en bier, dat ligt hier altijd koud, haha).quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:14 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind Brabanders heel leuk! ieder jaar met carnaval geniet ik weer in Brabant van die gezelligheid, werkelijk iedereen is vrolijk en vooral aardig. Lijken net dagen van vredeen bier
![]()
maar zijn Limburgers niet net zo leuk Tezz?
jouw tijd komt wel, goed dat je er niet wakker van ligt. hoeft ook nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeker wetenAls mijn werkgever daar in de buurt zou zitten met de IT-afdeling zou ik zeker overwegen jullie kant op te komen
Maar voor een spontane bbq met mojito's gaat het neit werken
Denk dat ik vanavond maar ff de stad induik
Eens kijken of ik een toffe portfoliomap kan scoren voor mijn foto's
En moet vanavond ook ff foto's laten afdrukken voor de fotoclub. Ga een aantal van Margraten gebruiken denk ik
En verder hoor ik net dat mijn promotie niet doorgaat dit jaar6 kandidaten en maar 3 plaatsen. Het is jammer, maar ik lig er verder niet wakker van
Overigens vind ik het prima dat mensen aan mijn kunnen horen dat ik uit Brabant kom, maar wij praten hier thuis gewoon abn hoor. Weliswaar met een Brabantse tongval, maar wel gewoon zoals het hoort. Echt typische 'Valkenswirdse' woorden ken ik wel, maar het verdwijnt langzaam het dialect hier.....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:15 schreef z80 het volgende:
brabo tegen limbo is altijd oorlog.
waarom geen idee, maar het altijd feest voor een buitenstaander die het wel kan verstaan.
jammer dat zij ons wel verstaan maar zich dan niet verstaanbaar willen maken voor 'buitenstaanders'. ik vind het altijd wel grappig als ze een ander taaltje spreken maar als ik echt iets nodig heb zou ik het wel op prijs stellen als ze ook een beetje abn kunnen. een vriend van me die uit Limburg komt heeft gelukkig altijd gewoon Hollands tegen me gepraat met alleen af en toe een Limburgs kreetje tussendoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik wil niet opscheppen, maar ik ervaar het leven in het Brabanste Land elke dag als dagen van vrede! (en bier, dat ligt hier altijd koud, haha).
Limburgers zijn wat stugger vind ik. Maar ik mag natuurlijk niet generaliseren! Mijn man werkt in Limburg en ikzelf heb ook een tijd in Limburg gewerkt. Daar wordt gewoon dialect gesproken, en als je dat niet verstaat heb je dikke vette pech. En als je goedemorgen roept in een hal met 20 mensen dan mag je blij zijn als twee mensen iets terug zeggen..........
Maar nogmaals: ik wil niet generaliseren, dit zijn gewoon mijn ervaringen.
Heb wel eens vaker Brabanders dit horen zeggen....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Overigens vind ik het prima dat mensen aan mijn kunnen horen dat ik uit Brabant kom, maar wij praten hier thuis gewoon abn hoor. Weliswaar met een Brabantse tongval, maar wel gewoon zoals het hoort. Echt typische 'Valkenswirdse' woorden ken ik wel, maar het verdwijnt langzaam het dialect hier.....
Haha, dan bedoel je te zeggen dat ik dénk dat ik fatsoenlijk Nederlands spreek maar dat het voor de rest van Nederland gewoon belachelijk klinkt....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb wel eens vaker Brabanders dit horen zeggen....![]()
![]()
Ze zitten gewoon te dicht bij de Franstaligenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jammer dat zij ons wel verstaan maar zich dan niet verstaanbaar willen maken voor 'buitenstaanders'. ik vind het altijd wel grappig als ze een ander taaltje spreken maar als ik echt iets nodig heb zou ik het wel op prijs stellen als ze ook een beetje abn kunnen.
net als Belgen, die lijken zo zachtaardig, maar ik kom op fora echt zoveel ongehoord lompe Belgen tegenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze zitten gewoon te dicht bij de FranstaligenZelfde syndroom
ik vind het grappig/aandoenlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha, dan bedoel je te zeggen dat ik dénk dat ik fatsoenlijk Nederlands spreek maar dat het voor de rest van Nederland gewoon belachelijk klinkt....
Ik vind Brabants en het zachte G echt héél lief bij vrouwen. Word er een beetje opgewonden van altijd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha, dan bedoel je te zeggen dat ik dénk dat ik fatsoenlijk Nederlands spreek maar dat het voor de rest van Nederland gewoon belachelijk klinkt....
behalve frankrijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:25 schreef Tezz het volgende:
Ach ja, what's in a language! Over vijftig jaar praat de hele wereld Engels, dus.....
Als het vrouw is en ademt wordt jij al opgewonden tegenwoordig volgens mijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Word er een beetje opgewonden van altijd.![]()
![]()
Dat hoor ik vaker.... Net of wij brabo's de landelijke knuffelberen zijn..... (dat zijn we natuurlijk ook)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind het grappig/aandoenlijk
een kakkerige "r" bij mannen vind ik verschrikkelijk. die hebben geen ratel-r maar zo'n zacht kakkerig iets. als een jongen "tering" zegt met zo'n 'r' dan ril ik gewoon,...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind Brabants en het zachte G echt héél lief bij vrouwen. Word er een beetje opgewonden van altijd.![]()
Vlaams is ook
. Limburgs heeft dan weer net iets te boers
Zachte G bij mannen is sowieso![]()
Ik heb veel liefde in me.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als het vrouw is en ademt wordt jij al opgewonden tegenwoordig volgens mij
jesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker.... Net of wij brabo's de landelijke knuffelberen zijn..... (dat zijn we natuurlijk ook)
Wordt tijd dat dat er toch eens uit gehaald wordt dan!quote:
Oh, je kwam wel op me over alsof je ook zo'n r had.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
een kakkerige "r" bij mannen vind ik verschrikkelijk. die hebben geen ratel-r maar zo'n zacht kakkerig iets. als een jongen "tering" zegt met zo'n 'r' dan ril ik gewoon,...
das erg dan want hij heeft al een half jaar geen sex gehadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als het vrouw is en ademt wordt jij al opgewonden tegenwoordig volgens mij
huh?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, je kwam wel op me over alsof je ook zo'n r had.
Da's toch niet zo langquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
das erg dan want hij heeft al een half jaar geen sex gehad
Waar kom je vandaan dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
huh?
jeeee ik ben niet voorspelbaar![]()
Leiden dàn!quote:
Mijn topografische kennis is echt belabberd! Schiphol kan ik nog net vinden, woehaha.....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leiden dàn!![]()
nee, ik kom uit een dorpje tussen Alphen a/d Rijn en Schiphol.
Nee hoor Steer, da's niet zo lang. Maar wel voor iemand met zoveel liefde in zich!quote:
Da's waar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee hoor Steer, da's niet zo lang. Maar wel voor iemand met zoveel liefde in zich!
Ach nee, die periodes heb ik ibn mijn vrijgezelle tijden ook vaak genoeg gehad. Vind dat er altijd nogal overdreven over gedaan wordt, sex is super maar je gaat echt niet dood als het eens een periode wat minder is.quote:
aaawquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:36 schreef Tezz het volgende:
Steer, ik heb vandaag de bijna onbedwingbare neiging om naar Eindhoven te fietsen om je te knuffelen.
was maar een geintjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach nee, die periodes heb ik ibn mijn vrijgezelle tijden ook vaak genoeg gehad. Vind dat er altijd nogal overdreven over gedaan wordt, sex is super maar je gaat echt niet dood als het eens een periode wat minder is.
Doelde ook niet direct op jou joh!quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:36 schreef Tezz het volgende:
Steer, ik heb vandaag de bijna onbedwingbare neiging om naar Eindhoven te fietsen om je te knuffelen.
Plus ik vind het erg vervelend om sex te zien hebbenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach nee, die periodes heb ik ibn mijn vrijgezelle tijden ook vaak genoeg gehad. Vind dat er altijd nogal overdreven over gedaan wordt, sex is super maar je gaat echt niet dood als het eens een periode wat minder is.
ik kom uit het meest zuidelijke puntje van Gelderland.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Overigens vind ik het prima dat mensen aan mijn kunnen horen dat ik uit Brabant kom, maar wij praten hier thuis gewoon abn hoor. Weliswaar met een Brabantse tongval, maar wel gewoon zoals het hoort. Echt typische 'Valkenswirdse' woorden ken ik wel, maar het verdwijnt langzaam het dialect hier.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door z80 op 04-06-2010 15:45:36 (extra) ]Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
en ... was het anders? gezellig?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:42 schreef z80 het volgende:
[..]
ik kom uit het meest zuidelijke puntje van Gelderland.
ken dus zowel de brabandse als de limburgse manier van doen.
ook een jaar lang voor mijn nummer in Oirschot gezeten tussen de brabo's en limbo's.
Kom je uit Groesbeek?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:42 schreef z80 het volgende:
[..]
ook een jaar lang voor mijn nummer in Oirschot gezeten tussen de brabo's en limbo's.
En wat zijn jou bevindingen? Wie zijn leuker??quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:42 schreef z80 het volgende:
[..]
zie edit.quote:
Rijkerdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:46 schreef z80 het volgende:
[..]
zie edit.
ja dus.
ben nu economisch vluchteling.
leuker?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En wat zijn jou bevindingen? Wie zijn leuker??
juist niet.quote:
waarschijnlijk bedoel je de Hoevenquote:Ik ben ooit in Groesbeek geweest voor een concert van Pink Noise, een coverband van Pink Floyd die The Wall gingen doen. Hoe heet dat café/concertzaaltje in Groesbeek ook alweer? De Hoeve of zoiets.
Daar hoef ik niet voor op fora te kijken hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
net als Belgen, die lijken zo zachtaardig, maar ik kom op fora echt zoveel ongehoord lompe Belgen tegen
Het is de schuld van je studenten Dudequote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:17 schreef Duderella het volgende:
Ik heb ook vertraging.
In mijn correctieprogressie.
kun je niet op die mooie bank nakijken? combineer je het nuttige met het aangenamequote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:17 schreef Duderella het volgende:
Ik heb ook vertraging.
In mijn correctieprogressie.
Maar... maar... het is dan toch eigenlijk weer míjn schuld dat ze het nog steeds niet foutloos kunnen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is de schuld van je studenten Dude
Als zij alles foutloos deden, hoefde jij niet te corrigeren.
Geprobeerd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
kun je niet op die mooie bank nakijken? combineer je het nuttige met het aangename
bloed weggespoeld en gaat nu wel ok, alleen voel nu wel pijn maar neem zo aspirien en dan moet het weer overgaan. tis wel vervelend dat ik al 2 uur erge honger heb (om 7.30u alleen 1 broodje op) en ik niet weet wat/of ik kan etenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:19 schreef golfer het volgende:
Hoest trouwens nu met je bekkie, FF? Heb je veel napijn?
klopt ik heb helverhalen gehoord. mn zus vroeger lag keihard te janken overal omdat ze zoveel pijn had, en vanochtend in het ziekenhuis kwam iemand terug omdat ze teveel nabloedingen had en daarvan zo misselijk word dat ze iedere keer over moet geven (omdat je niet mag uitspugen, dus inslikken...).quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:24 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oeh, pijn in het bekkie van FF? Verstandskiezen waren het toch? Hopelijk valt het allemaal mee met de napijn. Je hoort er de meest uiteenlopende ervaringen mee.
Oh..al die lekkere geuren en hapjes.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:36 schreef FutureFairytale het volgende:
oja, ik ga zo naar de Pasar Malam in Alphen. Mezelf pesten![]()
kan je niet iets vloeibaars eten?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bloed weggespoeld en gaat nu wel ok, alleen voel nu wel pijn maar neem zo aspirien en dan moet het weer overgaan. tis wel vervelend dat ik al 2 uur erge honger heb (om 7.30u alleen 1 broodje op) en ik niet weet wat/of ik kan eten
Waarom mag je niet uitspugen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klopt ik heb helverhalen gehoord. mn zus vroeger lag keihard te janken overal omdat ze zoveel pijn had, en vanochtend in het ziekenhuis kwam iemand terug omdat ze teveel nabloedingen had en daarvan zo misselijk word dat ze iedere keer over moet geven (omdat je niet mag uitspugen, dus inslikken...).
ik was bang maar eerste 2 kiezen had ik weinig last van, dat hoop ik nu ook
ik vind het heel leuk en ben niet naar Den Haag geweest (vergeten). Ik zie net dat het in Alphen is vandaag tot 21u dus ik ga ff kijken. Waarschijnlijk kopen kopen en niet etenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh..al die lekkere geuren en hapjes.Zou je dat wel doen, of ben je gewoon wat masochistisch ingesteld?
Is het zondag ook nog? Lijkt me nl. ook wel eens leuk om te zienquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind het heel leuk en ben niet naar Den Haag geweest (vergeten). Ik zie net dat het in Alphen is vandaag tot 21u dus ik ga ff kijken. Waarschijnlijk kopen kopen en niet eten
oja rabarber gegeten een schaaltje, maar helpt niks. kreeg van iemand tip milkshakes maar als ik dat blijf drinken krijg ik maagpijn ipv hongerquote:
het blijft dan gewond. doordat kiezen eruit gaan ga je wat opzwellen en blijft het open. als je kracht gebruikt om uit te spugen blijft het open (volgens dok).quote:
appelmoes of vla anders? Is wel zo fijn om wat in je maag te hebben. En sterkte met al die luchtjes enzo zo!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oja rabarber gegeten een schaaltje, maar helpt niks. kreeg van iemand tip milkshakes maar als ik dat blijf drinken krijg ik maagpijn ipv honger
nee sorry, vandaag en morgen...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is het zondag ook nog? Lijkt me nl. ook wel eens leuk om te zien![]()
dankje. tennis is afgelopen dus ik ga geuren opvangen!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
appelmoes of vla anders? Is wel zo fijn om wat in je maag te hebben. En sterkte met al die luchtjes enzo zo!
Oh wat raarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het blijft dan gewond. doordat kiezen eruit gaan ga je wat opzwellen en blijft het open. als je kracht gebruikt om uit te spugen blijft het open (volgens dok).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |