haal er dan een! eet je altijd een hele bucket?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:05 schreef OnCraintDégun het volgende:
ik heb verdomme zo zin in een buckethotwings nu dat ik het hier post
koop anders gemarineerde borrelpootjes bij de poelier, heb je nog veel lekkerdere vleugeltjesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:30 schreef OnCraintDégun het volgende:
Haha nee ik eet niet zoveel maar wel de laatste tijd alleen maar mac en kfc Dat worden geen hotwings vanavond XD
ohhh jaaa! Ziet er ook heerlijk uit!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:42 schreef Enfermera het volgende:
Even nog een fotootje van ons eten van vanavond:
[ afbeelding ]![]()
was erg lekker!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:43 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
ohhh jaaa! Ziet er ook heerlijk uit!
Hahahaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:59 schreef Mirjam het volgende:
prosecco uit een blikje, van de aldi(om uit te proberen)
mja, best lekkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
HahahaEn, was het wat?
Hier pasta met cheddar-wittewijnsaus met gepofte knoflook en broccoli. Was wel OK, maar het recept klonk opwindender dan dat het smaakte... Ach ja, foodgawker
Kaaaas! Heerlijk! Had 2 puntjes met aardbeien, veel jus, ijsje nu en water...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:03 schreef Tezz het volgende:
Als lunch een tosti uit de pan met witbrood en oude kaas. Zo eentje waarbij je na iedere hap het vet op je lippen voelt.
oe, wat een heftige lasagnequote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik dacht vanochtend ik wil iets simpels maken, maar had zin in lasagna.
Bechalmel gemaakt,
Gehakt gebraden en met tomaten, knoflook, verse basilicum, thijm en lavas, peper, zout, banda foelie een goddelijke saus gemaakt
Deeg gemaakt, 6 eieren, 600 gram semolina
verse spinazie kort geblancheerd
Deeg op bodem blik, laag gehaktsaus
Deeg, laag gehaktsaus,
Deeg, laag gehaktsaus
Deeg, spinazie met 300 gram gorgonzola erop, met wat bechamel saus.
Deeg, laag gehaktsaus
Deeg, laag gehaktsaus
deeg, bechamel, rijkelijk met parmazaan snippers bestrooid, oven in
Over een dik uur is ie klaar, eten er Rucola en Veldsla met tomaten bij, en een komkommersalade.
was het lekker?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:20 schreef PdeHoog het volgende:
Hier ook tapas
- Stokbrood met aioli
- Aardappelsalade met garnaaltjes
- Kabeljauw tempura met chilisaus
- Rundergehaktballetjes met tomatensaus
- Patatas Bravas
Het was errugquote:
vers sinaasappelsap klinkt goedquote:Op zondag 6 juni 2010 23:03 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb op:
4 roze koeken
2 stokbroden met brie/filet american/zalm
halve zak chips
kleine magnum
Verse sinaasappelsap
Het is vakantie he.
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vers sinaasappelsap klinkt goed![]()
2 heeele stokbroden? van de bakker/supermarkt? die grote broden?![]()
of die (kleinere) afbakstokbroden?
ik dacht al..quote:Op zondag 6 juni 2010 23:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hahaha, geen 2 grote verse.Eigenlijk 1 afbakstokbrood.
en zalm enzo is ook heel goed voor je!
Makreel?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:12 schreef FutureFairytale het volgende:
straks als lunch witte broodjes met??
cherrytomaatjes zijn lekker maar niet vullend. stuk komkommer? heb je bedrijfskantine op t werk? of altijd je eigen brood?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Makreel?
Ik heb net wat cherrytomaatjes opEn nu heb ik nog flinke trek, maar ik mag niet nog gaan eten van mezelf
12 uur pas. En ik heb al een liter water op dus daar hoef ik ook niet meer van voorlopig
Eigen broodquote:Op maandag 7 juni 2010 11:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
cherrytomaatjes zijn lekker maar niet vullend. stuk komkommer? heb je bedrijfskantine op t werk? of altijd je eigen brood?
lekker, krijg trekquote:Op maandag 7 juni 2010 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Eigen broodEn ik ben alvast begonnen
Dus nu 4 boterhammen met 30+ Oude kaas met augurk en fricandeau
lekker!!!quote:Op maandag 7 juni 2010 14:03 schreef SeaOfLove het volgende:
vanmiddag lekker warm gegeten: lasagne en komkommersalade. Vanavond maak ik een pannenkoek gevuld met veel kaas
Hmmquote:Op maandag 7 juni 2010 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
Stukje chocolade-frambozencakeLekker! Uit slankheidsoverwegingen heb ik de rest in porties ingevroren
zijn de kersen al donker en zoet?quote:Op maandag 7 juni 2010 15:27 schreef -Mellow- het volgende:
broodje makreelen een bende kersen.
Oh en mijn dagelijkse cappuccino. Nu pas.
je kunt dit gemakkelijk varieren! met kaas, tomaat, andere dressing, kipfilet etc.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:33 schreef ThePianoMan het volgende:
3 Broodjes met:
- 3 plakjess kwaliteitsham
- salade
- komkommer
- slasaus + bieslook
- tonijn (in water)
- 3 gekookte eieren
- groot glas vers geperste sinaasappelsap
Vreet ik elke dag, dus het is niet meer zo lekker
doe ik ook, maar het concept blijft hetzelfdequote:Op maandag 7 juni 2010 15:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je kunt dit gemakkelijk varieren! met kaas, tomaat, andere dressing, kipfilet etc.
grill het eens (panini) of maak een uitsmijterquote:Op maandag 7 juni 2010 15:44 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
doe ik ook, maar het concept blijft hetzelfde
zijn de beste! smeuïge boerenappelcakequote:Op maandag 7 juni 2010 15:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo alles staat afgewogen klaar, alleen de boter moet even op kamertemperatuur komen en de appels schillen voor de appelcake. Gebruik het basisrecept voor cake uit een kookboek uit 1970
ze zijn wel lekker, maar kunnen beterquote:Op maandag 7 juni 2010 15:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zijn de kersen al donker en zoet?
cake is klaar en ruikt zaligquote:Op maandag 7 juni 2010 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zijn de beste! smeuïge boerenappelcake
hmmmm! jaloers!quote:
is echt heerlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 06:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe maakt niet uit toch?is ie lekker?
tof!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Yoghurt met verse aardbeien uit eigen tuin
welke maaltijd of moet je nog kopen?quote:
nog wel genoeg voorraad hoop ik!quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:54 schreef Windigo het volgende:
Als ontbijt een gekookt eitje, een glas sinaasappelsap en een stuk sinaasappelcake. Heb geen brood meer in huisen geen geld tot Vrijdag.
Nope, 30 euro per week en budget is op. Vrijdag weer pinnen. Heb geen centquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nog wel genoeg voorraad hoop ik!![]()
en geld voor brood heb je wel toch?
30 euro per week??!! dan eet je behoorlijk goed. ik ben niet zo creatief helaas. maar dat je geen brood kunt etenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:08 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nope, 30 euro per week en budget is op. Vrijdag weer pinnen. Heb geen cent
Maar wel genoeg voorraad ja
Oh nee joh bedankt, maar is niet nodigquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
30 euro per week??!! dan eet je behoorlijk goed. ik ben niet zo creatief helaas. maar dat je geen brood kunt eten![]()
wil je ¤ 5,- van me? dan red je t tot vrijdag met brood
dat wilde ik ook al voorstellenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:18 schreef FutureFairytale het volgende:
wil je ¤ 5,- van me? dan red je t tot vrijdag met brood
Wat zijn jullie liefquote:
ok. ja ik eet standaard brood 's morgens en regelmatig 's middags, dus ik dacht dat je 2 dagdelen geen eten hadquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:33 schreef Windigo het volgende:
[..]
Wat zijn jullie lief![]()
Maar t is echt niet nodig hoor, ik kom iig niet om van de hongerJe hebt toch geen brood nodig om te overleven? Ik heb nog crackers, en cake, en yoghurt, en eieren..En dan gaat t alléén om mn ontbijt/lunch waar ik wat creatief in moet zijn!
Ik heb nog n hele voorraadkast vol spullen geschikt voor t avondeten. Echt, het komt goed
dat sapje van biet en bleekselderij lijkt me viieesquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:32 schreef DarkElf het volgende:
2 knackebrod, een met filet americain en 1 met graskaas en augurk. erbij een gekookt eitje en een glasje zelfgemaakt sap. (van biet, appel en bleekselderij)
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:57 schreef DarkElf het volgende:
sapje was heel lekker en ik drink zoiets omdat ik dat wil
ik een appelpuntquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Net een slagroompunt
Vanavond, gekookte andijvie, vers uit de tuin met een sausje, gekookt aardappeltje, tartaartje en wat dop/wortelen.
zonder slagroomquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Future, met slagroom??
Nou, ik ben toch echt niet dol op andijvie, hoe ik het ook maak.
Heel lief van schoonpa dat hij bijna elke week 2 enorme krop meeneemt maar van mij hoeft het niet
Morgen gevulde paprika's
Overmorgen uit eten, is de planning.
ja lekker! ik vind die cocktailvruchtjes en ananas uit blik ook altijd zo lekkerquote:
iieehhquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
niet zo lekker als verse appelmoes (wel afgekoeld) met vers geklopte slagroom
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
iieehh
ik heb thee en een koffiebroodje![]()
succes met je tentamen! hopelijk helpt de energydrinkquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geloof me, dat is écht heel lekker
nu![]()
energydrink
![]()
hadden we nog over van een evenement waar we deze kregen.. maar in de koelkast gezet voor de liefhebber, die niet kwam
maar nu heb ik zodadelijk een tentamen en geheel kut geen minuut geslapen vannacht (en nee, niet vrijwillig
![]()
![]()
) dus gooi ik ook dat er maar tegenaan in de hoop dat het goed komt
van 1 patatje heb je zo'n spijt dat je 30 appels daarna eet? zonde zeg.. met een patatje met zo op zn tijd is niets mis tochquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:51 schreef ThePianoMan het volgende:
patatje met![]()
![]()
![]()
*spijt heeft
*heeft 30 appels weggevreten
*morgen trainen
Nee, 30 appels is lekker gezond.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:51 schreef ThePianoMan het volgende:
patatje met![]()
![]()
![]()
*spijt heeft
*heeft 30 appels weggevreten
*morgen trainen
wow nice!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:30 schreef DarkElf het volgende:
vanmorgen 2 knackebrod en een sapje. Vanmiddag zelfgebakken maanzaadbrood met ham en kaas .
vanavond bakt de mr zelf pizzavoor mij met tomatensaus, cherrytomaatjes, basilicum, buffelmozzarella en parmezaanse kaas
ziet er goed uit! Het lijkt wel of er ook bami tussen zitquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:38 schreef Fiorellino het volgende:
Het zou Pommes de Terre à la Lyonnaise heten,
lekker was het wel! Alleen in het vervolg de uitjes wat dunner snijden.
[ afbeelding ]
Bedankt! Dat zijn dus die te dik gesneden uitjesquote:Op zaterdag 12 juni 2010 04:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ziet er goed uit! Het lijkt wel of er ook bami tussen zit
oki yes. had je er geen vlees bij?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:30 schreef Fiorellino het volgende:
[..]
Bedankt! Dat zijn dus die te dik gesneden uitjes.
Mijn broodjes zijn alleen kaas geworden. De koelkast stond weer te hard aan vannacht dus het vocht in de komkommer is bevroren.quote:Op zondag 13 juni 2010 09:26 schreef SeaOfLove het volgende:
thee, karnemelk, verse jus d'orange, broodjes uit de oven, ham, rollade, kaas, gekookt eitje, komkommer, tomaatjes..... heerlijk zo een zondagochtendontbijtje
quote:Op zondag 13 juni 2010 09:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn broodjes zijn alleen kaas geworden. De koelkast stond weer te hard aan vannacht dus het vocht in de komkommer is bevroren.
en weer.. net zolang tot de aardbeientijd over is en ik het helemaal zat benquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:35 schreef FutureFairytale het volgende:
net 2 bolletjes aardbeien/suiker gehad als ontbijt
Oh my, ik ben jaloersquote:Op zondag 13 juni 2010 10:03 schreef The_Hives het volgende:
ik heb zin om scones te maken, dus even naar de winkel mascarpone en room halen en over een uurtje een bak koffie met scones en clotted cream
Oh lekker kersen, ik ga zo ook een bakje etenquote:Op zondag 13 juni 2010 15:41 schreef Lief-visje het volgende:
Net een bakje kersen op en vanavond witte bonen in tomatensaus met aardappeltjes en een tartaartje.
Oh ik ben jaloers, ik heb al jaren geen lekkere poffertjes gegeten :quote:Op zondag 13 juni 2010 20:12 schreef RoodWijntje het volgende:
Vanmiddag:
[ afbeelding ]
En net een kopje koffie.
honing (oranje) of galia (groen)quote:Op maandag 14 juni 2010 16:17 schreef rena het volgende:
Watermeloen en nog een soort meloen waar ik de naam even niet van weet
lekker, met een heerlijke laag kaas bovenop. beetje jus maken voor erbij..quote:Op maandag 14 juni 2010 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, het gaat wrsch uit de oven komen ja
1 blokje choco?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Net een heerlijk blokje pure choco.
Vanavond veel salade met tonijn en sperziebonen
Nog een beetje nasi erbij
Dan was het Galiaquote:Op maandag 14 juni 2010 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
honing (oranje) of galia (groen)
jammer....quote:Op maandag 14 juni 2010 18:37 schreef Lief-visje het volgende:
Eigenlijk zou ik witlofschotel met ham en kaas eten maar omdat iedereen te laat thuis is heb ik maar een pizza besteld.
Ja... dat lukt... chips vind ik ook veel moeilijker...quote:Op maandag 14 juni 2010 16:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
1 blokje choco?![]()
ik heb de aangevreten zak ringlings maar opgegeten, zo half erbij liggen is ook zielig![]()
mag ik morgen bij jou komen eten?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja... dat lukt... chips vind ik ook veel moeilijker...
Morgen roergebakken spinazie met ui en knoflook met daarbij verse tagliatelle, room en kaas. Doperwten wortelen en gebakken varkenshaas
18.00 vlak bij Groningenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mag ik morgen bij jou komen eten?
Groningenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
18.00 vlak bij GroningenVan harte welkom
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker, met een heerlijke laag kaas bovenop. beetje jus maken voor erbij..
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is lasagne gewordennom! Net op
Oh wat grappig, vanavond eet ik ook zelfgemaakte aardappelsalade (met joghurtmayo) maar dan met een hamburger en gebakken uienquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:38 schreef DarkElf het volgende:
net 2 cracottes met filet en een flesje water.
vanavond simpel; aardappelsalade (zelf gemaakt en vooral met griekse yoghurt ipv mayo) en een tartaartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |