haal er dan een! eet je altijd een hele bucket?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:05 schreef OnCraintDégun het volgende:
ik heb verdomme zo zin in een buckethotwings nu dat ik het hier post
koop anders gemarineerde borrelpootjes bij de poelier, heb je nog veel lekkerdere vleugeltjesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:30 schreef OnCraintDégun het volgende:
Haha nee ik eet niet zoveel maar wel de laatste tijd alleen maar mac en kfc Dat worden geen hotwings vanavond XD
ohhh jaaa! Ziet er ook heerlijk uit!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:42 schreef Enfermera het volgende:
Even nog een fotootje van ons eten van vanavond:
[ afbeelding ]![]()
was erg lekker!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:43 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
ohhh jaaa! Ziet er ook heerlijk uit!
Hahahaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:59 schreef Mirjam het volgende:
prosecco uit een blikje, van de aldi(om uit te proberen)
mja, best lekkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
HahahaEn, was het wat?
Hier pasta met cheddar-wittewijnsaus met gepofte knoflook en broccoli. Was wel OK, maar het recept klonk opwindender dan dat het smaakte... Ach ja, foodgawker
Kaaaas! Heerlijk! Had 2 puntjes met aardbeien, veel jus, ijsje nu en water...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:03 schreef Tezz het volgende:
Als lunch een tosti uit de pan met witbrood en oude kaas. Zo eentje waarbij je na iedere hap het vet op je lippen voelt.
oe, wat een heftige lasagnequote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik dacht vanochtend ik wil iets simpels maken, maar had zin in lasagna.
Bechalmel gemaakt,
Gehakt gebraden en met tomaten, knoflook, verse basilicum, thijm en lavas, peper, zout, banda foelie een goddelijke saus gemaakt
Deeg gemaakt, 6 eieren, 600 gram semolina
verse spinazie kort geblancheerd
Deeg op bodem blik, laag gehaktsaus
Deeg, laag gehaktsaus,
Deeg, laag gehaktsaus
Deeg, spinazie met 300 gram gorgonzola erop, met wat bechamel saus.
Deeg, laag gehaktsaus
Deeg, laag gehaktsaus
deeg, bechamel, rijkelijk met parmazaan snippers bestrooid, oven in
Over een dik uur is ie klaar, eten er Rucola en Veldsla met tomaten bij, en een komkommersalade.
was het lekker?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:20 schreef PdeHoog het volgende:
Hier ook tapas
- Stokbrood met aioli
- Aardappelsalade met garnaaltjes
- Kabeljauw tempura met chilisaus
- Rundergehaktballetjes met tomatensaus
- Patatas Bravas
Het was errugquote:
vers sinaasappelsap klinkt goedquote:Op zondag 6 juni 2010 23:03 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb op:
4 roze koeken
2 stokbroden met brie/filet american/zalm
halve zak chips
kleine magnum
Verse sinaasappelsap
Het is vakantie he.
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vers sinaasappelsap klinkt goed![]()
2 heeele stokbroden? van de bakker/supermarkt? die grote broden?![]()
of die (kleinere) afbakstokbroden?
ik dacht al..quote:Op zondag 6 juni 2010 23:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hahaha, geen 2 grote verse.Eigenlijk 1 afbakstokbrood.
en zalm enzo is ook heel goed voor je!
Makreel?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:12 schreef FutureFairytale het volgende:
straks als lunch witte broodjes met??
cherrytomaatjes zijn lekker maar niet vullend. stuk komkommer? heb je bedrijfskantine op t werk? of altijd je eigen brood?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Makreel?
Ik heb net wat cherrytomaatjes opEn nu heb ik nog flinke trek, maar ik mag niet nog gaan eten van mezelf
12 uur pas. En ik heb al een liter water op dus daar hoef ik ook niet meer van voorlopig
Eigen broodquote:Op maandag 7 juni 2010 11:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
cherrytomaatjes zijn lekker maar niet vullend. stuk komkommer? heb je bedrijfskantine op t werk? of altijd je eigen brood?
lekker, krijg trekquote:Op maandag 7 juni 2010 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Eigen broodEn ik ben alvast begonnen
Dus nu 4 boterhammen met 30+ Oude kaas met augurk en fricandeau
lekker!!!quote:Op maandag 7 juni 2010 14:03 schreef SeaOfLove het volgende:
vanmiddag lekker warm gegeten: lasagne en komkommersalade. Vanavond maak ik een pannenkoek gevuld met veel kaas
Hmmquote:Op maandag 7 juni 2010 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
Stukje chocolade-frambozencakeLekker! Uit slankheidsoverwegingen heb ik de rest in porties ingevroren
zijn de kersen al donker en zoet?quote:Op maandag 7 juni 2010 15:27 schreef -Mellow- het volgende:
broodje makreelen een bende kersen.
Oh en mijn dagelijkse cappuccino. Nu pas.
je kunt dit gemakkelijk varieren! met kaas, tomaat, andere dressing, kipfilet etc.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:33 schreef ThePianoMan het volgende:
3 Broodjes met:
- 3 plakjess kwaliteitsham
- salade
- komkommer
- slasaus + bieslook
- tonijn (in water)
- 3 gekookte eieren
- groot glas vers geperste sinaasappelsap
Vreet ik elke dag, dus het is niet meer zo lekker
doe ik ook, maar het concept blijft hetzelfdequote:Op maandag 7 juni 2010 15:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je kunt dit gemakkelijk varieren! met kaas, tomaat, andere dressing, kipfilet etc.
grill het eens (panini) of maak een uitsmijterquote:Op maandag 7 juni 2010 15:44 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
doe ik ook, maar het concept blijft hetzelfde
zijn de beste! smeuïge boerenappelcakequote:Op maandag 7 juni 2010 15:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo alles staat afgewogen klaar, alleen de boter moet even op kamertemperatuur komen en de appels schillen voor de appelcake. Gebruik het basisrecept voor cake uit een kookboek uit 1970
ze zijn wel lekker, maar kunnen beterquote:Op maandag 7 juni 2010 15:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zijn de kersen al donker en zoet?
cake is klaar en ruikt zaligquote:Op maandag 7 juni 2010 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zijn de beste! smeuïge boerenappelcake
hmmmm! jaloers!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |