Wtf.quote:
Ik vind het best mannelijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jawel. Zo onderscheid je de mannen van de pussy's.
Neequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:59 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben nog altijd meer maagd dan jij, wd.
wattequote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het best mannelijk, maar dit is echt een fucking coma gewoon
.
Heudivo.quote:
Waarom weet jij dat nog?quote:
EEN COMA DIE ROND HALF 9 BEGON TOT NU, DAT HOORT NIET.quote:
quote:
quote:
Ik snap er echt geen flikker vanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
EEN COMA DIE ROND HALF 9 BEGON TOT NU, DAT HOORT NIET.
DAT IS NIET NORMAAL, DAT IS GEEN DUTJE MEER.
EEN FUCKING COMA, FRUSTRATIES.
hihihihi.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:06 schreef Allure_ het volgende:
Sorry Bragi, gaat niet werken vandaag. Ik ben weg.
Sorry voor je trauma.quote:
Okee, even jip en janneke.quote:
Ze ligt in de tuin. Thans, alweer een paar jaar terug, denk dat er nog bar weinig van over is.quote:
Wat..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah joh, ze is lief, wat maakt het uit.
Dan is het dutje gescaleerd naar slapen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okee, even jip en janneke.
Iemand doet een dutje, maar dat duurt nu al bijna 4 uur.
Ja het is 12 uurquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okee, even jip en janneke.
Iemand doet een dutje, maar dat duurt nu al bijna 4 uur.
Konijntjes zijn wel leuk, alleen soms best irritant.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze ligt in de tuin. Thans, alweer een paar jaar terug, denk dat er nog bar weinig van over is.
Nee, die wordt zo wakker.. let maar opquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan is het dutje gescaleerd naar slapen.
Ze worden zo snel schuw..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Konijntjes zijn wel leuk, alleen soms best irritant.
Worden?quote:
Iig 'WHIEP'en ze niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Konijntjes zijn wel leuk, alleen soms best irritant.
Coma.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja het is 12 uur. Dat noemt men slapen
Als je ze wurgt wel.quote:
What else?quote:
Ik heb ooit een paard een appel gevoerd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
What else?
Hihi ik moest vandaag kindjes op pony's begeleiden en toen viel er eentje af. Dat was het, ik dacht misschien interesseerd het jou..
.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb ooit een paard een appel gevoerd.
Allemaal kwijl aan m'n hand.
Dawast.
quote:
Ik heb eergister nog een konijntje dood gereden. En de volgende dag zag het eruit als pathe.quote:
Trapte het niet terug?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Ik werd vandaag boos op mn paard, toen sloeg ik 'm. Dawast.
En je banden nog heel?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb eergister nog een konijntje dood gereden. En de volgende dag zag het eruit als pathe.
Ik ben ook een keer van zon kut beest afgevallenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
What else?
Hihi ik moest vandaag kindjes op pony's begeleiden en toen viel er eentje af. Dat was het, ik dacht misschien interesseerd het jou..
.
Ik zie een stuntelende 4EBEBE in het wild een konijn proberen te vangen en 'm per ongeluk nekken....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grapje.
Ik had ooit een half geestelijk gehandicapt konijn en die moest ik vangen, maar dat ging nogal ongelukkig. Vandaar dat ik over deze kennis beschik.
Ik vind kinderen niet zo leuk en dat is zacht uitgedrukt, behalve als ze gelanceerd worden tegen een boom.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
What else?
.
Ik ben er nog nooit op geweest zelfs.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer van zon kut beest afgevallen.
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die beesten zijn voor aan een spies.
Je moet ze knijpen of een elleboogstoot geven, niet slaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Ik werd vandaag boos op mn paard, toen sloeg ik 'm. Dawast.
Mijn zusje kreeg een konijn voor haar verjaardag, konijntje ging 4 dagen later dood in haar armen. Z zieligquote:
Hey, da's wise.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Toch echt deze man die aan de spies hoort te zitten:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn zusje kreeg een konijn voor haar verjaardag, konijntje ging 4 dagen later dood in haar armen. Z zielig.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn zusje kreeg een konijn voor haar verjaardag, konijntje ging 4 dagen later dood in haar armen. Z zielig.
Wat was de oorzaak?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
veel vrouwen hier...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom gaat het zo vaak over paarden in deze sc?
Lopende frikandellen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom gaat het zo vaak over paarden in deze sc?
Sucidale vliegen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb hier een hilarisch vliegje, hij vliegt steeds tegen de hete lamp aan tot die dood is.
Wats met je msn? ineens was je weg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:17 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
1 Takeo Ischi voor je topic.
Waarom heet dat plaatje Surinaamse Kip?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Toch echt deze man die aan de spies hoort te zitten:
[ afbeelding ]
quote:
Ze kneep te hard.quote:
Misschien is het een kip uit Suriname?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom heet dat plaatje Surinaamse Kip?
Omdat het geen Amerikaanse kip is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Omdat die altijd 1 poot in de lucht houdenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest gniffelen, maar eigenlijk hoort dat niet.quote:
Het was zielig.quote:
quote:Hallo,
Van harte met het vrijkaartje voor Musica Republica Outdoor op 5 juni 2010.
Je ontvangt een aparte email van ticketscript. Hierin staat een link om de uitnodiging te bevestigen.
Vul aub in alle velden de correcte gegevens in om verwarring te voorkomen.
Als alle gegevens correct en compleet zijn ingevuld, ontvang je binnen enkele dagen je e-ticket in je mailbox. Houdt daarom bij Hotmail en Yahoo je ongewenste mail in de gaten.
Dat meende ik niet.quote:
Mensen die hun eigen kracht niet kennenquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer van zon kut beest afgevallen.
Ja dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wats met je msn? ineens was je weg.
Ze sprong voor de trein ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, ze kneep er daarna zeker tussenuit?
Aangenaam*quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die hun eigen kracht niet kennen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Misschien is het een kip uit Suriname?
Vrij goed wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Lang niet gezien man!! Hoe staat het leven ervoor?
Wat zijn dat voor gekke TT's die jij hier maakt?quote:
Dat is zo, volgens Lamon.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vrij goed wel.
[..]
Wat zijn dat voor gekke TT's die jij hier maakt?
Hij stond stilquote:
quote:
Wat zeg jij? Musica Republica is dikke house hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Daar komen toch kanedi-rect
en Bon jovi
![]()
?
Ik zou hem geven.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef Fascination het volgende:
wd, wat vind je van de linker mooiboy? [ afbeelding ]
Wooooooow, we're halfway there whoooOOOOOAAAAAAAOOOWWWWWWWquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
en Bon jovi
![]()
?
Heb jij ook last van, alleen ben jij niet bekendquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef Lamon. het volgende:
Mijn enige klacht van de dag is overigens dat Daan Schuurmans me niet eens kon vertellen of de set al bezig was...altijd dat `Ik ben bekend, dus ik kan niet normaal antwoorden'-gedrag, erg irritant en niet indrukwekkend.
Nee hoor?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet ze knijpen of een elleboogstoot geven, niet slaan.![]()
Slaan doet meer zeer aan je eigen hand.
Royal beach concert toch ook?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
en Bon jovi
![]()
?
fredquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef Fascination het volgende:
Harde tante ben jijquote:
Whehe.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heb jij ook last van, alleen ben jij niet bekend.
Wat is er met zijn wijsvinger?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef Fascination het volgende:
Ik vroeg me afquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik.. Sorry WD , ik zat ernaast
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat is een manage?quote:
Ja ik ga niet, geen zin om in mijn eentje naar Roffa te gaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
JAPSNARS, MAIL ME DIE MAIL DOOR, IK HEB NOG GEEN KAARTJE DIE GA IK MORGEN HALEN.
Als je niet gaat dan.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik ga niet, geen zin om in mijn eentje naar Roffa te gaan.
Ik hoopte al dat jij ze wilde, PM.
Klinkt tof.quote:
Ik ben al in geen 4 maanden meer thuis geweest. Of dit moet mijn nieuwe thuis zijn, dan gaat alles ook hier vrij goed.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
mooi mooi mooi... En thuis ook alles 'vrij goed'?
O ja, ik begrijp het.quote:
* Kwijlt je hand onder.quote:
Ik moest gniffelen.quote:
Denk niet dat wd het hier mee eens kan worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan trouwens iedereen Advil Liquid Caps aanraden.
Ze werken als een tierelier.
Ook geen appelwangetjes?quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Denk niet dat wd het hier mee eens kan worden.
Ja, 115% vol dankzij een gigantisch spamkettingPM van WillFerrel en een paar anderenquote:
wd is anti advil liquid caps. Algemeen bekend.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb normale wangen, saai als ik ben.
Oh, even mijn algemene SC kennis bijspijkeren.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
wd is anti advil liquid caps. Algemeen bekend.
quote:
Moooooooohhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:28 schreef LudoSanders het volgende:
Volgende week begint 't WK, nog 7 dagen.
Onzin, ik praat met iedereen op een eerlijke manier. Hij wist best wel dat de set al bezig was, maar wilde net doen alsof ie dat niet wist, omdat zijn leven zo interessant was...ik geef toe dat hij de beste was van die hele nietszeggende kutfilm, maar geeft gewoon antwoord denk ik dan, en ga niet net doen alsof je wat voorstelt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, ziet er inderdaad een beetje vreemd uit.quote:
Ik heb geen idee, ik heb colleges gehad van z'n vader. Zo'n intelligente, keurig uitziende man en dan zo'n zoon.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:22 schreef wolvendagen het volgende:
Hook me up Fas, is hij een relatie type?
tl;dr.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Onzin, ik praat met iedereen op een eerlijke manier. Hij wist best wel dat de set al bezig was, maar wilde net doen alsof ie dat niet wist, omdat zijn leven zo interessant was...ik geef toe dat hij de beste was van die hele nietszeggende kutfilm, maar geeft gewoon antwoord denk ik dan, en ga niet net doen alsof je wat voorstelt.
In zijn voordeel, hij heeft gelukkig tijdens het filmen wel humor, en hij heeft die Hans Klok act snel geleerd, dus hij heeft wel enig talent, maar dat irriteerde me gewoon...
Mag het?
Het mag wel. Maar jij doet het zelf ook bedoelt die te zeggen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Onzin, ik praat met iedereen op een eerlijke manier. Hij wist best wel dat de set al bezig was, maar wilde net doen alsof ie dat niet wist, omdat zijn leven zo interessant was...ik geef toe dat hij de beste was van die hele nietszeggende kutfilm, maar geeft gewoon antwoord denk ik dan, en ga niet net doen alsof je wat voorstelt.
In zijn voordeel, hij heeft gelukkig tijdens het filmen wel humor, en hij heeft die Hans Klok act snel geleerd, dus hij heeft wel enig talent, maar dat irriteerde me gewoon...
Mag het?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, even mijn algemene SC kennis bijspijkeren.
BP schrijf jij dit even op in dat grote boek?
Mag ik deze post doorsturen met jouw foto naar mensen die met die film te maken hebben?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mag het?
Ja hoor, kan mij niets schelen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mag ik deze post doorsturen met jouw foto naar mensen die met die film te maken hebben?
Een eckte doerak.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een boefje ben je toch ook he!
Marine zal je dan wel neerhalenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vroeg me af![]()
Als je nou vanaf Monster of Kijkduin in een bootje naar Scheveningen gaat, dan kan je toch ook het concert zien?
mooi mooi mooiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben al in geen 4 maanden meer thuis geweest. Of dit moet mijn nieuwe thuis zijn, dan gaat alles ook hier vrij goed.
Dat zijn die beetje gelige capsules toch? Doorzichtig?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan trouwens iedereen Advil Liquid Caps aanraden.
Ze werken als een tierelier.
Jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:28 schreef LudoSanders het volgende:
Volgende week begint 't WK, nog 7 dagen.
Que?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
MoooooooohhhhhhhhhhhHeeft je vriendin het contract wel ondertekend?
Neuh, het zal me echt jeuken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een boefje ben je toch ook he!
Fotoboek van Userquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:38 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vent MOET gewoon op fok zitten
Waarom post je mijn foto nu weer?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:38 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is z'n tietspieren vergeten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:39 schreef reetveter het volgende:
http://nl-valentijn-nl.hyves.nl/fotos/923992741/0/xeoL/
DIT![]()
![]()
Wat is er mis met zijn linkernipplequote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:39 schreef reetveter het volgende:
DIT![]()
![]()
Moet wel iemand zijn die doet alsof die tof isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:38 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
vette bak ook op de achtergrondquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:39 schreef reetveter het volgende:
DIT![]()
![]()
Hij krijgt wel veel complimentjes.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:39 schreef reetveter het volgende:
DIT![]()
![]()
wanneer komt dexter seizoen4 op tv?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij krijgt wel veel complimentjes.
Pff, geen idee. Download 'm gewoon. Hij's beter dan seizoen 3.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
wanneer komt dexter seizoen4 op tv?
Kutkeus.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:45 schreef MouzurX het volgende:
Keuzes![]()
Volgende week vrijdag-zondag of:
1. Met een paar maten naar een "hockeytoernooi" in Dongen. (18 vrouwenteams 6 mannenteams)
2. Met mijn voetbalteam naar de katjeskelder in de buurt van Oosterhout en dan elke avond uit in Breda.
Even doen dan maarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pff, geen idee. Download 'm gewoon. Hij's beter dan seizoen 3.
met wat?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:48 schreef wolvendagen het volgende:
Hallo, stinkerds, jullie moeten even helpen.
Wat is er?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:48 schreef wolvendagen het volgende:
Hallo, stinkerds, jullie moeten even helpen.
En het dan toch nog zeggen. Trieste zak hooi.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wanhopige maagd? O nee, daar begon die hele vorige shit mee, Ik zei niets!
quote:
Oude. Koeien. Sloot.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
En het dan toch nog zeggen. Trieste zak hooi.
Jij balen dat je topic met even trieste TT en OP op slot werd gegooid.
De linker.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:51 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Welke vinden jullie het mooist?
HAHAHAquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
En het dan toch nog zeggen. Trieste zak hooi.
Jij balen dat je topic met even trieste TT en OP op slot werd gegooid.
Ja, Seagal en ik ook. Maar ik wil toch even weten, want ik twijfelquote:
Kan je ze ook samenvoegen tot mooie?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:51 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Welke vinden jullie het mooist?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]? Ik bedoelde dat het een vervelende keus was.
quote:
Thought so.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kan je ze ook samenvoegen tot mooie?
Linkse
Ja, ik heb de blauwe versiequote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat zijn die beetje gelige capsules toch? Doorzichtig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:56 schreef Bragi het volgende:
De overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
De overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Boeiend!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:57 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb ook de Stepwijzer gedaan en daar komt PvdA uit en dan D66. Maar ik heb niks met Cohen en neig de hele tijd al naar D66
Ja werkt primaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:52 schreef Bragi het volgende:
Simpele, maar duidelijke kieswijzer!
http://www.stepwijzer.nl/steppen.html
[ afbeelding ]
Daar is niks 'uiteraard' aan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja werkt prima
VVD uiteraard hier, alleen stufi punt van hun is minder
Ja net alsof die stepwijzer meteen de juiste partij voor jou uitkiest.quote:
De overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Tsja zit al in mijn 2de jaar stufi dus voordat dat is ingevoerd heb ik er vast al geen recht meer op.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja werkt prima
VVD uiteraard hier, alleen stufi punt van hun is minder
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Daar is niks 'uiteraard' aan.Ik ken je toch niet of wel?
quote:
Nee, dat niet, maar dan nog. "Ik heb niks met persoon A"quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja net alsof die stepwijzer meteen de juiste partij voor jou uitkiest.
Ja klopt, was sowieso geen breekpunt bij mij om niet op ze te stemmen. Rutte als Premier zie ik echt zittenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tsja zit al in mijn 2de jaar stufi dus voordat dat is ingevoerd heb ik er vast al geen recht meer op.
Sowieso heb ik niet zo'n probleem er mee als ik moet lenen, zolang de OV maar gratis blijft.
Jij suggereert van wel. Jij suggereert met je 'uiteraard' dat het logisch is dat jij VVD stemt. En dan ben ik zo vrij om de conclusie te trekken dat jij dat doet omdat je ervan uitgaat dat wij weten wat jij normaliter stemt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Door 'uiteraard' hoef je me toch nog niet te kennen
Tsja het heeft toch wel effect welke persoon premier wordt...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:59 schreef Bragi het volgende:
[..]!
[..]
Nee, dat niet, maar dan nog. "Ik heb niks met persoon A"
Jij wil een overdosis?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nice, zitten er wel altijd zo weinig in doosje
Nee logisch dat ik VVD ga stemmen omdat de andere partijen pauper zijn op d66 na misschienquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij suggereert van wel. Jij suggereert met je 'uiteraard' dat het logisch is dat jij VVD stemt. En dan ben ik zo vrij om de conclusie te trekken dat jij dat doet omdat je ervan uitgaat dat wij weten wat jij normaliter stemt.
Da's geen argument. Dat is iets wat geen feit is brengen als een feit. Dat rechtvaardigt dus nog steeds je 'uiteraard' niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee logisch dat ik VVD ga stemmen omdat de andere partijen pauper zijn op d66 na misschien
Ik ging googlen wat de katjeskelder precies was.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:45 schreef MouzurX het volgende:
Keuzes![]()
Volgende week vrijdag-zondag of:
1. Met een paar maten naar een "hockeytoernooi" in Dongen. (18 vrouwenteams 6 mannenteams)
2. Met mijn voetbalteam naar de katjeskelder in de buurt van Oosterhout en dan elke avond uit in Breda.
Ja, maar dat je 'niks met iemand' hebt, kan hem toch nog wel een goede premier maken?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tsja het heeft toch wel effect welke persoon premier wordt...
Nog een keer balkenende zie ik echt niet zitten
Ja, je hebt wel gelijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee maar zo'n doosje gaat gewoon snel leeg
Niet dat ik die dingen elke dag eet of zo
Dit, ik denk eig dat veel mensen dat nu denken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee logisch dat ik VVD ga stemmen omdat de andere partijen pauper zijn op d66 na misschien
Horn effectquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar dat je 'niks met iemand' hebt, kan hem toch nog wel een goede premier maken?
Groenlinks?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit, ik denk eig dat veel mensen dat nu denken.
CDA/CU zijn christenen en PVDA zijn draaiers + cohen, dan blijft er niet enorm veel meer over.
VVD/D66 zijn de enige normale partijen, SP zijn wel heel communistisch en PVDD wel heel erg voor dieren, PVV/ton zie ik het land niet leiden.
En wat denk je dat ik moet doen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging googlen wat de katjeskelder precies was.
Leuke plannen, maar in economische crisis werkt het gewoon niet imo.quote:
Hockey omdat vrouwen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En wat denk je dat ik moet doen?
Ik neig toch naar dat hockeytoernooi, ookal was dat van de katjeskelder al veel langer bekend
Dat vind ik zo moeilijk, ze zeggen allemaal zo veel maar ik weet zelf echt niet wat beter isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Leuke plannen, maar in economische crisis werkt het gewoon niet imo.
Zo'n weekendje weg is ook heel dik natuurlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En wat denk je dat ik moet doen?
Ik neig toch naar dat hockeytoernooi, ookal was dat van de katjeskelder al veel langer bekend
Kinkyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
misschien ga ik wel helemaal niet stemmen.
Haben Sie es gewusst?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:06 schreef Maisnon het volgende:
Kak ik heb een site met ideale info is ie helemaal in het duitsmoet ik straks google translate gebruiken
Ja dat zei ze ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:06 schreef wolvendagen het volgende:
Kut Fas.Die gozer van die foto speelt bij NEC.
quote:In 1954, Bob Hawke was immortalized by the Guinness Book of Records for sculling 2.5 pints of beer in 11 seconds. Bob later became the Prime Minister of Australia.
Ja.quote:
Wie was dat dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:06 schreef wolvendagen het volgende:
De hoer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Beatrix mag wel stemmen, maar ze doet het niet...
quote:
Sla nou eens een fatsoenlijke kerel aan de haak.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:06 schreef wolvendagen het volgende:
Franse supermarkt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:09 schreef kurk_droog het volgende:
Wet iemand waar je in NL franse mayonaise kan kopen?
Gewoon met het team een weekend weg. Veeeeeeeeel beterquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja.
Katjeskelder is alleen leuk omdat het met mijn voetbalteam is. In de katjeskelder zelf zitten alleen ouders met kinders en ouderen(wel leuk om te rellen natuurlijk, waren we vorig jaar ook naartoe geweest)
Dan wel elke avond uit in Breda en alhoewel dat wel vet was is dat toch maar een beetje een normale uitgaansavond.
Naja straks maar eens een nacht over slapen
Jumbo?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:09 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ging z'n hyves zoeken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sla nou eens een fatsoenlijke kerel aan de haak.
Vast wel bij de Albert Heijn..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:09 schreef kurk_droog het volgende:
Beetje ondankbaar ja.quote:
Zou je denken?quote:
Pffff, en die toko daar dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je weet best dat wij geen jumbo hebben
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
misschien ga ik wel helemaal niet stemmen.
Ja maar 18! meidenteams(a1) en 6 mannenteams he.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gewoon met het team een weekend weg. Veeeeeeeeel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |