Ik weet 'tquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:22 schreef Cat22 het volgende:
Uhm... Lenny... niet omt een of ander, maar die TT heeft wel een erg hoog Q. gehalte.
de FAIL zat em meer in Farmvillequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, gepland en over 10 minuten zijn ze rijp.
En dus mooi 9 minuten te vroeg hequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:22 schreef Cat22 het volgende:
Uhm... Lenny... niet omt een of ander, maar die TT heeft wel een erg hoog Q. gehalte.
Zo halen we de 250 nooit!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet 't![]()
En het is het verkeerde nummer. Njah failIk ga maar slapen dan
jup dus blijf maar doortrillenpostenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:21 schreef tombolafan het volgende:
Dusssss
Als ik nu zeg dat ik ga slapen gelooft niemand dat
Klopt, samen met nog heel veel andere letters.quote:
Hoi!quote:
Sabotage!quote:
Truste Tombo!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoi!
Ik ga slapen allen, missie volbracht, vorige topic dicht dus ik mag eindelijk
en samen vormen ze:quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klopt, samen met nog heel veel andere letters.
quote:
Ah, opgelost, slotje!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ml, die zit overalen te mod(deren)
trilt ie dat niet weg?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet ook dat een Tarzan je niet van je gerammel af helpt he
Dan moet je het batterijtje goed in het houdertje vastzetten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet ook dat een Tarzan je niet van je gerammel af helpt he
99%quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij nog lekker aan het failvlermen?
Lekker!quote:
ik denk dat Rammel er wel zoeentje met een stekkert heeftquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet je het batterijtje goed in het houdertje vastzetten.
OMG jongens!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik denk dat Rammel er wel zoeentje met een stekkert heeft![]()
en dies nu bezig want nachtstroom is goedkoper
Zeker, vanavond lekker weggeweest en morgen gaan we het water op met de sloep! Zon!quote:
Ik zeg:quote:
hulpstukken op je tarzan? een drievoudige borstelkop voor de gevorderde gebruiker?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG jongens!![]()
![]()
![]()
Ik heb heul geen hulpstukken. 0,0
Nice.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeker, vanavond lekker weggeweest en morgen gaan we het water op met de sloep! Zon!
quote:
Ik ben aan het failvlermen jeweets.quote:
Haaaai! Mijn lelies staan erin.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ml, die zit overalen te mod(deren)
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:44 schreef Loveless85 het volgende:
Vee te FOK!en? laatste dag, ik zal straks stemmige muziekjes en mn afscheidsgedicht posten
Vee?quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:57 schreef Loveless85 het volgende:
veeL, zit op mobiel, dus typt soms wat lastig ja
Sinds ik net nog thuis wasquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
sinds when zit jij niet achter een pc?
Het huilen staat je nader dan het lachen hé, het geeft niet Dirkh. We snappen het. Kom maar jongen, laat de emoties er maar uit.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:52 schreef Loveless85 het volgende:
Alhoewel Lady Gaga daar ook een beetje een Lena doet, met haar
"I want your laf, laf laf laaaaaaaffff"
Ja nou, ik ben ook maar een mens met gevoel en zo. Ik ga iedereen missen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het huilen staat je nader dan het lachen hé, het geeft niet Dirkh. We snappen het. Kom maar jongen, laat de emoties er maar uit.
Ja nou, sorry hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja nou, ik ben ook maar een mens met gevoel en zo. Ik ga iedereen missen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:54 schreef Loveless85 het volgende:
POSTEN BITCHES, we moeten de 250 halen
Hihihihihihihihihihiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:07 schreef Loveless85 het volgende:
Het moet toch niet gekker worden. Krijg ik om 00:32 vannacht een ecard van m'n moeder. 'We hopen dat je het niet bent vergeten en ons vanavond (4 juni om 19:00 uur!!) op komt halen (EINDHOVEN AIRPORT, Vluchtno ...)"
Ben ik dan zo'n slechte zoonVoor straf zou ik ze gewoon moeten laten staan, als ze denken dat ik het zou kunnen vergeten kan ik ze natuurlijk niet teleurstellen
Je hebt nog een pm-box en bent traceerbaarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja nou, ik ben ook maar een mens met gevoel en zo. Ik ga iedereen missen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:10 schreef Ml-etje het volgende:
Zo ik doe een moord voor een fysio/masseur of whatever dat mijn rug minder pijn laat doen.
Is het nodig?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het moet toch niet gekker worden he
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Trek je shirtje en beehaa maar uit, en pak de olie maar
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het moet toch niet gekker worden he
Altijd zo overbezorgd. Ik denk dat ik vanavond eens even mooi in de auto wacht tot ze gaan bellen waar ik benquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Altijd zo overbezorgd. Ik denk dat ik vanavond eens even mooi in de auto wacht tot ze gaan bellen waar ik ben
Uhmm, ze vliegen van Malaga, maar waar ze precies zijn geweest??quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Waar komen ze vandaag, van vakantie?
Goed hoop ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:19 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe issut met Puck?
Was je nou al zwanger toen in Landal? of is het dat weekend verwerktHet is toch niet stiekem van JJH ofzo he
Word je van slapen dan zwanger? ik dacht van andere dingen johquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Goed hoop ik![]()
Ik ga zo een afspraak maken voor een controle bij de verloskundige. Dit is pas over minimaal drie weken dan en tot die tijd moet ik er gewoon op blijven hopen dat Puck het blijft doen.
Dat is nog best spannend![]()
Ik ben niet blijven slapen dus dat elimineert de opties van de incrowd hier![]()
Maar toen was ik denk ik twee dagen zwanger ofzo
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mogguh![]()
Is dit de laatste dag hier?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ga jij ff lekker ontopic zitten doen Pisces
Wie?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja piem0l, ga jij ook even je roze barbie blondie terughalen dan
Die ene die je toe jor heevun teekt.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze zal wel weer de uit-knop van de Tarzan niet kunnen/willen vinden.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Goed hoop ik![]()
Ik ga zo een afspraak maken voor een controle bij de verloskundige. Dit is pas over minimaal drie weken dan en tot die tijd moet ik er gewoon op blijven hopen dat Puck het blijft doen.
Dat is nog best spannend![]()
Ik ben niet blijven slapen dus dat elimineert de opties van de incrowd hier![]()
Maar toen was ik denk ik twee dagen zwanger ofzo
*arm in die van Erik haakt*quote:
Yep, dat weet ik bijna zeker wel ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Word je van slapen dan zwanger? ik dacht van andere dingen joh![]()
Maar kan je echt bijna terugrekenen tot wanneer het was?Zo van 'Oh ja hehe, dat was toen-en-toen in de bezemkast op het werk in de lunchpauze
'
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:31 schreef Greys het volgende:
[..]
*arm in die van Erik haakt*
Goffer, het was best leuk he, dat ESF?![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee die is niet leuk.
Deze is leuk![]()
Simone
Bezoedelende draakquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Word je van slapen dan zwanger? ik dacht van andere dingen joh![]()
Maar kan je echt bijna terugrekenen tot wanneer het was?Zo van 'Oh ja hehe, dat was toen-en-toen in de bezemkast op het werk in de lunchpauze
'
Ja "het waren mooie maanden"quote:
Waarom. Is toch juist wel een leuk verhaal voor als ze later zelf kinderen hebben ofzo. Doe je even een rondje 'Wist-je-datjes', en dan brul je dat hij/zij ff in de lunchpauze op het kopieerapparaat is verwerkt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Yep, dat weet ik bijna zeker wel ja.
Het was niet op het werk gelukkig. Dat zou ik best een trauma vinden voor een kind![]()
Shalalie Shalala
Voor de laatste keer......
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:31 schreef Greys het volgende:
[..]
*arm in die van Erik haakt*
Goffer, het was best leuk he, dat ESF?![]()
SNifff ik moest lachenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom. Is toch juist wel een leuk verhaal voor als ze later zelf kinderen hebben ofzo. Doe je even een rondje 'Wist-je-datjes', en dan brul je dat hij/zij ff in de lunchpauze op het kopieerapparaat is verwerkt.
Denk dat kind vrij weinig meer weet van zijn/haar verwekking
Wel als ik wakker word maar als ik blijf eten gaat het wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]DML!
Hoe voel je je? Niet misselijk oid?
Welnee niet vrezen dan heb je vast nergens last vanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wel als ik wakker word maar als ik blijf eten gaat het wel.
Veel kleine beetjes op een dag.
Maar het schijnt dat het echte overgeven vanaf week zes is als je daar last van hebt dus ik vrees het ergste
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom. Is toch juist wel een leuk verhaal voor als ze later zelf kinderen hebben ofzo. Doe je even een rondje 'Wist-je-datjes', en dan brul je dat hij/zij ff in de lunchpauze op het kopieerapparaat is verwerkt.
Denk dat kind vrij weinig meer weet van zijn/haar verwekking
quote:
Je hebt gelijk. Lelijk is ze nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze is moooooi, geef toe![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Naar de WOE WOEquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:37 schreef Loveless85 het volgende:
Waar gluurt die indiaan op foto 1 nou naar
Nee hoor Lena is ook een cutiequote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat Lena meer aandacht kreeg hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:38 schreef Greys het volgende:
We moeten elkaar over een tijdje maar eens opzoeken via PM ofzo om gezamenlijk een coupe vers mokka ijs te gaan eten
Die indiaan achter Simone ook al. Wat een rare mannen. Ik zou toch naar Simone in dr hitsige rooie jurkje gluren en niet naar de ass van WOEquote:
Nee, je mag er maar 1 kiezen.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Simone![]()
Kunnen we Epica niet naar het ESF sturen, liggen internationaal al goed
Het opzoeken prima maar wel met een ander smaakjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:38 schreef Greys het volgende:
We moeten elkaar over een tijdje maar eens opzoeken via PM ofzo om gezamenlijk een coupe vers mokka ijs te gaan eten
Komt gewoon in het archief, dus volgens mij wel?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:43 schreef Pisces29 het volgende:
Greys als het stukje sluit kun je ook niet via de search oude topics meer zoeken hè?
Ik wil nog even de Zaanse foto's kijken
Ja? OHquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Komt gewoon in het archief, dus volgens mij wel?
Eens. En ben een degelijke zaak, anders mag ik geen ijsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het opzoeken prima maar wel met een ander smaakje
Daar wilde jij heul niet komenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
Nou dat met die vlaggetjes in V&A begint langzaam vorm te krijgen
Huh wat waar hoe?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
Nou dat met die vlaggetjes in V&A begint langzaam vorm te krijgen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit over V&A gezegd![]()
Waar blijft die Tombo zeg?
XFA is dicht al volgens mij (toch?) en als ik Bad Boyz intyp in de search kom ik gewoon in XFA 2010 topicsquote:
Ja ik snap nog steeds niet waarom er iets echt AFGESPROKEN moet worden, dat we met z'n allen ergens heen gaan ofzo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Ik snap niet waarom er een SC geregeld moet worden, er is zoiets als PM, MSN, dus ik snap die ophef niet"
Jij welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:53 schreef Greys het volgende:
[..]
XFA is dicht al volgens mij (toch?) en als ik Bad Boyz intyp in de search kom ik gewoon in XFA 2010 topics![]()
Je kunt er alleen niet meer posten.
Smsje sturen?quote:
Da's wat anders dan 'ik zet geen voet in V&A' toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Ik snap niet waarom er een SC geregeld moet worden, er is zoiets als PM, MSN, dus ik snap die ophef niet"
Dus je komt ook, wat leuk![]()
Zwabbie!quote:
Omdat we anders Dirk met H teveel zouden missen. Snap dat danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik snap nog steeds niet waarom er iets echt AFGESPROKEN moet worden, dat we met z'n allen ergens heen gaan ofzo.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
Oh shit Pisces, we zouden het niet tegen Ml vertellen of wel?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik snap nog steeds niet waarom er iets echt AFGESPROKEN moet worden, dat we met z'n allen ergens heen gaan ofzo.
Ja anders baalt ze dat ze er niet bij isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal ik het gewoon doen?![]()
![]()
Ik heb dr nummer nog van DTH / Landal
Adem in, adem uit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
krijg de.. en nee het kan niet met een griepje
Dat ben jij voornamelijk volgens mij, weet je zeker dat er dat weekend niet? Iets? bezemkast? Badkamer?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Omdat we anders Dirk met H teveel zouden missen. Snap dat dan
Ja, en alstie niet open stond hebben wij hem daar nu wel even ingetraptquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niemand moet iets, de deur staat gewoon open
Boh. Secret's out.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat ben jij voornamelijk volgens mij, weet je zeker dat er dat weekend niet? Iets? bezemkast? Badkamer?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's wat anders dan 'ik zet geen voet in V&A' toch?
Geef het nummer van je meneer maar hoor. ik bel welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Boh. Secret's out.
Vertel jij het mijn meneer even?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Adem in, adem uit.
Het is mooi weer. Geen energie verspillen aan die flapdrol
Ze zei gister dat ze op tijd naar bed ging voor de marathon hier, maar het kan wel jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
Is Tombola niet gewoon aan het werk ofzo?
Dan post Greys in haar eentje door het slotje heen tot we op 250 zittenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:57 schreef DeZwabber het volgende:
het zou toch een schande zijn als we precies tot 249 komen
Nee joh de bosjes, ik ben maar gewoon doorgelopen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat ben jij voornamelijk volgens mij, weet je zeker dat er dat weekend niet? Iets? bezemkast? Badkamer?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan post Greys in haar eentje door het slotje heen tot we op 250 zitten
En Ml-etje erbij en Erikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan post Greys in haar eentje door het slotje heen tot we op 250 zitten
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:57 schreef Cat22 het volgende:
Ll wat ben je toch uitgelaten vandaag.![]()
En mogguh allen!
Nee in die mooie glimmende auto van hem. Met voice controlquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee joh de bosjes, ik ben maar gewoon doorgelopen.
Paarse glimmende kloppende auto?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee in die mooie glimmende auto van hem. Met voice control
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:53 schreef Greys het volgende:
[..]
XFA is dicht al volgens mij (toch?) en als ik Bad Boyz intyp in de search kom ik gewoon in XFA 2010 topics![]()
Je kunt er alleen niet meer posten.
quote:
Wat! dus toen ik de auto inlaadde waren jullie?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee in die mooie glimmende auto van hem. Met voice control
Dirkh is van de 'gone in 2 seconds', dus het hoeft maar even een momentje geweest te zijn natuurlijk. Erop en erover. Klaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat! dus toen ik de auto inlaadde waren jullie?
Right....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dirkh is van de 'gone in 2 seconds', dus het hoeft maar even een momentje geweest te zijn natuurlijk. Erop en erover. Klaar.
Ja de WK jompelquote:
* checkt mobiel *quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal ik het gewoon doen?![]()
![]()
Ik heb dr nummer nog van DTH / Landal
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Right....
Ik geloof dat ik spontaan van alleen misselijk naar misselijk en overgeven ben gegaan.
Nou dat zal Dirk leuk vinden om te horen...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Right....
Ik geloof dat ik spontaan van alleen misselijk naar misselijk en overgeven ben gegaan.
Geloof het of niet, maar het huisje was het hele weekend keurigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:04 schreef DeZwabber het volgende:
Landal heeft echt dat huisje moeten verbranden toen jullie wegwaren volgens mij
What happened to 'Waar is Dirkh', 'We gaan Dirkh missen', 'Dirkh je bent zo grappig', 'Dirkh', 'Dirkh'quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Right....
Mmmmm, volgens mij ging dat niet zozeer om Dirkh, maar om hoe Ll beschreef dat Dirkh het doetquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat zal Dirk leuk vinden om te horen...
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* checkt mobiel *![]()
Sorry hoor, vrijdag is de dag dat ik de iets oudere kindjes heb die heen en weer gebracht moeten worden dus ben ik iets later/korter online
Wil jij trouwen met Dirkh ja?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
What happened to 'Waar is Dirkh', 'We gaan Dirkh missen', 'Dirkh je bent zo grappig', 'Dirkh', 'Dirkh'
Alhoewel ik z'n droge humor ook wel ga missen.
Dirkh
Nou het was meer Ll die het grapje wat te ver doorvoerde vond ik.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat zal Dirk leuk vinden om te horen...
Dwars door mijn hartje!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Right....
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:10 schreef DeZwabber het volgende:
oh shit, gaat iedereen nu even zijn ware gevoelens voor dirkh opbiechten?
IKBENERKLAARVOOR,IKBENERKLAARVOOR,IKBENERKLAARVOOR,IKBENERKLAARVOOR,IKBENERKLAARVOOR,quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou het was meer Ll die het grapje wat te ver doorvoerde vond ik.
Je moet soms ook weten wanneer te stoppen.
Jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:10 schreef DeZwabber het volgende:
oh shit, gaat iedereen nu even zijn ware gevoelens voor dirkh opbiechten?
En jij vind dat een goed excuus om te verzaken op de laatste dag hier?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* checkt mobiel *![]()
Sorry hoor, vrijdag is de dag dat ik de iets oudere kindjes heb die heen en weer gebracht moeten worden dus ben ik iets later/korter online
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En jij vind dat een goed excuus om te verzaken op de laatste dag hier?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
m'n nieuwe telefoon komt vandaag binnen
En puur kwaliteit ook allemaalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:14 schreef Greys het volgende:
Of we de 250 SCs nou gaan halen of niet....
Aantal posts in ESF momenteel: 101739
We zijn over de honderdduizend!
Ow nou denk niet dat jij salarissen kunt wijzigen vanuit daarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Doe maar hier.
Ik verveel me. Niks te doen en ik zit alleen op een kamer.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:14 schreef Greys het volgende:
Of we de 250 SCs nou gaan halen of niet....
Aantal posts in ESF momenteel: 101739
We zijn over de honderdduizend!
Which one? picature!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
m'n nieuwe telefoon komt vandaag binnen
Ik kan heel veel salarissen wijzigen hier, maar niet de jouwe.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow nou denk niet dat jij salarissen kunt wijzigen vanuit daar
Briefjes tikken?
Ik had er niet ééntje willen missenquote:
Nou ja, als ik een sms had gekregen van je was ik misschien wel eerder gekomenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En jij vind dat een goed excuus om te verzaken op de laatste dag hier?
Ik heb gezegd dat ik vanmiddag thuis ga werkenquote:
Hihi ja ik ook staat alleen zo lulligquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik kan heel veel salarissen wijzigen hier, maar niet de jouwe.
Wel de mijne
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, als ik een sms had gekregen van je was ik misschien wel eerder gekomen
Ohja? Er was hier toch nooit ruzie of onenigheid. Altijd gezellig, niemand die aan het flippen was.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had er niet ééntje willen missen
Nou ja... bij wijze van dan... ik kan er toch wel een paar bedenken, posts die ik had willen missen
quote:
OMG hier melde zich net ook al iemand af onder het mom van thuis werken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik vanmiddag thuis ga werken
Vanmiddag dus lekker in het zonnetje, laptopppie op schoot.
Ja of je koopt een betere tarzan, dan was je ook eerder gekomen en niet zo laat hierquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, als ik een sms had gekregen van je was ik misschien wel eerder gekomen
Hier ligt ons systeem plat, dus ik hoop dat dat nog zo ff blijftquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik vanmiddag thuis ga werken
Vanmiddag dus lekker in het zonnetje, laptopppie op schoot.
Jij ging toch na het weekend weg nog even je imago omlaag brengen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja... bij wijze van dan... ik kan er toch wel een paar bedenken, posts die ik had willen missen
Huh? wat?Welke?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Het na laatste doe je alleen weinig mee, maar het is een mooie mijlpaalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
check![]()
HTC![]()
Android![]()
1GHz Snapdragon processor![]()
AMOLED
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja of je koopt een betere tarzan, dan was je ook eerder gekomen en niet zo laat hier
Ja? Hmm nee toch maar nietquote:
Gezelligheid kent geen tijdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ohja? Er was hier toch nooit ruzie of onenigheid. Altijd gezellig, niemand die aan het flippen was.
daarom, en het ziet er gewoon mooi uitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het na laatste doe je alleen weinig mee, maar het is een mooie mijlpaal
Nee?quote:
Geen paniekquote:
Maatje van mij heeft de Legend, morgen eens kijken of dat wat is. En zelf heb ik dus de Snap, maar dat heb ik toen volgens mij in F&F uitgebreid geroepen. Ook erg tevreden mee. Niet zo'n krachtpatser als die van jou, maar wel lekker snel en gewoon stukkie compacter, en dat wilde ik graag naar mn Touch Pro 2quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daarom, en het ziet er gewoon mooi uit
Dat zijn altijd van die kutdingen, dat je baalt dat het plat ligt, maar ook baalt als het weer up is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier ligt ons systeem plat, dus ik hoop dat dat nog zo ff blijft
Vanmiddag even op het fietske naar de DA voor oogzalf maar verder niks op den agenda voor overdag.quote:
Dat heeft een reden:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee?
Nou, hoe verklaar je dan dat dit onze laatste dag is hier?![]()
![]()
![]()
Vond het enorm meevallen maar inderdaad dat kan in feite niet anders.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen paniek
Gewoon, je bent het toch altijd van die 100.000 posts wel eens met een paar niet eens?
Dat maakt het juist zo charming, al die verschillende meningen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan jij mijn ouders niet ophalen? Zal ff die ecard doorsturen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heeft een reden:
Absinthe makes the heart grow fonder
Nou ja, váák danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heeft een reden:
Absence makes the heart grow fonder
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:20 schreef Greys het volgende: