Ik weet 'tquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:22 schreef Cat22 het volgende:
Uhm... Lenny... niet omt een of ander, maar die TT heeft wel een erg hoog Q. gehalte.
de FAIL zat em meer in Farmvillequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, gepland en over 10 minuten zijn ze rijp.
En dus mooi 9 minuten te vroeg hequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:22 schreef Cat22 het volgende:
Uhm... Lenny... niet omt een of ander, maar die TT heeft wel een erg hoog Q. gehalte.
Zo halen we de 250 nooit!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet 't![]()
En het is het verkeerde nummer. Njah failIk ga maar slapen dan
jup dus blijf maar doortrillenpostenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:21 schreef tombolafan het volgende:
Dusssss
Als ik nu zeg dat ik ga slapen gelooft niemand dat
Klopt, samen met nog heel veel andere letters.quote:
Hoi!quote:
Sabotage!quote:
Truste Tombo!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoi!
Ik ga slapen allen, missie volbracht, vorige topic dicht dus ik mag eindelijk
en samen vormen ze:quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klopt, samen met nog heel veel andere letters.
quote:
Ah, opgelost, slotje!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ml, die zit overalen te mod(deren)
trilt ie dat niet weg?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet ook dat een Tarzan je niet van je gerammel af helpt he
Dan moet je het batterijtje goed in het houdertje vastzetten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet ook dat een Tarzan je niet van je gerammel af helpt he
99%quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij nog lekker aan het failvlermen?
Lekker!quote:
ik denk dat Rammel er wel zoeentje met een stekkert heeftquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet je het batterijtje goed in het houdertje vastzetten.
OMG jongens!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik denk dat Rammel er wel zoeentje met een stekkert heeft![]()
en dies nu bezig want nachtstroom is goedkoper
Zeker, vanavond lekker weggeweest en morgen gaan we het water op met de sloep! Zon!quote:
Ik zeg:quote:
hulpstukken op je tarzan? een drievoudige borstelkop voor de gevorderde gebruiker?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG jongens!![]()
![]()
![]()
Ik heb heul geen hulpstukken. 0,0
Nice.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeker, vanavond lekker weggeweest en morgen gaan we het water op met de sloep! Zon!
quote:
Ik ben aan het failvlermen jeweets.quote:
Haaaai! Mijn lelies staan erin.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ml, die zit overalen te mod(deren)
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:44 schreef Loveless85 het volgende:
Vee te FOK!en? laatste dag, ik zal straks stemmige muziekjes en mn afscheidsgedicht posten
Vee?quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:57 schreef Loveless85 het volgende:
veeL, zit op mobiel, dus typt soms wat lastig ja
Sinds ik net nog thuis wasquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
sinds when zit jij niet achter een pc?
Het huilen staat je nader dan het lachen hé, het geeft niet Dirkh. We snappen het. Kom maar jongen, laat de emoties er maar uit.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:52 schreef Loveless85 het volgende:
Alhoewel Lady Gaga daar ook een beetje een Lena doet, met haar
"I want your laf, laf laf laaaaaaaffff"
Ja nou, ik ben ook maar een mens met gevoel en zo. Ik ga iedereen missen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het huilen staat je nader dan het lachen hé, het geeft niet Dirkh. We snappen het. Kom maar jongen, laat de emoties er maar uit.
Ja nou, sorry hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja nou, ik ben ook maar een mens met gevoel en zo. Ik ga iedereen missen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:54 schreef Loveless85 het volgende:
POSTEN BITCHES, we moeten de 250 halen
Hihihihihihihihihihiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:07 schreef Loveless85 het volgende:
Het moet toch niet gekker worden. Krijg ik om 00:32 vannacht een ecard van m'n moeder. 'We hopen dat je het niet bent vergeten en ons vanavond (4 juni om 19:00 uur!!) op komt halen (EINDHOVEN AIRPORT, Vluchtno ...)"
Ben ik dan zo'n slechte zoonVoor straf zou ik ze gewoon moeten laten staan, als ze denken dat ik het zou kunnen vergeten kan ik ze natuurlijk niet teleurstellen
Je hebt nog een pm-box en bent traceerbaarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja nou, ik ben ook maar een mens met gevoel en zo. Ik ga iedereen missen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:10 schreef Ml-etje het volgende:
Zo ik doe een moord voor een fysio/masseur of whatever dat mijn rug minder pijn laat doen.
Is het nodig?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het moet toch niet gekker worden he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |