GMTA.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik was dit topic toevallig aan het zoeken
Lees je in!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan de beste overkomenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben niet goed in afkortingen !
Beter dan de hele dag thuis hangen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Werken is een bitch
Toch zou ik het niet meer willen missen
Ach student zijn had ook zo zijn charmesquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Beter dan de hele dag thuis hangen.
Hoe bedoel je ?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:17 schreef Zeroku het volgende:
Hij blijft lang open.
De rest was iets rapper dicht.quote:
Is er weer wat loos ?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:17 schreef DeLuna het volgende:
Hmmmmm, hallo dan maar![]()
Ik zal me gedragen voor zover ik dat niet deed.
Dat was wel een chille tijd jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ach student zijn had ook zo zijn charmes
Oh, je wist het niet? Kijk eens bij gesloten topicsquote:
OMG waarom nu weerquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, je wist het niet? Kijk eens bij gesloten topics.
Je vindt er niets aan totdat je weet wat je mistquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat was wel een chille tijd ja
Ligt het aan mij of doet je UI het gewoon echt niet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
Oi. Een SC!
Mooi op tijd, kan ik nog even twitteren vertellen dat ik ga douchen en slapen![]()
![]()
Murp en/of SWJ knalde de SC dicht. En toen was het feest.quote:
Hier wel?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of doet je UI het gewoon echt niet?
Dat ligt natuurlijk aan jouquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of doet je UI het gewoon echt niet?
Laat maar, ik zie hem alweer.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Murp en/of SWJ knalde de SC dicht. En toen was het feest.
Oh, en hai ST
Hai boevenkopje!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Murp en/of SWJ knalde de SC dicht. En toen was het feest.
Oh, en hai ST
Hoi TLKquote:
Trustequote:
Ha!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:22 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om heul veel foto's te schieten. Maar dan moet ik me huis ook echt eens uit.
Hoe staat het levenquote:
Ziek en morgen Tentamenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vroige week PP en morgen partij met tassie
Dus feesten
EN met u ?
Ik heb voor het eerst in tijden helemaal nergens zin in.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:22 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om heul veel foto's te schieten. Maar dan moet ik me huis ook echt eens uit.
Handig, dan kunnen we samen een cursus volgen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Onder andere!
Maar serieus!
Ik kan nog wel een cursus gebruiken!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Handig, dan kunnen we samen een cursus volgen.Ik kan het ook nog niet.
makes two, daarna avondje vrij en zaterdagwerkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed gaat !
wat voor werk ?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:28 schreef 3keernix het volgende:
[..]
makes two, daarna avondje vrij en zaterdagwerken
Wanneer ik geld heb en durf.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar serieus (nogmaals) wanneer meeten we?
Dat kan nog wel ff duren denk ikquote:
wat doe jij hier nou greotjens trolfeesquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:34 schreef Renesite het volgende:
Hallon!
Post-natale abortus ok?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:35 schreef Renesite het volgende:
Adopteren jullie Zeroku? Dat zal fijn zijn
beidequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:34 schreef justmattie het volgende:
Nachtbagger of een echte SC ?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:35 schreef Renesite het volgende:
Adopteren jullie Zeroku? Dat zal fijn zijn
Dat kanquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:34 schreef Renesite het volgende:
Ik wou het eventjes ergens over hebben...
quote:
Met terugwerkende kracht indien mogelijk, anders gewoon zo met een mandje aan jullie deurbel en dan snel weglopenquote:
iMac. ik heb geen idee hoe het werkt. Maar het is nu vastgelopen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:30 schreef vosss het volgende:
Ow en je msn stuitert ook weer lekker zie ik
Oke, vertel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:34 schreef Renesite het volgende:
Ik wou het eventjes ergens over hebben...
Ghihiquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Joh vraag Annnet ik ben niet eng
En geld? OV toch? En anders betaal ik wel hoor
Okay, met ma gaat het naar omstandigheden goed.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
iMac. ik heb geen idee hoe het werkt. Maar het is nu vastgelopen.
klerewinkelquote:
Gooi er een Twix bij in en we hebben een deal.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:37 schreef Renesite het volgende:
Nee maar serieus. Wij willen DeLuna terug, wanneer Zeroku hier blijft.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:37 schreef Renesite het volgende:
Daar geloof ik niets vanquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik ben wel eng.vraag vosss maar.
Maar ik ben nog steeds in PUB hoor!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:37 schreef Renesite het volgende:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik ben wel eng.vraag vosss maar.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gooi er een Twix bij in en we hebben een deal.
Nou nou, je wil me wel graag weg hebben he.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gooi er een Twix bij in en we hebben een deal.
Okay gelukkig, ik zou me echt doodgeschokken zijn. Ze is weer gewoon thuis en heeft niet teveel last?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Okay, met ma gaat het naar omstandigheden goed.
Gelukkig.
Wat een nacht.
Tering oldbie geef mij ook eens een blauw kleurtje dan bepaal ik ze mede!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ho even, WIE mag hier de deals bepalen, gij of ik?
Jup, ze is weer thuis, ik heb haar om 3 uur snachts in bed gestopt en ben daarna ook maar weer naar huis gegaan. Maarja, toen kon ik natuurlijk niet meer slapen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay gelukkig, ik zou me echt doodgeschokken zijn. Ze is weer gewoon thuis en heeft niet teveel last?
Hetgeen mij oxideren zal, ik wil DeLuna en Zeroku mogen jullie hebben, maar geef haar terug.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tering oldbie geef mij ook eens een blauw kleurtje dan bepaal ik ze mede!
Opgekut, met je nepdeals.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hetgeen mij oxideren zal, ik wil DeLuna en Zeroku mogen jullie hebben, maar geef haar terug.
Ik ben er toch nog steeds?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hetgeen mij oxideren zal, ik wil DeLuna en Zeroku mogen jullie hebben, maar geef haar terug.
Sterkte liefje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Jup, ze is weer thuis, ik heb haar om 3 uur snachts in bed gestopt en ben daarna ook maar weer naar huis gegaan. Maarja, toen kon ik natuurlijk niet meer slapen.
Bleek vandaag dat ze zeker een uur bewusteloos is geweest
Morgen moet ze terug op controle.
Dat kon ze er ook nog wel even bij hebben bij de hele situatie zeg!
Ik denk dat ik morgen maar eens voor haar ga koken of iets
Woow, weet niet precies hoe of wat maar klinkt heftig.. Goed bezig! Verwen haar maar even goedquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Jup, ze is weer thuis, ik heb haar om 3 uur snachts in bed gestopt en ben daarna ook maar weer naar huis gegaan. Maarja, toen kon ik natuurlijk niet meer slapen.
Bleek vandaag dat ze zeker een uur bewusteloos is geweest
Morgen moet ze terug op controle.
Dat kon ze er ook nog wel even bij hebben bij de hele situatie zeg!
Ik denk dat ik morgen maar eens voor haar ga koken of iets
Je weet wat ik wil.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je bij ons mede blijft moet ik er maar vrede mee hebben. Had liever Zeroku hier gehad en zo.. maar het moet maarquote:
En stop jij die Twix maar ergens waar hij nog donkerder wordt.quote:
Geen doeiquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je bij ons mede blijft moet ik er maar vrede mee hebben. Had liever Zeroku hier gehad en zo.. maar het moet maar
Doei
[..]
En stop jij die Twix maar ergens waar hij nog donkerder wordt.
Done. En nu?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
En stop jij die Twix maar ergens waar hij nog donkerder wordt.
Wil je samen met Condor een twix meester maken?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen doeiToe nouuuu
Kan ik het nog goedmaken?
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil je samen met Condor een twix meester maken?
Tussen Renesite en mij zitten 58.926 andere users.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tering oldbie geef mij ook eens een blauw kleurtje dan bepaal ik ze mede!
Thanks!quote:
Ik wil geen Twixquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil je samen met Condor een twix meester maken?
Ik negeerde die zware beschuldiging van C0nd0R... ik was het er derhalve niet mee eens en wil ook zeker niet geassocieerd worden met dat stelletje laveloze zelfbevrederaars(-ridders)quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Tussen Renesite en mij zitten 58.926 andere users.
Waarom noem je hem in godsnaam een oldbie? Dat ben ik niet eens
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Thanks!
ps: doet je cam het ook op die apple of niet?![]()
![]()
quote:
Ik selecteerde op aanmeldjaar maar ik zie dat jij een oldoldbie bent!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Tussen Renesite en mij zitten 58.926 andere users.
Waarom noem je hem in godsnaam een oldbie? Dat ben ik niet eens
Vosss is dan ook veel stoerderer dan mij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik selecteerde op aanmeldjaar maar ik zie dat jij een oldoldbie bent!
Maar wel eentje met Jupiler op de foto
Klikkerdeklik!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar wel eentje met Jupiler op de foto
Jij bent geen held want Friesland.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:57 schreef justmattie het volgende:
VOSS IS DIE HELD DIE MET Z'N (EX) SCHOONZUSJE NEUKTE:D: D
![]()
HJ is goed van de tap in NL.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vosss is dan ook veel stoerderer dan mij.
Want ik drink liever Hertog Jan.
Geld.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan je toevallig zaterdag deze kant op komen??
En jij wilde mij nog hebben in de SCquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent geen held want Friesland.
Ja, omdat jij tenminste naar de goede kant neigt, en niet puur uit nationalistisch oogpunt in Leeuwarden gaat studeren.quote:
Leeuwardenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent geen held want Friesland.
Nee, vandaar dat ik er nu ook weg ga. Pauperschoolquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, omdat jij tenminste naar de goede kant neigt, en niet puur uit nationalistisch oogpunt in Leeuwarden gaat studeren.
Je zou er een berlijnse muur omheen kunnen bouwen en zeggen dat je eche nie een Frysk bint. Maar dat schaadt wel je geloofwaardigheidquote:
Ik was ook verrastquote:
Oh was dat de redenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar jullie wilden gisteravond plots niet meer.
En dan moet iedere baggerpost in fb ook nog genote en verwijderd worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh was dat de reden![]()
Wat hebben ze met jullie FB gedaan zeg.
Als ik kon helpen zou ik het doenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En dan moet iedere baggerpost in fb ook nog genote en verwijderd worden.
Wat is hier aan de hand?quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En dan moet iedere baggerpost in fb ook nog genote en verwijderd worden.
Gisteren gingen ze even helemaal los. Er werden extreem veel SC's geopendquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is hier aan de hand?Ik heb volgens mij vanalles gemist
En goedemorgen mensenHeeft iedereen lekker geslapen?
Goeie muziek jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:55 schreef justmattie het volgende:
Zon schijnt en het is al warm in Leeuwarden
Okidokiquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gisteren gingen ze even helemaal los. Er werden extreem veel SC's geopenden weer gesloten
Ik wil ook lekker op het strand liggen (om dan vervolgens 2 dagen hoofdpijn te hebben)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:22 schreef Ezechielk het volgende:
Even een ik-ga-bijna-op-vakantie-post
Edit: Ik zie nu de TT pas![]()
Arme jongenquote:
aah ja het is mijn eigen schuld, gisteren naar een optreden geweest van een vriend van mequote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Arme jongen![]()
Vanavond optreden van huppelkind
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:22 schreef Ezechielk het volgende:
Even een ik-ga-bijna-op-vakantie-post
Edit: Ik zie nu de TT pas![]()
ik haat het strand (ik heb 21 jaar aan de kust gewoond)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil ook lekker op het strand liggen (om dan vervolgens 2 dagen hoofdpijn te hebben)
En dan kom je de dag erna vroeg je bed uit?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah ja het is mijn eigen schuld, gisteren naar een optreden geweest van een vriend van me![]()
ooh leuk
Zullen wij ook op vakantie gaan? Lekker een heel weekend op het strand luieren enz?quote:
idd ze moeten een gras gedeelte op elk strand makenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik haat het strand (ik heb 21 jaar aan de kust gewoond)
Pleuriszand
Ik haat het strand niet. Alleen 1 dagje strand betekend voor mij 3 dagen hoofdpijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik haat het strand (ik heb 21 jaar aan de kust gewoond)
Pleuriszand
jups ik moet zo een ontslag brief, een bezwaar, een verweer en nog wat brieven tikken en dat ga ik even op de zaak doen want daar werk ik harder doorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan kom je de dag erna vroeg je bed uit?
[..]
Zullen wij ook op vakantie gaan? Lekker een heel weekend op het strand luieren enz?
voor jezelf?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups ik moet zo een ontslag brief, een bezwaar, een verweer en nog wat brieven tikken en dat ga ik even op de zaak doen want daar werk ik harder door_!
Waar komt dat door? De zon? of de hectiek?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik haat het strand niet. Alleen 1 dagje strand betekend voor mij 3 dagen hoofdpijn
nee werk gerelateerd anders deed ik het ook niet op de zaak heh lieve schatquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
voor jezelf?
Hihi Raph heeft net een oranjemuts met belletjes gehaald voor me
De zon, ik kan heel slecht tegen de warmtequote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar komt dat door? De zon? of de hectiek?
Oh ja is ook zoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee werk gerelateerd anders deed ik het ook niet op de zaak heh lieve schat
goh en ik maar denken dat ik brak, gaar en er totaal niet bij wasquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De zon, ik kan heel slecht tegen de warmte![]()
[..]
Oh ja is ook zo
Dus dat word voornamelijk lekker in de schaduw zitten met dat mooie weer, of kan eventjes wel?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
De zon, ik kan heel slecht tegen de warmte![]()
Nee, zand ligt toch beter vind ik. En beachvolleyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
idd ze moeten een gras gedeelte op elk strand maken
Blont hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
goh en ik maar denken dat ik brak, gaar en er totaal niet bij was![]()
Voornamelijk schaduw. Na een minuut of 15 voel ik de hoofdpijn al opkomen. Vooral bij het strand is dat erg omdat ik het water niet in durfquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus dat word voornamelijk lekker in de schaduw zitten met dat mooie weer, of kan eventjes wel?
Maar zand schuurt zoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee, zand ligt toch beter vind ik. En beachvolley
zand overalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee, zand ligt toch beter vind ik. En beachvolley
het is blontdtdtdtquote:
Alsof ik dat kan onthouden al doe t's en d'squote:
Maar mijn zowieso wel constant verbeterenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof ik dat kan onthouden al doe t's en d's
Het is sowieso en je weet ook nog steeds niet wanneer het jou is en wanneer jouwquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar mijn zowieso wel constant verbeteren
Jawel het is jouw fiets en ik ga met jou op stap.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is sowieso en je weet ook nog steeds niet wanneer het jou is en wanneer jouw
Die paar keer dat ik op het strand kom kan ik dat wel hebben. Vind het wel lekker om een beetje heen en weer te springen en in het zand te ploffen.quote:
but ufkursquote:
En toch zo vaak fout doenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jawel het is jouw fiets en ik ga met jou op stap.
Toch?
[..]
Die paar keer dat ik op het strand kom kan ik dat wel hebben. Vind het wel lekker om een beetje heen en weer te springen en in het zand te ploffen.
Haha dat wel ja, maar dan denk ik er niet over na. Ik vul dagelijks een test in op www.beterspellen.nl want ik vind het eigenlijjk ook maar triest dat ik zo waardeloos typquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
but ufkurs![]()
[..]
En toch zo vaak fout doen
wieso das danquote:
olleke bolleke repestollekequote:
Goeie tipquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha dat wel ja, maar dan denk ik er niet over na. Ik vul dagelijks een test in op www.beterspellen.nl want ik vind het eigenlijjk ook maar triest dat ik zo waardeloos typIk boek al vooruitgang.
ik was buiten in de echte wereld updates plzquote:
youre kidd'n right?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was buiten in de echte wereld updates plz
Er werden tig SC topics geopend, en toen ging iedereen in FB SCen en haha ofzoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was buiten in de echte wereld updates plz
Nou het begon met een opmerking van murp die zei 'Linkdump slotje!' omdat er in de OP een linkje werd gedumpt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er werden tig SC topics geopend, en toen ging iedereen in FB SCen en haha ofzo
nee hoor ik ben geregeld in den echten wereldquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:26 schreef Olle. het volgende:
[..]
youre kidd'n right?
ps ik ben ff ontbijten!
vanwaar die sneuheid dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er werden tig SC topics geopend, en toen ging iedereen in FB SCen en haha ofzo
Ohja dat heb ik net ook gelezen. Sterke imitatie moet ik zeggenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou het begon met een opmerking van murp die zei 'Linkdump slotje!' omdat er in de OP een linkje werd gedumpt.
Toen deed SwJ echt een slotje en toen gingen de mods door het modje SC'en en ons imiteren e.d.
Ondertussen lieten een aantal mensen zie nogal kennen door een stuk of 239108381279 SC's te openen die direct weer gesloten werden.
Dat is de samenvatting
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou het begon met een opmerking van murp die zei 'Linkdump slotje!' omdat er in de OP een linkje werd gedumpt.
Toen deed SwJ echt een slotje en toen gingen de mods door het modje SC'en en ons imiteren e.d.
Ondertussen lieten een aantal mensen zie nogal kennen door een stuk of 239108381279 SC's te openen die direct weer gesloten werden.
Dat is de samenvatting
Ik kon er stiekem ook wel om lachenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ohja dat heb ik net ook gelezen. Sterke imitatie moet ik zeggen
Die screenies van naatquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is de samenvatting
En hij werd al bang voor een ban omdat hij 2 topics had geopendquote:
Ach iedereen heeft weer kunnen lachenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En hij werd al bang voor een ban omdat hij 2 topics had geopend
Ik zie overigens dat ik een modje ipv slotje heb getypt!
welke screenies?quote:
Dezequote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ok...![]()
[ afbeelding ]
Ik moet nu volgens mij heel erg oppassen voor een ban als ik doorga
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is er ondertussen bij gekomen...
whehehe ik heb het maar gewoon opgegevenquote:
Vertelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:56 schreef Panda72 het volgende:
oke ik weet nu zeker dat sommige van mijn collega's gestoord zijn
Wel 20 naamtopics voor trevquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe ik heb het maar gewoon opgegeven
whehhee jaa das wel een record geloof ik zoveel achter elkaarquote:
1 doet een aap na en de ander toeter door een koker en doet een olifant naquote:
Snel ga een worm nadoenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
1 doet een aap na en de ander toeter door een koker en doet een olifant na
quote:
Zo gek doe ik zelfs nog niet eensquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
1 doet een aap na en de ander toeter door een koker en doet een olifant na
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Een kus van een heerlijke prins helptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
En:![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Een kus van een heerlijke prins helptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probleem opgelost
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:
quote:
die ken ik nog welquote:
vertelquote:
Erg? Nah, niet echt. Wel lichtelijk teleurgesteld.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die sla ik over als je het niet erg vind.
Ik ga huilen hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:23 schreef PeZu het volgende:
hell fokking yes, ik heb mijn kaarten voor the wall ive![]()
![]()
![]()
![]()
Kon je die nog niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:20 schreef Giertje het volgende:
bedankt huppel dankzij jou vind ik dit nummer geweldig
nee die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kon je die nog niet?
1 van de mooiste van ramses vind ik persoonlijk
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb maar even tegen Raph gezegd dat we 10 juli de keet vol FOK!kers hebben![]()
Hij vindt het goed en het lijkt hem gezellig
ik zal aan jullie denken als ik in italie zitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb maar even tegen Raph gezegd dat we 10 juli de keet vol FOK!kers hebben![]()
Zing, vecht, huil, lach, bid en bewonder (of in een andere volgorde) is ook prachtigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee die kende ik nog niet
vind em echt goed dat liedje
die ken ik dan weer welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zing, vecht, huil, lach, bid en bewonder (of in een andere volgorde) is ook prachtig
je gunt me het niet?quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:20 schreef Giertje het volgende:
bedankt huppel dankzij jou vind ik dit nummer geweldig
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik gun het je zeker wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
je gunt me het niet?![]()
het is fokking druk op site en het is denk ik zowat uitverkocht
ja site is overbelast, telkens foutmeldingenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gun het je zeker wel.![]()
Verdomme, nu al? Nou als het belastinggeld er is eens kijken of er nog kaarten zijn.
quote:
quote:
Jaloersquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zal aan jullie denken als ik in italie zit
Ja dat ken ik nog wel van het U2 concert.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja site is overbelast, telkens foutmeldingen
ga jij niet op vakantie?quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef Giertje het volgende:
ik zit mijn vrienden hier de hele tijd mee te stangen
ze vinden het allemaal klote
ik geloof 11 of 12 juni speelt er een U2 coverband in vaassenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat ken ik nog wel van het U2 concert.
Wat leuk voor die coverbandquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik geloof 11 of 12 juni speelt er een U2 coverband in vaassen
whahahaa jaa die ken ik moet je tegenwoordig niet meer flikken dan heb je me een rel te pakkenquote:
niks voor jou dusquote:
van de 10 mensen hebben er nu nog maar 5 kaartenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat ken ik nog wel van het U2 concert.
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
van de 10 mensen hebben er nu nog maar 5 kaarten![]()
mijn broer heeft geen kaartje
ik hoop hetquote:
Uiteindelijk hebben jullie gewoon 1 kaartje over en dan vraag je aan mij of ik een kaartje wil overnemenquote:
aah arme jij nou ja misschien word het wel een hele mooie zomer hier en dan hoef je ook niet weg tochquote:
ik zal het in de gaten houdenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben jullie gewoon 1 kaartje over en dan vraag je aan mij of ik een kaartje wil overnemen
quote:
Laten we dat maar hopen danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah arme jij nou ja misschien word het wel een hele mooie zomer hier en dan hoef je ook niet weg toch
mja inderdaad zoals vorig jaar zomer was echt heeerlijkquote:
Mwa in (insert land) aan het strand liggen of thuis in de tuin zitten. Ik weet het wel. Een keer een andere stad verkennen. Helemaal geen verplichtingen. Nee thuis is het voor mij toch nooit zo vakantie als dat is als ik echt weg ben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah arme jij nou ja misschien word het wel een hele mooie zomer hier en dan hoef je ook niet weg toch
mwah ik heb er geen moeite mee ik vermaak me hier net zo best als in het buitenlandquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mwa in (insert land) aan het strand liggen of thuis in de tuin zitten. Ik weet het wel. Een keer een andere stad verkennen. Helemaal geen verplichtingen. Nee thuis is het voor mij toch nooit zo vakantie als dat is als ik echt weg ben.
Het is niet zo dat ik niet de trein kan pakken en ergens anders van de zon kan genieten hoor. Ik blijf heus niet in de achtertuinquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mwa in (insert land) aan het strand liggen of thuis in de tuin zitten. Ik weet het wel. Een keer een andere stad verkennen. Helemaal geen verplichtingen. Nee thuis is het voor mij toch nooit zo vakantie als dat is als ik echt weg ben.
Kom je dan bij mij in de achtertuin chillenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik niet de trein kan pakken en ergens anders van de zon kan genieten hoor. Ik blijf heus niet in de achtertuin
Dan nog. Het blijf Nederland met overal dezelfde cultuur, dezelfde taal. Ik zeg niet dat je het dan niet naar je zin kunt hebben (dat is toch bij iedereen verschillend) maar echt vakantie vieren is voor mij ergens in het buitenland.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik niet de trein kan pakken en ergens anders van de zon kan genieten hoor. Ik blijf heus niet in de achtertuin
Dat is niet waar. Het westen is heel anders dan bijv. Drenthe. En verstaan doe ik ze hier ook nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan nog. Het blijf Nederland met overal dezelfde cultuur, dezelfde taal. Ik zeg niet dat je het dan niet naar je zin kunt hebben (dat is toch bij iedereen verschillend) maar echt vakantie vieren is voor mij ergens in het buitenland.
Hahaha, ik ging dus naar Pinkpop, maar die kant op is alles echt heel anders dan hier hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan nog. Het blijf Nederland met overal dezelfde cultuur, dezelfde taal. Ik zeg niet dat je het dan niet naar je zin kunt hebben (dat is toch bij iedereen verschillend) maar echt vakantie vieren is voor mij ergens in het buitenland.
10 juliquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom je dan bij mij in de achtertuin chillen
Maar dat is ook in Duitsland dus buitenlandquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hahaha, ik ging dus naar Pinkpop, maar die kant op is alles echt heel anders dan hier hoor.
Ehhhh?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar dat is ook in Duitsland dus buitenland
Nee waar jij woont is geen buitenland wil je bewerenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar dat is ook in Duitsland dus buitenland
Nope. Gezellige gedeelte van Nederland enzoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee waar jij woont is geen buitenland wil je beweren
Wat is UMG en waarom mogen wij dat in NL niet bekijkenquote:Deze video bevat inhoud van UMG. Het is niet langer in uw land beschikbaar.
Incest gedeelte van het land jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nope. Gezellige gedeelte van Nederland enzo
quote:
.quote:
Wat wil je als je z'n lekkere nichtjes hebtquote:
quote:
Ja, en hij kost iets van 18 euro.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:38 schreef timmmmm het volgende:
Weet een van jullie of de morningafterpil vrij verkrijgbaar is bij de apotheek?
Ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:38 schreef timmmmm het volgende:
Is het weer eens zover?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:38 schreef timmmmm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |