quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Geurende lakjes van Revlon:
http://cocoperez.com/2010-06-02-revlon-makes-your-nails-smell
Ieuwl, volgens mij word ik daar kotsmisselijk vanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Geurende lakjes van Revlon:
http://cocoperez.com/2010-06-02-revlon-makes-your-nails-smell
Verkoop jij zo veel inmiddels?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Maandag of dinsdag een grote fedex doos met zo'n 260 lakjes *zucht*
Ik moet er ook niet aan denken hoor, die geurende dingen steeds overalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ieuwl, volgens mij word ik daar kotsmisselijk van
Oe super!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en ik ben vandaag lid geworden van de sportschool, eerste stap van mijn -33 in 333 dagen project
Zondag is m'n intakequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oe super!!!Wanneer begint dag 1 van de 333?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
Dames van de bundelmonsterploatjes: ze zijn zojuist verscheept
*is trots*quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en ik ben vandaag lid geworden van de sportschool, eerste stap van mijn -33 in 333 dagen project
Heldin..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
Het was leuk, stond vanmiddag in het zonnetje en m'n moeder zag m'n teennagels. "Jaaaa, die kleur wil ik!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
You inspired!
En tnx voor alle goede wensen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:14 schreef Holyme het volgende:
Nailoholic, gefeliciteerdLeuke spulletjes, en aww poesje
![]()
milka82, sterkte![]()
Lindytje, goeie buit!
IJsdraakje en AmyGrace, lekker vrolijke teennagels zo
Dzjonka, mooie fails! Jammer dat de remover tegenvalt, ik heb er zelf geen ervaring mee.
Heb inmiddels wel zin in friet door jullie
Heb even met het Ozotic lakje lopen klooien, maar hij is echt lastig vast te leggen (of ik heb gewoon een gebrek aan fotografeer skills, kan natuurlijk ook). Hij is wel heel mooi, vooral over paars of zwart vind ik.
Wijsvinger->pink, Catrice Lucky in lilac, OPI LPAD suede, Catrice Back to black, Nubar Prevail. Allemaal met 2 laagjes Ozotic.
[ afbeelding ]
Vol in de zon bleek ie ineens flink te glinsteren van dichtbij, en dat er verschillende kleuren onder zitten is hier ook duidelijker.
[ afbeelding ]
Heerlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was leuk, stond vanmiddag in het zonnetje en m'n moeder zag m'n teennagels. "Jaaaa, die kleur wil ik!![]()
"
Blauw
En geinig. M'n tante vroeg of ik d'r nagels wou doen voor het trouwen van m'n neefje.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was leuk, stond vanmiddag in het zonnetje en m'n moeder zag m'n teennagels. "Jaaaa, die kleur wil ik!![]()
"
Blauw
En geinig. M'n tante vroeg of ik d'r nagels wou doen voor het trouwen van m'n neefje.
Jouw brein is raarrrrquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hebben jullie gemeet??
(of doe ik nu een hele vreemde redenering?? Ik ben niet meer zo goed in logisch denken, baco ftw)
(oftewel, ik snap jullie niet helemaal....)
haha, neem lekker nog een bacoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hebben jullie gemeet??
(of doe ik nu een hele vreemde redenering?? Ik ben niet meer zo goed in logisch denken, baco ftw)
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]helemaal deze prachtig mooie nagels gemist!
Mama wil alleen d'r pinken een kleurtje hebben (maar die heeft ook best rotnagels, d'r duimen zien er niet uit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heerlijk
Mijn mama wil nog steeds alleen maar melkchocoladekleur
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
Neem er nog maar eentjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hebben jullie gemeet??
Da denkt mijn lichaam ook al zo'n 2 jaarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:37 schreef milka82 het volgende:Go SQ!
*moet er zelf ook nog twintig plus af, mijn lichaam denkt dat ie nog zwanger is...*
Hou op! Ik heb zo de hoop dat het niet weer vijf jaar gaat duren *ziet de bui al weer hangen* net als bij de vorige...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Da denkt mijn lichaam ook al zo'n 2 jaar
slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
Over een jaar ben ik een babe, mark my words![]()
En nu slapestein! Truste en tot 167
ik gebruik die van essence maar moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of daar wel aceton in zit, ik heb hem hier nu zo 1 2 3 even niet liggenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:07 schreef Misstique het volgende:
De correctiestift van de Hema gaat/is uit hun assortiment en daar baal ik van..
Weet iemand een goed alternatief hiervoor? Ik vond het heel prettig dat er alleen amandel olie in zat en geen aceton.
Ik ben zwaarder als op mn zwaarst tijdens de laatste zwangerschapquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:29 schreef mirannie het volgende:
Goed van je SQ dat je je hebt ingeschreven bij de sportschool![]()
@ Milka en Vamperotica
Hebben jullie echt zo´n last van die zwangerschaps kilo´s? Wat naar!! Bij mij ging het er gelukkig rete snel weer vanaf en zelfs nog meer dan dat. Na die tijd wel weer iets aangekomen, maar zit nog steeds zo´n 10 kilo onder het gewicht dat ik voor mijn zwangerschap had.
Good luck voor alle ladies die gaan afvallen
Als ik al die verhalen hoor durf ik bijna niet meer zwanger te wordenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik ben zwaarder als op mn zwaarst tijdens de laatste zwangerschap![]()
Ik kom standaard 5 kilo aan de eerste week na de geboorte... Van borstvoeding geven val je af yeah right![]()
Op een gegeven moment had ik er 15 af en toen vond ik t sporten niet meer leuk dus brak ik mn been maar, zodat daar een pin in moest waar ik vervolgens last van bleef houden... Afgelopen februari is die pin er uit gehaald, maar heeft de 15 + kilo die er weer aan waren gekomen niet meegenomen...
Dat is dan wel behoorlijk balen zeg!!! Ik sport inmiddels ook al 5 jaar niet meer ofzo. Vond het ook niet leuk meer, maar heb niet mijn been ervoor gebroken, maar ben er gewoon mee gestoptquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik ben zwaarder als op mn zwaarst tijdens de laatste zwangerschap![]()
Ik kom standaard 5 kilo aan de eerste week na de geboorte... Van borstvoeding geven val je af yeah right![]()
Op een gegeven moment had ik er 15 af en toen vond ik t sporten niet meer leuk dus brak ik mn been maar, zodat daar een pin in moest waar ik vervolgens last van bleef houden... Afgelopen februari is die pin er uit gehaald, maar heeft de 15 + kilo die er weer aan waren gekomen niet meegenomen...
Jawel joh, bij mij is het toch ook goed gekomen. Niet iedereen heeft pech.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als ik al die verhalen hoor durf ik bijna niet meer zwanger te worden
Ik moet eigenlijk ook weer gaan sportenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat is dan wel behoorlijk balen zeg!!! Ik sport inmiddels ook al 5 jaar niet meer ofzo. Vond het ook niet leuk meer, maar heb niet mijn been ervoor gebroken, maar ben er gewoon mee gestopt
[..]
Jawel joh, bij mij is het toch ook goed gekomen. Niet iedereen heeft pech.
Die gebruik ik ook, hij is op basis van jojoba olie en kirschduft (kerseniets?) en acetonvrijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik gebruik die van essence maar moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of daar wel aceton in zit, ik heb hem hier nu zo 1 2 3 even niet liggen
ik vind hem ook wel lekker ruiken trouwensquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook, hij is op basis van jojoba olie en kirschduft (kerseniets?) en acetonvrij
Ik vind em heel fijn, droogt je nagelriemen ook niet uit. Wel vind ik het irritant dat je voor je hem kunt gebruiken een tijdje over je hand moet wrijven voordat ie 'nat' wordt en remover afgeeft, maar dat hebben ze misschien allemaal
Ik ben trouwens niet zo nagellakverslaafd als ik dacht.:P Daarnet moest ik kiezen tussen mijn nieuwe prachtige Ozotic Pro te lakken die vandaag is binnengekomen, of lekker op bed te gaan en Chainmail Charm nog een dagje te laten zitten.
Chainmail Charm is my friend, ik ga lekker op bed! Night ladies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |