Heb ik ook..quote:
Yes, I haz Holo-toes!!quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Geurende lakjes van Revlon:
http://cocoperez.com/2010-06-02-revlon-makes-your-nails-smell
Ieuwl, volgens mij word ik daar kotsmisselijk vanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Geurende lakjes van Revlon:
http://cocoperez.com/2010-06-02-revlon-makes-your-nails-smell
Verkoop jij zo veel inmiddels?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Maandag of dinsdag een grote fedex doos met zo'n 260 lakjes *zucht*
Ik moet er ook niet aan denken hoor, die geurende dingen steeds overalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ieuwl, volgens mij word ik daar kotsmisselijk van
Oe super!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en ik ben vandaag lid geworden van de sportschool, eerste stap van mijn -33 in 333 dagen project
Zondag is m'n intakequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oe super!!!Wanneer begint dag 1 van de 333?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
Dames van de bundelmonsterploatjes: ze zijn zojuist verscheept
*is trots*quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en ik ben vandaag lid geworden van de sportschool, eerste stap van mijn -33 in 333 dagen project
Heldin..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
Het was leuk, stond vanmiddag in het zonnetje en m'n moeder zag m'n teennagels. "Jaaaa, die kleur wil ik!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
You inspired!
En tnx voor alle goede wensen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:14 schreef Holyme het volgende:
Nailoholic, gefeliciteerdLeuke spulletjes, en aww poesje
![]()
milka82, sterkte![]()
Lindytje, goeie buit!
IJsdraakje en AmyGrace, lekker vrolijke teennagels zo
Dzjonka, mooie fails! Jammer dat de remover tegenvalt, ik heb er zelf geen ervaring mee.
Heb inmiddels wel zin in friet door jullie
Heb even met het Ozotic lakje lopen klooien, maar hij is echt lastig vast te leggen (of ik heb gewoon een gebrek aan fotografeer skills, kan natuurlijk ook). Hij is wel heel mooi, vooral over paars of zwart vind ik.
Wijsvinger->pink, Catrice Lucky in lilac, OPI LPAD suede, Catrice Back to black, Nubar Prevail. Allemaal met 2 laagjes Ozotic.
[ afbeelding ]
Vol in de zon bleek ie ineens flink te glinsteren van dichtbij, en dat er verschillende kleuren onder zitten is hier ook duidelijker.
[ afbeelding ]
Heerlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was leuk, stond vanmiddag in het zonnetje en m'n moeder zag m'n teennagels. "Jaaaa, die kleur wil ik!![]()
"
Blauw
En geinig. M'n tante vroeg of ik d'r nagels wou doen voor het trouwen van m'n neefje.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was leuk, stond vanmiddag in het zonnetje en m'n moeder zag m'n teennagels. "Jaaaa, die kleur wil ik!![]()
"
Blauw
En geinig. M'n tante vroeg of ik d'r nagels wou doen voor het trouwen van m'n neefje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |