SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 mei 2010 15:06 schreef Crack_ het volgende:
Ned_bigby :~ :~ :~.
quote:
Als goedmakertje:quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:00 schreef RoBro het volgende:
[ afbeelding ]
dit is een man donder piemel maar met ballen
Lijkt me voor een dagje wel leuk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik raad je de mijne niet aan of je moet tieten willen hebben.
Hehequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik raad je de mijne niet aan of je moet tieten willen hebben.
Je fiets zal er maar onder liggen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:09 schreef Marco001 het volgende:
http://www.regio15.nl/act(...)zie-eindigt-in-chaos
WTF?
check hoe dat hatchbackje erbij hangt.. Jemig..
Ik wist gewoon dat je dat ging zeggenquote:
als zelfs jij al zulke dingen gaat doen ben ik bang dat deze wereld echt aan het verharden isquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:15 schreef Renesite het volgende:
Vanmiddag eventjes lekker de auto laten ronken5500 toeren in z'n 2... Soms is dat gewoon eempies lekker
Dankjequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:19 schreef RoBro het volgende:
[..]
als zelfs jij al zulke dingen gaat doen ben ik bang dat deze wereld echt aan het verharden is
Kilometertje of 90 per uur?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:15 schreef Renesite het volgende:
Vanmiddag eventjes lekker de auto laten ronken5500 toeren in z'n 2... Soms is dat gewoon eempies lekker
Kruipt al snel naar de 70, daarna kwam ik op 5500 en vond ik het wel welletjesquote:
ik ken ook geen mstrs die do heten eigenlijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:40 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind zijn voornaam niet bij zijn nick passen eigenlijk.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:41 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik ken ook geen mstrs die do heten eigenlijk
Ik ook nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:41 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik ken ook geen mstrs die do heten eigenlijk
Dit is teh internetz.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:40 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind zijn voornaam niet bij zijn nick passen eigenlijk.
Past ook wel bij je username.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:44 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Dit is teh internetz.
In het echt heet ik ook gewoon Roderick
rode rickquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:44 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Dit is teh internetz.
In het echt heet ik ook gewoon Roderick
Erg spitsvondig Renequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:48 schreef Renesite het volgende:
Ow, sinds wanneer moeten nicks bij namen passen. Heb ik toch ook niet.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:48 schreef Renesite het volgende:
Ow, sinds wanneer moeten nicks bij namen passen. Heb ik toch ook niet.
Je mist een accent.quote:
ja, geen idee, ik doog hem.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat doet hij hier? We zouden toch ruilen?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat doet hij hier? We zouden toch ruilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |