Succes en laat KLB leuk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Biogarde het volgende:
Zijn we klaar? Want we stoppen met het geven van FB als we steeds moeten graven en opschonen. Niet echt werkbaar vinden we niet? Dit topic is nu al meer dan 5 keer opgeschoond, en ik ben er klaar mee.
Dus wil je FB in de toekomst, kap dan met dat slowchatten/baggeren en richt een theekrans op.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:43 schreef yvonne het volgende:
Zeg KLB-ertjes.
De afgelopen week is er gewoon zonder iets te zeggen een hoop bagger gewoon gesloten of naar een beter forum getrapt.
KLB-ers hoeven dus niet alles voorgekauwd te krijgen, je weet donders goed wat kan en wat niet kan.
Kom hier dan ook niet miepen naar de bekende weg.
Nu beginnen we het een beetje zat te worden dat de eerste stap, het sluiten niet hielp,
en gaan we over tot de tweede stap:
bij constant moderatie uitlokken ( lekker breed) ben je je account een poos kwijt.
Die argument werd al eerder gebruikt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Niemand leest de OP. Vooral fipohunters niet.
Mag niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Die argument werd al eerder gebruikt.
Verwijder de hele OP dan.
Het was geen slowchat.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:41 schreef AdvancedPower het volgende:
En oh ja O.us: geen slowchat in de feedback hea.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets met een pot en een ketel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:41 schreef AdvancedPower het volgende:
The_Chosen_1
Kan iemand even naar hem kijken, hij zit de hele tijd op mij te trollen, te haten en reacties uit te lokken. Wordt er dood ziek van. Zou er vanaf nu ook niet meer op ingaan.
En oh ja O.us: geen slowchat in de feedback hea.
Omdat je niet met van alles hoort te bemoeien en het hier alleen maar voor feedback is?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:07 schreef 9611Niels het volgende:
Waarom mogen gewone users geen TVP's plaatsen in de FB?
Goeie van APquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:02 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
So what?
Tevens: ik denk dat o.us remspoor gepijpt heeft om blauw te worden.
Genoted.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goeie van AP
Mag weleens wat aan gedaan worden vind ik
Omdat het al baggertopics waren in de OP.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:35 schreef Wasmachinemann het volgende:
Ous, Waarom heb je mijn batterijen laden te sloom topic geslot/ Het was een goede post zonder bagger tot ik die ene post maakte
Omdat jullie minderwaardig zijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:07 schreef 9611Niels het volgende:
Waarom mogen gewone users geen TVP's plaatsen in de FB?
Daar doen we niet aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |