abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82304803
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet hoe mensen erbij komen, ja iemand die nooit iets over politiek volgt misschien...
Ze zitten in de kamer, dan praat je toch mee over álles? Dus hoe moeten ze one-issue zijn?
Omdat ze nu eenmaal meestal op de voorgrond treden met hun standpunten over dieren.
pi_82304862
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:04 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Omdat ze nu eenmaal meestal op de voorgrond treden met hun standpunten over dieren.
Zie m'n edit

En ja logisch, daar ontbreekt het bij de andere partijen aan hè. De rest wordt wel verzorgd in Nederland...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_82304913
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zie m'n edit

En ja logisch, daar ontbreekt het bij de anderen partijen aan hè. De rest wordt wel verzorgd in Nederland...
Klopt, maar dan leg je toch nu al zelf uit waarom mensen het als een one-issue partij zien
pi_82305038
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Klopt, maar dan leg je toch nu al zelf uit waarom mensen het als een one-issue partij zien

Dat hebben alle partijen dan toch...
pi_82305230
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat hebben alle partijen dan toch...
Nee, want de meeste partijen hoor je in vrijwel alle debatten wel, uiteraard boeit het ene onderwerp ze meer dan het andere. Maar de PvdD hoor je natuurlijk voornamelijk bij de flora & fauna onderwerpen. Dus ik snap wel dat mensen ze als one-issue partij zien, al zie ik dat zelf niet zo
pi_82305313
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:10 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee, want de meeste partijen hoor je in vrijwel alle debatten wel, uiteraard boeit het ene onderwerp ze meer dan het andere. Maar de PvdD hoor je natuurlijk voornamelijk bij de flora & fauna onderwerpen. Dus ik snap wel dat mensen ze als one-issue partij zien, al zie ik dat zelf niet zo

Spijtig genoeg komen de andere partijen dag en nacht in het nieuws en wordt de PvdD op bepaalde momenten niet uitgenodigd. Net als dat debat op 4 deze week...
  Moderator donderdag 3 juni 2010 @ 22:15:23 #82
249559 crew  Lavenderr
pi_82305498
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:04 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Alleen jammer dat mijn vraag die ik twee keer gesteld heb over de dieren in de Oostvaardersplassen niet beantwoord werd. Je zou denken dat dieren toch hoog staan op haar prioriteitenlijstje. Maar goed het was maar een uurtje, dus ze kan de vraag gemist hebben.
Verder gaf ze echt duidelijke antwoorden
pi_82305609
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Spijtig genoeg komen de andere partijen dag en nacht in het nieuws en wordt de PvdD op bepaalde momenten niet uitgenodigd. Net als dat debat op 4 deze week...
Ja is zonde. Maar ook wel weer begrijpelijk vind ik. Ze hebben 1 zetel in de peilingen, als je al die kleine partijen ook uit moet gaan nodigen sta je met 20 partijen te debatteren, niet te doen
pi_82305671
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja is zonde. Maar ook wel weer begrijpelijk vind ik. Ze hebben 1 zetel in de peilingen, als je al die kleine partijen ook uit moet gaan nodigen sta je met 20 partijen te debatteren, niet te doen

Ik begrijp het ook zeker
pi_82305751
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik begrijp het ook zeker
Maar het is zonde. Lastig zo tegenwicht te bieden aan de mega-campagnes van de 4 a 5 grote partijen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2010 22:19:59 ]
  donderdag 3 juni 2010 @ 22:19:59 #86
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_82305758
Gemist, maar wel nagelezen en dus veel beknopte antwoorden, alhoewel ik bij veel vragen liever iets meer onderbouwing had gezien, maar volgens mij is Marianne niet iemand die snel typt.
Alhoewel ik sowieso niet op PVDD ga stemmen (te kleine partij), vond ik het toch leuk om te zien.
Jesus hates you.
pi_82305811
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Alleen jammer dat mijn vraag die ik twee keer gesteld heb over de dieren in de Oostvaardersplassen niet beantwoord werd. Je zou denken dat dieren toch hoog staan op haar prioriteitenlijstje. Maar goed het was maar een uurtje, dus ze kan de vraag gemist hebben.
Verder gaf ze echt duidelijke antwoorden

Ik denk dat ze misschien toch heeft geselecteerd, om ook andere dingen dan de dierenvragen te beantwoorden, vaak zijn dat ook (ff kort door de bocht) mensen die toch al een goed idee over PvdD hebben, of er iig voor open staan.
Andere vragen zijn vaak van mensen die denken dat Marianne nergens anders over nadenkt dan dieren.
Of er toch overheen gelezen, weinig tijd, veel vragen.
Ik vond het wel goed dat ze veel vragen heeft gedaan ipv lange antwoorden
  donderdag 3 juni 2010 @ 22:21:39 #88
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_82305843
Ik zou het leuk vinden als Marianne Thieme in d toekomst af en toe in fora en fauna zou posten, maar zie dat eigenlijk niet gebeuren om dezelfde reden dat ik Danny hier niet meer zo vaak zie posten (onder zijn eigen account, dan )
Jesus hates you.
  Moderator donderdag 3 juni 2010 @ 22:22:36 #89
249559 crew  Lavenderr
pi_82305906
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze misschien toch heeft geselecteerd, om ook andere dingen dan de dierenvragen te beantwoorden, vaak zijn dat ook (ff kort door de bocht) mensen die toch al een goed idee over PvdD hebben, of er iig voor open staan.
Andere vragen zijn vaak van mensen die denken dat Marianne nergens anders over nadenkt dan dieren.
Of er toch overheen gelezen, weinig tijd, veel vragen.
Ik vond het wel goed dat ze veel vragen heeft gedaan ipv lange antwoorden
Dat zou best kunnen hoor en de tijd was kort.
pi_82306013
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:19 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar het is zonde. Lastig zo tegenwicht te bieden aan de mega-campagnes van de 4 a 5 grote partijen

Ja is ook enorm zonde, en op tv zie je ook alleen die stereotype stukjes over dieren als ze in Den-Haag bezig zijn geweest. Dat zenden ze uit, niet andere reacties...

Toch denk ik, als je er enigzins voor open staat lees je toch een heel partij programma?
pi_82306088
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen hoor en de tijd was kort.

Het is puur een gok hoor, maar lijkt me heel logisch omdat volgens mij de meeste vragen richting wat anders ging...
Maar wie weet had ze wel een antwoord gegeven als ze net een half uur langer had.
pi_82306187
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja is ook enorm zonde, en op tv zie je ook alleen die stereotype stukjes over dieren als ze in Den-Haag bezig zijn geweest. Dat zenden ze uit, niet andere reacties...

Toch denk ik, als je er enigzins voor open staat lees je toch een heel partij programma?
Jawel, maar dat is voor de 'gemiddelde nederlander' denk ik al teveel werk. Wel altijd kankeren op de politiek, maar het moet allemaal niet teveel tijd en moeite kosten als we gaan stemmen
pi_82306312
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:26 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jawel, maar dat is voor de 'gemiddelde nederlander' denk ik al teveel werk. Wel altijd kankeren op de politiek, maar het moet allemaal niet teveel tijd en moeite kosten als we gaan stemmen

De gemiddelde lummel stemt niet eens , dát is al teveel moeite. En nee niet omdat het teveel moeite is hoor, "nee de politiek is gewoon onzin, dus ik heb goed nagedacht en daarom doe ik het niet".
pi_82306771
Leuk initiatief van FOK!

Jammer dat er geen fatsoenlijke gespreksleider was aangesteld vanavond. Had toch wel iemand aangewezen kunnen worden om het eea te structureren
Je zag na 2 blz. door de bomen het bos niet meer.

Maar goed, misschien een leermoment voor FOK!
U MAD?
pi_82307381
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Leuk initiatief van FOK!

Jammer dat er geen fatsoenlijke gespreksleider was aangesteld vanavond. Had toch wel iemand aangewezen kunnen worden om het eea te structureren

Persoonlijk lijkt het me toch handiger niet alle users zomaar te laten blaten daar. Word ook voor de teruglezers wat onduidelijk dan. Beter 2 topics. 1tje met gespreksleider die de vragen doorgeeft, en ander topic waar users reageren en vragen stellen
pi_82307862
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:45 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Persoonlijk lijkt het me toch handiger niet alle users zomaar te laten blaten daar. Word ook voor de teruglezers wat onduidelijk dan. Beter 2 topics. 1tje met gespreksleider die de vragen doorgeeft, en ander topic waar users reageren en vragen stellen
Goed idee, alleen draai je dan meteen het open karakter de das om.
U MAD?
pi_82307972
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

De gemiddelde lummel stemt niet eens , dát is al teveel moeite. En nee niet omdat het teveel moeite is hoor, "nee de politiek is gewoon onzin, dus ik heb goed nagedacht en daarom doe ik het niet".
Ik heb wel wat beters te doen, politiek is veel praten weinig zeggen en nog minder waarmaken.
pi_82308080
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:45 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dan zou ik er ook nog een SC topic bijdoen.
pi_82308083
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:54 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Goed idee, alleen draai je dan meteen het open karakter de das om.
Het is nog wel redelijk live. De gespreksleider kiest alleen de vragen uit het andere topic en stelt die 1 op 1 aan de geinterviewde. Dus je kan gaandeweg het gesprek gewoon een vraag posten (bv. als reactie op een antwoord van de geinterviewde) en dan kan de gespreksleider dit meepikken.

Het is dan gewoon een duidelijk vraag/antwoord, vraag/antwoord structuur om terug te lezen. En je hebt niet een topic waarvan de helft van de vragen niet beantwoord word en er nog wat lolbroeken tussendoor zitten.

En evt. zou je een user (of meerdere) als gespreksleider op kunnen laten treden
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 juni 2010 @ 23:00:15 #100
163650 Greys
pi_82308181
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Leuk initiatief van FOK!

Re was een prima gespreksleider. Je kunt nu eenmaal geen strenge schooljuf gaan spelen in zo'n open discussie, anders is het net een één-op-één interview.
Af en toe een vraag van een user extra onder de aandacht brengen, meer moet je ook niet willen doen. Anders is het hele opene er af.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')