Omdat ze nu eenmaal meestal op de voorgrond treden met hun standpunten over dieren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik snap sowieso niet hoe mensen erbij komen, ja iemand die nooit iets over politiek volgt misschien...
Ze zitten in de kamer, dan praat je toch mee over álles? Dus hoe moeten ze one-issue zijn?
Zie m'n editquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat ze nu eenmaal meestal op de voorgrond treden met hun standpunten over dieren.
Klopt, maar dan leg je toch nu al zelf uit waarom mensen het als een one-issue partij zienquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zie m'n edit
En ja logisch, daar ontbreekt het bij de anderen partijen aan hè. De rest wordt wel verzorgd in Nederland...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan leg je toch nu al zelf uit waarom mensen het als een one-issue partij zien
Nee, want de meeste partijen hoor je in vrijwel alle debatten wel, uiteraard boeit het ene onderwerp ze meer dan het andere. Maar de PvdD hoor je natuurlijk voornamelijk bij de flora & fauna onderwerpen. Dus ik snap wel dat mensen ze als one-issue partij zien, al zie ik dat zelf niet zoquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat hebben alle partijen dan toch...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, want de meeste partijen hoor je in vrijwel alle debatten wel, uiteraard boeit het ene onderwerp ze meer dan het andere. Maar de PvdD hoor je natuurlijk voornamelijk bij de flora & fauna onderwerpen. Dus ik snap wel dat mensen ze als one-issue partij zien, al zie ik dat zelf niet zo
Alleen jammer dat mijn vraag die ik twee keer gesteld heb over de dieren in de Oostvaardersplassen niet beantwoord werd. Je zou denken dat dieren toch hoog staan op haar prioriteitenlijstje. Maar goed het was maar een uurtje, dus ze kan de vraag gemist hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat ze nu eenmaal meestal op de voorgrond treden met hun standpunten over dieren.
Ja is zonde. Maar ook wel weer begrijpelijk vind ik. Ze hebben 1 zetel in de peilingen, als je al die kleine partijen ook uit moet gaan nodigen sta je met 20 partijen te debatteren, niet te doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Spijtig genoeg komen de andere partijen dag en nacht in het nieuws en wordt de PvdD op bepaalde momenten niet uitgenodigd. Net als dat debat op 4 deze week...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja is zonde. Maar ook wel weer begrijpelijk vind ik. Ze hebben 1 zetel in de peilingen, als je al die kleine partijen ook uit moet gaan nodigen sta je met 20 partijen te debatteren, niet te doen
Maar het is zonde. Lastig zo tegenwicht te bieden aan de mega-campagnes van de 4 a 5 grote partijenquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen jammer dat mijn vraag die ik twee keer gesteld heb over de dieren in de Oostvaardersplassen niet beantwoord werd. Je zou denken dat dieren toch hoog staan op haar prioriteitenlijstje. Maar goed het was maar een uurtje, dus ze kan de vraag gemist hebben.
Verder gaf ze echt duidelijke antwoorden
Dat zou best kunnen hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze misschien toch heeft geselecteerd, om ook andere dingen dan de dierenvragen te beantwoorden, vaak zijn dat ook (ff kort door de bocht) mensen die toch al een goed idee over PvdD hebben, of er iig voor open staan.
Andere vragen zijn vaak van mensen die denken dat Marianne nergens anders over nadenkt dan dieren.
Of er toch overheen gelezen, weinig tijd, veel vragen.
Ik vond het wel goed dat ze veel vragen heeft gedaan ipv lange antwoorden
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar het is zonde. Lastig zo tegenwicht te bieden aan de mega-campagnes van de 4 a 5 grote partijen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen hooren de tijd was kort.
Jawel, maar dat is voor de 'gemiddelde nederlander' denk ik al teveel werk. Wel altijd kankeren op de politiek, maar het moet allemaal niet teveel tijd en moeite kosten als we gaan stemmenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja is ook enorm zonde, en op tv zie je ook alleen die stereotype stukjes over dieren als ze in Den-Haag bezig zijn geweest. Dat zenden ze uit, niet andere reacties...
Toch denk ik, als je er enigzins voor open staat lees je toch een heel partij programma?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is voor de 'gemiddelde nederlander' denk ik al teveel werk. Wel altijd kankeren op de politiek, maar het moet allemaal niet teveel tijd en moeite kosten als we gaan stemmen
Persoonlijk lijkt het me toch handiger niet alle users zomaar te laten blaten daar. Word ook voor de teruglezers wat onduidelijk dan. Beter 2 topics. 1tje met gespreksleider die de vragen doorgeeft, en ander topic waar users reageren en vragen stellenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Leuk initiatief van FOK!
Jammer dat er geen fatsoenlijke gespreksleider was aangesteld vanavond. Had toch wel iemand aangewezen kunnen worden om het eea te structureren
Je zag na 2 blz. door de bomen het bos niet meer.
Maar goed, misschien een leermoment voor FOK!
Goed idee, alleen draai je dan meteen het open karakter de das om.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Persoonlijk lijkt het me toch handiger niet alle users zomaar te laten blaten daar. Word ook voor de teruglezers wat onduidelijk dan. Beter 2 topics. 1tje met gespreksleider die de vragen doorgeeft, en ander topic waar users reageren en vragen stellen
Ik heb wel wat beters te doen, politiek is veel praten weinig zeggen en nog minder waarmaken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De gemiddelde lummel stemt niet eens, dát is al teveel moeite. En nee niet omdat het teveel moeite is hoor, "nee de politiek is gewoon onzin, dus ik heb goed nagedacht en daarom doe ik het niet".
Dan zou ik er ook nog een SC topic bijdoen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Persoonlijk lijkt het me toch handiger niet alle users zomaar te laten blaten daar. Word ook voor de teruglezers wat onduidelijk dan. Beter 2 topics. 1tje met gespreksleider die de vragen doorgeeft, en ander topic waar users reageren en vragen stellen
Het is nog wel redelijk live. De gespreksleider kiest alleen de vragen uit het andere topic en stelt die 1 op 1 aan de geinterviewde. Dus je kan gaandeweg het gesprek gewoon een vraag posten (bv. als reactie op een antwoord van de geinterviewde) en dan kan de gespreksleider dit meepikken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goed idee, alleen draai je dan meteen het open karakter de das om.
Re was een prima gespreksleider. Je kunt nu eenmaal geen strenge schooljuf gaan spelen in zo'n open discussie, anders is het net een één-op-één interview.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Leuk initiatief van FOK!
Jammer dat er geen fatsoenlijke gespreksleider was aangesteld vanavond. Had toch wel iemand aangewezen kunnen worden om het eea te structureren
Je zag na 2 blz. door de bomen het bos niet meer.
Maar goed, misschien een leermoment voor FOK!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |