Niet bevestigd, noch ontkent maar ik acht een dood waarschijnlijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:59 schreef Jaytonism het volgende:
Is er al iets meer bekend over de geruchten dat hij zelfmoord gepleegd heeft?
quote:Ik hoor zojuist, en dit is nadrukkelijk nog NIET bevestigd, dat de Chileense politie #Joran van der Sloot gevonden zou hebben
Ik lees verschillende dingen: er is geslagen en volgens andere bronnen is er geslagen en gestoken. Wel raar dat het personeel niet eerder een kijkje is gaan nemen. Dit soort dingen gebeuren wel vaker in Peruaanse hotels. Ze zou woensdagochtend gevonden zijn en zondagochtend is Joran vertrokken...quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Loop jij hier te pochen met je spaanse kennis?![]()
Kun jij me trouwens al iets meer vertellen over de doodsoorzaak? Want daar gaan inmiddels ook meerdere scenario's van in de rondte.
Oh, zeker. Maar ik bedoelde meer dat het woord van Jaap niets betekent.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
In Nederland, maar deze keer mag hij in Peru voor de rechter verschijnen. Iets zegt me dat hij, mits hij zaken expliciet kan tegenwerpen, deze keer het haasje is.
Wie weet hebben de kamermeisjes wat geld gekregen om zijn kamer een paar dagen over te slaan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik lees verschillende dingen: er is geslagen en volgens andere bronnen is er geslagen en gestoken. Wel raar dat het personeel niet eerder een kijkje is gaan nemen. Dit soort dingen gebeuren wel vaker in Peruaanse hotels. Ze zou woensdagochtend gevonden zijn en zondagochtend is Joran vertrokken...
Mooi! ik vind het toch wel interessant.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:59 schreef yvonne het volgende:
http://twitter.com/Jayhootsen
Deze man volgen
Als ze 'm oproepen als getuige en hij vertelt dit verhaal, dan wordt het in combinatie andere bevindingen een lastig verhaal voor Joran.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:00 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Oh, zeker. Maar ik bedoelde meer dat het woord van Jaap niets betekent.
Dat zou kunnen inderdaad, maar dan nog is van zondagochtend tot woensdagochtend erg lang.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wie weet hebben de kamermeisjes wat geld gekregen om zijn kamer een paar dagen over te slaan.![]()
In het mom van: 'dan heb ik de rust voor mezelf''
Hij had dus gewoon allang in NL kunnen zitten...quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik lees verschillende dingen: er is geslagen en volgens andere bronnen is er geslagen en gestoken. Wel raar dat het personeel niet eerder een kijkje is gaan nemen. Dit soort dingen gebeuren wel vaker in Peruaanse hotels. Ze zou woensdagochtend gevonden zijn en zondagochtend is Joran vertrokken...
Er komt een persconferentie?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:59 schreef yvonne het volgende:
Deze man volgen
quote:Opmerkelijk trouwens: Colombia, Argentinië, Peru en Chili werken samen in de jacht op #Joran
De angst is er dus nog steeds dat #Joran naar Argentinië gaat vluchten...
Inderdaad. Er is zojuist pas een internationaal aanhoudingsbevel uitgevaardigd, dus Joran heeft zo'n 3 dagen gehad om weg te komen. Daarvan heeft hij 1 dag nodig gehad om in Noord-Chili te geraken. De taxi is onderweg overigens ook aangehouden door politie, maar er is niet gevraagd naar het ID van de passagier(s) en Joran stond toen nog niet gesignaleerd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij had dus gewoon allang in NL kunnen zitten...
Ik denk dat je je niet graag op vliegvelden begeeft op die momenten, je weet namelijk zelf ook niet wanneer ze erachter komenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij had dus gewoon allang in NL kunnen zitten...
Volgens hem komt er zo een persconferentie.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:59 schreef yvonne het volgende:
Deze man volgen
Ok, maar zou zelfs die tekst van Jaap, die hij 'van een vriend van Joran' heeft gekregen dan als een bruikbare getuigensverklaring kunnen gelden?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als ze 'm oproepen als getuige en hij vertelt dit verhaal, dan wordt het in combinatie andere bevindingen een lastig verhaal voor Joran.
Ze kunnen dan die vriend oproepen. Ik denk dat het zeker mee kan wegen. De bewijslast in Peru ligt toch net wat anders dan in Nederland. Als je alle schijn tegen hebt, zoals Joran in dit geval, en er mensen dingen gaan verklaren, dan is het aan Joran om dat tegen te werpen, anders wordt het gewoon een veroordeling.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:08 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Ok, maar zou zelfs die tekst van Jaap, die hij 'van een vriend van Joran' heeft gekregen dan als een bruikbare getuigensverklaring kunnen gelden?
Wat staat daar, yvonne?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:06 schreef yvonne het volgende:
alertanews
FUENTES ALERTA NEWS: Ciudadano holandés sospechoso de crimen, Joran Van Der Sloot ha sido encontrado por PDI. Más adelante su paradero.
quote:Joran van der Sloot aangehouden
Uitgegeven: 3 juni 2010 19:07
Laatst gewijzigd: 3 juni 2010 19:09
AMSTERDAM - Joran van der Sloot is donderdag in Chili gearresteerd in verband met de moord op de 21-jarige dochter van een zakenman en autocoureur heeft vermoord in de Peruaanse hoofdstad Lima.
© AFP
Dat heeft de Chileense politie donderdag bekendgemaakt.
Het meisje, Stephany Tatiana Flores Ramirez, werd woensdag dood in een hotelkamer gevonden die door Van der Sloot zou zijn gehuurd.
Ze is waarschijnlijk zondag om het leven gebracht. Precies vijf jaar eerder, op 30 mei 2005, verdween de 18-jarige Natalee Holloway op Aruba. Ook in die zaak is Van der Sloot verdachte.
quote:It's official: #Joran van der Sloot bevindt zich dus niet in Arica, maar in Santiago. Over een half uur kan ik terugbellen over de details
Haha, kreeg m ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:11 schreef Maraca het volgende:
Handig die filter van nu.nl Hij is dus opgepakt?
Ja, in Santiago. Nadere details volgen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:11 schreef Maraca het volgende:
Handig die filter van nu.nl Hij is dus opgepakt?
Wat wil je met dit soort teksten nou bereikenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:10 schreef Halcon het volgende:
http://www.terra.com.pe/n(...)-ricardo-flores.html
Personal de la Policía de Investigaciones de Chile (PDI) detuvo en Santiago al ciudadano holandés Joran Van Der Sloot, quien es el principal sospechoso de la muerte de Stephany Flores, hija del empresario y corredor de autos Ricardo Flores.
Así lo informaron fuentes de la PDI a Terra Chile, sin brindar aún detalles del arresto.
El sujeto ingresó el 31 de mayo a Chile a las 15 horas en un vehículo peruano acompañado de dos hombres de esa nacionalidad.
Tras su arresto será sometido a control y queda sujeto a medidas administrativas.
Joran Van Der Sloot, de 23 años, es investigado por la muerte de Stephany Flores Ramírez, de 21 años, hija del conocido empresario y corredor de autos peruano Ricardo Flores, "Riflo".
Ik lees het ook in diverse Peruaanse en Chileense media. Het zal dus wel kloppen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
hij is opgepakt in chili bron shownieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |