Ja, dat wel, maar als Jaap dit liegt zou hem dit ook duur komen te staan denk ik. Met name als hij een politieverklaring af moet gaan leggen daarvoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Vind ik ook weer moeilijk, dat bericht. Jaap is tenslotte wel opgelicht door Joran...dus Jaap heeft nog een appeltje (hoe klein dan ook) met hem te schillen...
De verschillen met Aruba zijn enorm. Hij heeft deze keer het lijk niet weg kunnen werken, papa moet het allemaal van bovenaf bekijken en kan niets doen en een rechtzaak in Peru is wat anders dan een rechtzaak in Nederland of Aruba.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou kijk ik wil je niet tegenspreken ofzo. Ik ben het er helemaal mee eens dat het bewezen moet worden. Maar inderdaad, hij heeft alle schijn tegen.
MAAR waar ik meer beniewd naar ben, Is hoe Joran het er vanaf gaat brengen voor de rechtbank zonder dat hij hulp heeft van zijn vaderIk denk een stuk minder goed.
We shall see, alstie gepakt wordt.
Ze had 5.000 dollar en die is niet aangetroffen in de hotelkamer. Dat geld zal niet weggewaaid zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zou hij geld van dat meisje hebben gestolen?
Wat moet je anders in zuid amerikaquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zou ie naast een gokverslaving ook een drugsverslaving hebben?
Precies, hij beschuldigt Joran expliciet twee keer van moord in z'n blog. Dat kan je echt niet maken om alleen iemand een beetje een loer te draaien.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar als Jaap dit liegt zou hem dit ook duur komen te staan denk ik. Met name als hij een politieverklaring af moet gaan leggen daarvoor.
Pokeren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:52 schreef Compomotive155 het volgende:
[..]
Wat moet je anders in zuid amerika
Wat is dat nu voor onzin?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:52 schreef Compomotive155 het volgende:
[..]
Wat moet je anders in zuid amerika
Je mag me gerust tegenspreken. Mijn modschap gaat niet verder dan de AEX... hier ben ik een gewone user..quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou kijk ik wil je niet tegenspreken ofzo. Ik ben het er helemaal mee eens dat het bewezen moet worden. Maar inderdaad, hij heeft alle schijn tegen.
MAAR waar ik meer beniewd naar ben, Is hoe Joran het er vanaf gaat brengen voor de rechtbank zonder dat hij hulp heeft van zijn vaderIk denk een stuk minder goed.
We shall see, alstie gepakt wordt.
Zit je nou hier dus ook gewoon te speculeren?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te doen, je wacht gewoon het moment af waarop zij alleen is in zijn hotelkamer. Joran staat erom bekend een rokkenjager te zijn dus het is een kwestie van timing.
Vast, maar dat voor elkaar krijgen in de echte wereld met zo'n complot lijkt me ietwat lastig.quote:Nou, ik weet zeker dat moeders Holloway hem liever ziet rotten in de cel.
Maar ja, wel vreemd dat als hij wel wist dat Joran Nathalee heeft vermoord dat hij daar nooit wat van gezegd heeft.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:52 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Precies, hij beschuldigt Joran expliciet twee keer van moord in z'n blog. Dat kan je echt niet maken om alleen iemand een beetje een loer te draaien.
Jaap mag alles zeggen in zijn blog. En als ie eerst vriendjes was met Joran en toen opgelicht is door hem...tja...wie weet hoe Jaap daarmee omgaat...?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:52 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Precies, hij beschuldigt Joran expliciet twee keer van moord in z'n blog. Dat kan je echt niet maken om alleen iemand een beetje een loer te draaien.
Enerzijds wel, maar ik denk dat zijn woord niets waard is. Zelfs de bekentenis op de camera kon niet gebruikt worden als reden voor een proces, dus een verklaring van een kennis die hij op dat moment nog niet eens kende dan nog minder denk ik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maar ja, wel vreemd dat als hij wel wist dat Joran Nathalee heeft vermoord dat hij daar nooit wat van gezegd heeft.
BNW is verderop.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:55 schreef Bruno25 het volgende:
Toch denk ik dat de moeder van Natalie er achterzit en hij niemand heeft geslagen, de natalie zit in Zuid-Amerika bij sjeik, dat weet iedereen
Want? Wordt er iemand veroordeeld op basis van wat wat mensen denken en schrijven in een forum? Kom op zeg: het is maar een forum.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Juist omdat je zo weinig feiten hebt moet je terughoudend zijn met je interpretaties.
Ken je pendeldienst ook toevallig ?quote:
In Nederland, maar deze keer mag hij in Peru voor de rechter verschijnen. Iets zegt me dat hij, mits hij zaken expliciet kan tegenwerpen, deze keer het haasje is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:55 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Enerzijds wel, maar ik denk dat zijn woord niets waard is. Zelfs de bekentenis op de camera kon niet gebruikt worden als reden voor een proces, dus een verklaring van een kennis die hij op dat moment nog niet eens kende dan nog minder denk ik.
Loop jij hier te pochen met je spaanse kennis?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef Halcon het volgende:
http://peru21.pe/noticia/(...)cional-van-der-sloot
Dat doet Halcon graag ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Loop jij hier te pochen met je spaanse kennis?![]()
De auto is achtergelaten vlakbij plekken waar bussen vertrekken voor lange afstanden. Als hij ´s ochtends gaat, dan kan hij best ´s avonds in Ica of Nazca zijn. Daar een taxi of busje charteren is niet zo moeilijk. S/ 1.700 is veel geld voor een Peruaanse taxichauffeur.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:57 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ken je pendeldienst ook toevallig ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |