Hij KIJKT emotieloos.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:49 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Zo komt het op mij over. Net zoals het op jou overkomt dat hij emotieloos is
Dan komt het nog steeds zo op jou over. En op mij komt het over alsof het hem geen bout interesseert.quote:
Volgens mij bedoelen jullie redelijk hetzelfde.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:52 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dan komt het nog steeds zo op jou over. En op mij komt het over alsof het hem geen bout interesseert.
Als het hem geen bout interesseerde, waarom dan op de vlucht slaan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:52 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dan komt het nog steeds zo op jou over. En op mij komt het over alsof het hem geen bout interesseert.
Ik denk niet dat je moet gaan proberen te begrijpen wat er zich afspeelt in de bovenkamer van Joran.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Als het hem geen bout interesseerde, waarom dan op de vlucht slaan?![]()
En iemand kan emotieloos kijken, maar dan kun je nog niet zien wat er zich in het hoofd afspeelt.
Dat doe ik ook niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je moet gaan proberen te begrijpen wat er zich afspeelt in de bovenkamer van Joran.
Ik heb het over dat het hem niet lijkt te interesseren dat hij is gearresteerd, ik bedoel niet het op de vlucht slaan etc.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Als het hem geen bout interesseerde, waarom dan op de vlucht slaan?![]()
En iemand kan emotieloos kijken, maar dan kun je nog niet zien wat er zich in het hoofd afspeelt.
Joran heeft inmiddels wat ervaring met dit soort situaties.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet.
Ik beschreef alleen z'n gezichtsuitdrukking op die foto's.
Niemand miste haar?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval wat ze net tijdens het RTL nieuws zeiden.
Ik vind het niet vreemd dat ze pas een paar dagen later gevonden is. Misschien had ie zelf wel doorgegeven aan de receptie dat ze nog op haar kamer bleef en is er een 'niet storen' bordje aan de deur gehangen.
Voorarrest mag hij ook in de bak afwachten. Benieuwd of hij uberhaupt kan zitten tijdens zijn zaak.quote:
Och, hij zal genoeg vlees binnen krijgen.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Och, hij zal genoeg vlees binnen krijgen.
Hoezo, is het gebruikelijk dat er niet genoeg stoelen zijn dan oid? Of moet de voorgeleide staan bij een rechtzaak daar?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voorarrest mag hij ook in de bak afwachten. Benieuwd of hij uberhaupt kan zitten tijdens zijn zaak.
quote:Oh, wacht nog even: persbureau Andina stelt dat #Joran 25 jaar cel wacht als hij idd schuldig aan de moord op Stephany wordt bevonden
Op Peter R zit ik niet zo te wachten eigenlijk.quote:Overigens: vanavond Peter R. de Vries in #KvdB met verder commentaar op de zaak. We blijven #Joran volgen!
Of hij weet dat het voorbij is voor 'm.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:13 schreef wise het volgende:
de relaxheid, de zorgeloosheid. Stone cold killer.
Of het em niks interesseert
moeilijk he om toe te geven dat zijn uitzendingen over Joran terecht waren!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:18 schreef capricia het volgende:
Twee twits:
[..]
[..]
Op Peter R zit ik niet zo te wachten eigenlijk.
Het is meer dat hij daar gaat zitten en zijn eigen gelijk gaat lopen prediken. En ik houd niet zo van dat soort mensen. Het voegt vaak niet zoveel toe.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:23 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
moeilijk he om toe te geven dat zijn uitzendingen over Joran terecht waren!![]()
Als er 1 zijn mening mag geven nu dan is hij dat wel!
Dat denk ik eerder. Hij beseft dat het nu voorbij is en dat ie dit keer wel goed de lul is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:23 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Of hij weet dat het voorbij is voor 'm.
Ik had wel handboeien verwacht. Maar die had hij niet om.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:23 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Of hij weet dat het voorbij is voor 'm.
Met die mannetjes die om hem heen liepen lijken handboeien mij ook niet nodig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik had wel handboeien verwacht. Maar die had hij niet om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |