Net op RTL zeiden ze dat het een goedkoop, niet al te fris hotel is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens Peruaanse media zondagochtend. Maar ik blijf dat een raar verhaal vinden. Waarom is ze dan pas woensdagochtend gevonden?
Het is een 3 sterren hotel. Da's in Peru geen luxe hotel, maar ook geen vieze hut die door locals wordt gebruikt om te neuken. Ideaal voor toeristen met een niet zo'n dikke beurs.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Net op RTL zeiden ze dat het een goedkoop, niet al te fris hotel is.
Dat is normaal in Zuid Amerikaanse gevangenissen. Jeweets.quote:
Het interesseert Peru geen ruk wie er wel of niet wordt vermoord in de gevangenis. Wapens zijn volop voor handen en het is een grote vrijstaat. Gringos vormen normaalgesproken een apart groepje, maar weet niet of dat ook voor Joran geldt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:31 schreef opgebaarde het volgende:
Peru wil natuurlijk niet dat hij vermoord wordt in hun gevangenis
Dat is in ieder geval wat ze net tijdens het RTL nieuws zeiden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is een 3 sterren hotel. Da's in Peru geen luxe hotel, maar ook geen vieze hut die door locals wordt gebruikt om te neuken. Ideaal voor toeristen met een niet zo'n dikke beurs.
Nee joh, dat is niet geblondeerd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:31 schreef Halcon het volgende:
Het lijkt wel of hij z'n haar geblondeerd heeft. Daar scoor je punten mee in een Peruaanse gevangenis.
Volgens mij gewoon net met de tondeuse er overheen gegaan en dan in zonlicht staan, dan zie je de witte kleur van je hoofdhuid.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:31 schreef Halcon het volgende:
Het lijkt wel of hij z'n haar geblondeerd heeft. Daar scoor je punten mee in een Peruaanse gevangenis.
Beetje emotieloos ofzo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:33 schreef Mylene het volgende:
Hij komt op de foto laatdunkend ofzo over.
Zoals ik al zei: ik ken het hotel van binnen en heb wel wat hotels gezien in Peru.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval wat ze net tijdens het RTL nieuws zeiden.
Ik vind het niet vreemd dat ze pas een paar dagen later gevonden is. Misschien had ie zelf wel doorgegeven aan de receptie dat ze nog op haar kamer bleef en is er een 'niet storen' bordje aan de deur gehangen.
Oh god, de vrouwelijke psyche begint weer op hol te slaan.quote:
Heh?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oh god, de vrouwelijke psyche begint weer op hol te slaan.![]()
Morgen vinden jullie hem zielig.
Het interesseert hem geen hol, daar is hij te narcistisch voor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heh?![]()
Waarom zou ik hem morgen zielig vinden als ik hem op die foto's zonder emotie vind kijken?
Ken je hem?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:46 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Het interesseert hem geen hol, daar is hij te narcistisch voor.
Wat zijn Gringos... buitenlanders in die gevangenis oid?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het interesseert Peru geen ruk wie er wel of niet wordt vermoord in de gevangenis. Wapens zijn volop voor handen en het is een grote vrijstaat. Gringos vormen normaalgesproken een apart groepje, maar weet niet of dat ook voor Joran geldt.
Gringos wordt gebruikt als verzamelnaam voor Westerlingen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wat zijn Gringos... buitenlanders in die gevangenis oid?
En hoe komt het dat jij erzoveel vanaf weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |