Wij houden van Snaavelquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:55 schreef Snaavel het volgende:
tja je moet het net zoals mij voor elkaar krijgen.. hated by a few loved by almost everyone...
Ik hou van Snaavel en ik ben fan van hem!!quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:29 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Ik hou van Snaavel en ik ben fan van hem!!
En dit, ook al staat hij er al in.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
porsche1
doeiquote:
O nein!quote:Op zondag 6 juni 2010 19:21 schreef Floxcie het volgende:
Ik heb medelijden met iedereen die dit topic volgt, inclusief mezelf.
TS kan de OP niet meer aanpassen.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:19 schreef HugoBaas het volgende:
Waarom staat Viswijfje er nog niet tussen?
Die mag er ook wel bij.
Neem dan even een abo.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik kan de OP idd niet meer aanpassen, Viswijfje en Remsjo hoorden er zeker in.
Van Henk Klos-topics blijf je af.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:30 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je had een mensen die plaatje in het Henk Klos-topic gedumpt. Dat is 3 vermeldingen waard.
ThaTim die hoort ook tot zo'n loserquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
De volgende users vind ik soms erg zielig overkomen, ik vraag mij ook echt af hoe het zo ver heeft kunnen komen... schijnt dat ze soms ook aan de drugs zitten/probleemdrinkers zijn.
- Advancedpower
- Mr Cooper
- stevenmac
- Paul
- Juicyhill
- Wasmachinemann
- Rectum (antiklacht)
- HSG-BOMBER (antiklacht)
- Ritmo
- Ritmo
- Ritmo
- henrydg
- ManianMan
- ManianMan
- RichCalibier
- Lamon.
- Schenkstroop
- tong80
- porsche1
-
-
OP kan later nog aangevuld worden.
Voor de moeilijk lezende fokkers onder ons: ik heb dus medelijden met deze users omdat ze zulk abnormaal gedrag vertonen, dat kan alleen maar komen door jarenlange martelingen.
Nee, omdat mensen geen medelijden met jou hebben.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:04 schreef Chowi het volgende:
Gelukkig sta ik er niet tussen. Is het omdat ik tieten heb?
Jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:22 schreef Winner_Taco het volgende:
2 weken later je eigen kk topic omhoogschoppen .
Je kunt de OP zeker niet meer aanpassen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |