abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83127142
Ja ik sta onder aan de ladder maar ik weet wel wat goed is in het leven

dus ik probeerde aan AH ( appie ) peceresse lindemans perzikkenbier te verkopen....

de belgische champagne onder de bieren

superfruitig en voor een kind geschikt

ik belgie verkopen ze het in elke supermarkt

maar dus bij AH niet

ik heb ze geprobeerd een brief te schrijven maar zonder reactie.....

op het flesje peceresse staat een naakte vrouw afgebeeld

dus ook goed als sexuele voorlichting ha ha

ik hoop dat er een verdwaalde manager hier rondloopt die dit leest en er een zaak van maakt...

gr gr toi toi toi dandy bleu
pi_83127241
wat een kuttopic ha ha

gr gr toi toi toi sterf
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_83127520
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 00:01 schreef Jordy-B het volgende:
wat een kuttopic ha ha

gr gr toi toi toi sterf
dat zeg je niet als je peceresse lindemans perzikken bier gedronken hebt
pi_83127643
Je bent er van op de hoogte dat AH zelf zijn leveranciers uitkiest
Daar komt bij dat je dus echt niet aan AH wilt leveren aangezien ze elke leverancier zoveel mogelijk willen uitknijpen zodat je er zelf niets meer aan kan verdienen? (ja ik heb ervaring met de inkopers van AH )

probeer het eens bij superunie en dat soort organisaties, die weten wel leveranciers te waarderen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 00:13:22 #5
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_83127701
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 00:08 schreef dandybleu het volgende:

[..]

dat zeg je niet als je peceresse lindemans perzikken bier gedronken hebt
de gootsteen vond hem lekker
pi_83127726
wtf
pi_83127829
perzikkenbier

of alle soorten bier met fruit erin
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_83127918
nee ha ha peckeresse is geen braak middel : het heeft alleen maar een vleugje perzik : niet zo dat je erin stikt of dat je tong aan je gehemelte plakt..... het is heel fruitig....champagne achtig....

alle belgen drinken het .... het lijkt meer op een soort shandy soort van.......... maar dan met meer alcohol....
  PR en moderator dinsdag 22 juni 2010 @ 00:23:39 #9
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_83128063
Ik vind 't niet zo gek dat je geen reactie kreeg.
Met jouw schrijfstijl krijgt je mail gelijk een enkeltje prullenbak/spam.
Fuck the EBU.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 00:25:00 #10
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_83128116
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 00:19 schreef dandybleu het volgende:
nee ha ha peckeresse is geen braak middel : het heeft alleen maar een vleugje perzik : niet zo dat je erin stikt of dat je tong aan je gehemelte plakt..... het is heel fruitig....champagne achtig....

alle belgen drinken het .... het lijkt meer op een soort shandy soort van.......... maar dan met meer alcohol....
klint nu als een slechte breezer
pi_83128301
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 00:11 schreef nicknicknickname het volgende:
Je bent er van op de hoogte dat AH zelf zijn leveranciers uitkiest
Daar komt bij dat je dus echt niet aan AH wilt leveren aangezien ze elke leverancier zoveel mogelijk willen uitknijpen zodat je er zelf niets meer aan kan verdienen? (ja ik heb ervaring met de inkopers van AH )

probeer het eens bij superunie en dat soort organisaties, die weten wel leveranciers te waarderen
De superunie zit qua uitknijpen op hetzelfde niveau ongeveer Die hadden aan marktaandeel ongeveer hetzelfde als Albert Heijn. Sinds een paar maanden is dat overigens veranderd doordat Jumbo uit superunie is gestapt en nu een inkooporganisatie met C1000 heeft.

Maar goed, dit is toch een onzintopic
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_83128515
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 00:25 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

klint nu als een slechte breezer
ja sorry hoor maar als je het proeft peckeresse : ja das gewoon ultiem smaakgenot ( en dat zeg ik nit omdat ik roodharig ben )
pi_83128613
Wat is jouw rol in dat belgisch bier eigenlijk, dan?

Ben je de producent van dat bier? Ben je officieel verkoper van dat bier? Heb je contacten met de producent?
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_83128653
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 00:39 schreef cinnamon_M het volgende:
Wat is jouw rol in dat belgisch bier eigenlijk, dan?

Ben je de producent van dat bier? Ben je officieel verkoper van dat bier? Heb je contacten met de producent?
ha ha nee ik ben slechts een liefhebber

ik werk vaak met dingen die ik leuk vind of lekker....bijvoorbeeld coca cola original
pi_83128794
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 00:29 schreef koei het volgende:

[..]

De superunie zit qua uitknijpen op hetzelfde niveau ongeveer Die hadden aan marktaandeel ongeveer hetzelfde als Albert Heijn. Sinds een paar maanden is dat overigens veranderd doordat Jumbo uit superunie is gestapt en nu een inkooporganisatie met C1000 heeft.

Maar goed, dit is toch een onzintopic
ja maar toch vind ik superunie toch netter met de leveranciers omgaan AH probeert jouw eigen merk in een euroshopper te verpakken, dat heb ik bij superunie nog niet meegemaakt.
Als voorbeeld: wij leveren 1 product aan AH maar toch moeten we het in ons eigen verpakking verpakken en in de euroshopper variant, maar dan wel voor een goedkopere prijs leveren zodat AH er ook nog aan kan verdienen
Maar zoals je al zei: onzintopic dit
pi_83128886
ik weet ha ha nix van de superunie en de AH

wat ik wel weet is dat ik in frankrijk leuker ( en pretiiger ) winkel

herken je dit ook?
pi_83128958
En jij stuurt zonder contact te hebben gehad met de producent willekeurig een brief/mail naar de AH, en verwacht dat zij dan contact opnemen met die leverancier om te zorgen dat dat bier in de winkel komt. Ik zal niet zeggen dat het onmogelijk is, maar niet erg realistisch he.

Trouwens:
quote:
ik heb ze geprobeerd een brief te schrijven
Tja, als je alleen geprobeerd hebt een brief te schrijven (maar het is niet gelukt) dan krijg je natuurlijk geen reactie

Oh, het is ook volledig kansloos dat ik hierop reageer, maar ik moet wat agressie kwijt
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_83129123
ik ben een camera mens...geen internet mens..... reclame maken voor een camera das easy peasy

maar waarom ik dat niet doe ( ik als ex fotmodel ) dat is een lang verhaal.....
pi_83129193
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 00:57 schreef dandybleu het volgende:
ik ben een camera mens...geen internet mens.....
Internet van vroeger vergeleken met nu.....
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_83129243
quote:
te lang verhaal om uit te leggen : ik redde me prima zonder internet vroeger....maar heb het wel en paar keer gehad ( in 1990 dus )
pi_83129843
Geen topic voor CUL

Daarom sluit ik het bij deze.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')