dat zeg je niet als je peceresse lindemans perzikken bier gedronken hebtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:01 schreef Jordy-B het volgende:
wat een kuttopic ha ha
gr gr toi toi toi sterf
de gootsteen vond hem lekkerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:08 schreef dandybleu het volgende:
[..]
dat zeg je niet als je peceresse lindemans perzikken bier gedronken hebt
klint nu als een slechte breezerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:19 schreef dandybleu het volgende:
nee ha ha peckeresse is geen braak middel : het heeft alleen maar een vleugje perzik : niet zo dat je erin stikt of dat je tong aan je gehemelte plakt..... het is heel fruitig....champagne achtig....
alle belgen drinken het .... het lijkt meer op een soort shandy soort van.......... maar dan met meer alcohol....
De superunie zit qua uitknijpen op hetzelfde niveau ongeveerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:11 schreef nicknicknickname het volgende:
Je bent er van op de hoogte dat AH zelf zijn leveranciers uitkiest![]()
Daar komt bij dat je dus echt niet aan AH wilt leveren aangezien ze elke leverancier zoveel mogelijk willen uitknijpen zodat je er zelf niets meer aan kan verdienen? (ja ik heb ervaring met de inkopers van AH)
probeer het eens bij superunie en dat soort organisaties, die weten wel leveranciers te waarderen
ja sorry hoor maar als je het proeft peckeresse : ja das gewoon ultiem smaakgenot ( en dat zeg ik nit omdat ik roodharig ben )quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:25 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
klint nu als een slechte breezer
ha ha nee ik ben slechts een liefhebberquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:39 schreef cinnamon_M het volgende:
Wat is jouw rol in dat belgisch bier eigenlijk, dan?
Ben je de producent van dat bier? Ben je officieel verkoper van dat bier? Heb je contacten met de producent?
ja maar toch vind ik superunie toch netter met de leveranciers omgaanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:29 schreef koei het volgende:
[..]
De superunie zit qua uitknijpen op hetzelfde niveau ongeveerDie hadden aan marktaandeel ongeveer hetzelfde als Albert Heijn. Sinds een paar maanden is dat overigens veranderd doordat Jumbo uit superunie is gestapt en nu een inkooporganisatie met C1000 heeft.
Maar goed, dit is toch een onzintopic
Tja, als je alleen geprobeerd hebt een brief te schrijven (maar het is niet gelukt) dan krijg je natuurlijk geen reactiequote:ik heb ze geprobeerd een brief te schrijven
Internet van vroeger vergeleken met nu.....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:57 schreef dandybleu het volgende:
ik ben een camera mens...geen internet mens.....
te lang verhaal om uit te leggen : ik redde me prima zonder internet vroeger....maar heb het wel en paar keer gehad ( in 1990 dus )quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Internet van vroeger vergeleken met nu.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |