en dan krijg je er geen een?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:06 schreef Guberuken het volgende:
Net voor 14,85 boodschappen gedaan bij de AH.
Als je er dan zo graag 1 wilt stop je toch iets wat bij de kassa ligt erbijquote:Op maandag 7 juni 2010 16:06 schreef Guberuken het volgende:
Dat bedacht ik me ook. Toen ik de winkel uitliep.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je er dan zo graag 1 wilt stop je toch iets wat bij de kassa ligt erbij
No offense, wat een big fishquote:
Sigaretten afdeling, ¤2.50quote:Op maandag 7 juni 2010 18:58 schreef Ricard0j het volgende:
Een groot beesie?
Hoe krijg je die [ afbeelding ]
knipoog naar de cassiere is vaak genoeg hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 16:06 schreef Guberuken het volgende:
Het was een kassajongen.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
knipoog naar de cassiere is vaak genoeg hoor
Ik 3quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:18 schreef aqua10 het volgende:
heb nu een oldschool mega wuppie op de hoedenplank van de auto liggen
Haha mun kat vind ze geweldig. Loopt de hele kamer door met een beesie.quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:09 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
We slaan een beetje door hier. Maar dat maakt niet uit!!
Erg hè, als mensen iets leuk vinden en dat in hun huis ophangen zonder dat jij er last van hebt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:23 schreef UltraBrain het volgende:
Stelletje hersendode schapen.
M'n vriendin is jaloers. Wij hebben er pas zes of zeven.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:09 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn moeder wil geen boodschapen meer doen bij de AH, ze is helemaal gek nu.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
M'n vriendin is jaloers. Wij hebben er pas zes of zeven..
Volgensmij is het bewust hoor.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:22 schreef TNA het volgende:
Is het trouwens bewust dat die ogen af en toe andersom zitten?Ik heb die beesies maar andersom neergelegd/opgehangen.
Geweldig toch? Hier hangt er eentje aan mijn bed in het ziekenhuis (in Duitsland)quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:09 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Voor zijn kleinkinderen misschien?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:10 schreef Maravilla het volgende:
Stond gisteren nog in de rij om af te rekenen, met nog 3 mensen voor me. Tikt er iemand op m'n schouder, een volwassen vent van zeker 50, "mag ik straks misschien uw beesies?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |