quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
maandag in de winkel, ja
(met een beetje mazzel kan je er dit weekend al een paar scoren)
Woensdag(vandaag dus) zou het alleen maar bekend worden gemaakt
Je ava heeft er ook wel iets weg van.quote:
Simpel... die dingen worden nu ongeveer verspreid onder de AH-winkelsquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:59 schreef drumminggod het volgende:
[..]
waarom jij wel?
ben jij Harry?
EDIT: hij kijkt boos
bedrijfsleider?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Simpel... die dingen worden nu ongeveer verspreid onder de AH-winkels
Zondag worden de promo-bordjes opgehangen in de winkels
Single Marco Borsato & Guus Meeuwis in AH beesie reclamequote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Jammer dat ze dit jaar geen liedje erbij hebben
Klopt... ze hebben ze nog nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:59 schreef Aventura het volgende:
Vanmiddag voor 183 aan boodschappen gedaan, geen Beesie gezien. Bedenk het me nu pas!
Maar als ze ze hadden zou het kassameisje ze toch wel hebben aangeboden?
Ow okequote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... ze hebben ze nog niet
Vanaf maandag pas
Dat zou ik toch wel uitgegeven hebben, morgen namelijk verjaardagsfeestquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:07 schreef Dagonet het volgende:
Volgende keer toch maar op maandag ipv vrijdag voor 180 euro boodschappen doen.
Mjah, dat telt niet. Je hoort het heel eventjes op het eind. En bovendien is het geen speciaal geschreven beesies nummer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Single Marco Borsato & Guus Meeuwis in AH beesie reclame
Ah, vooruit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:09 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat zou ik toch wel uitgegeven hebben, morgen namelijk verjaardagsfeest
Ik vind ze dus werkelijk waar geniaalquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:16 schreef Kwaliteit het volgende:
Die dingen wil je toch niet GRATIS krijgen?
Wat een afschuwelijke dingen
Twisties..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
Geinig, doet mij een beetje denken aan die reclame van vroeger. Was ook zo'n beestje maar dan met een glas.. dat ie er steeds zo omheen ging
quote:Tabel 2: Kosten (in euro’s) per kind voor het sparen van alle gadgets zonder actieproducten te kopen.
Dirk/Bas/Digros 44 WK handjes ¤ 2880,- aan boodschappen
C1000 90 GOGO’s ¤ 4560,- aan boodschappen
Hoogvliet 72 Stacky’s ¤ 5235,- aan boodschappen
bron
Vergeet de Pindakaas niet... (2e halve prijs) en de Cup-a-Soup (ook 2e halve prijs)quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:20 schreef James52 het volgende:
De AH bonus is binnen, gratis beesie bij 1 kilo bananen voor 99 cent
En bij unox zooi in blik ook zie ik nu.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vergeet de Pindakaas niet... (2e halve prijs) en de Cup-a-Soup (ook 2e halve prijs)
of het Ola ijs (2 + 1 gratis)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik werk wel bij de AH, dus vandaarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:33 schreef James52 het volgende:
[..]
En bij unox zooi in blik ook zie ik nu.
Hoe komt iedereen aan die pre-release beesie's eigenlijk?
Ik neem aan dat niet iedereen bij de AH werkt hier.
en dan krijg je er geen een?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:06 schreef Guberuken het volgende:
Net voor 14,85 boodschappen gedaan bij de AH.
Als je er dan zo graag 1 wilt stop je toch iets wat bij de kassa ligt erbijquote:Op maandag 7 juni 2010 16:06 schreef Guberuken het volgende:
Dat bedacht ik me ook. Toen ik de winkel uitliep.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je er dan zo graag 1 wilt stop je toch iets wat bij de kassa ligt erbij
No offense, wat een big fishquote:
Sigaretten afdeling, ¤2.50quote:Op maandag 7 juni 2010 18:58 schreef Ricard0j het volgende:
Een groot beesie?
Hoe krijg je die [ afbeelding ]
knipoog naar de cassiere is vaak genoeg hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 16:06 schreef Guberuken het volgende:
Het was een kassajongen.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
knipoog naar de cassiere is vaak genoeg hoor
Ik 3quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:18 schreef aqua10 het volgende:
heb nu een oldschool mega wuppie op de hoedenplank van de auto liggen
Haha mun kat vind ze geweldig. Loopt de hele kamer door met een beesie.quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:09 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
We slaan een beetje door hier. Maar dat maakt niet uit!!
Erg hè, als mensen iets leuk vinden en dat in hun huis ophangen zonder dat jij er last van hebt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:23 schreef UltraBrain het volgende:
Stelletje hersendode schapen.
M'n vriendin is jaloers. Wij hebben er pas zes of zeven.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:09 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn moeder wil geen boodschapen meer doen bij de AH, ze is helemaal gek nu.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
M'n vriendin is jaloers. Wij hebben er pas zes of zeven..
Volgensmij is het bewust hoor.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:22 schreef TNA het volgende:
Is het trouwens bewust dat die ogen af en toe andersom zitten?Ik heb die beesies maar andersom neergelegd/opgehangen.
Geweldig toch? Hier hangt er eentje aan mijn bed in het ziekenhuis (in Duitsland)quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:09 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Voor zijn kleinkinderen misschien?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:10 schreef Maravilla het volgende:
Stond gisteren nog in de rij om af te rekenen, met nog 3 mensen voor me. Tikt er iemand op m'n schouder, een volwassen vent van zeker 50, "mag ik straks misschien uw beesies?"
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:09 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Idd..quote:
Jups, dan moet je zo'n beesie gadget op je hyves plaatsen, en dan schijn je er eentje te kunnen winnen. Heb 't ook maar gedaan!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
Er schijnen ook 20 rood-wit-blauwe beesies te zijn die je via hyves kan winnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |