Check die graph van Klaasquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:29 schreef Lakitu het volgende:
Ik probeer een naam te vinden die alleen in de 1800's aan was.
Hey dat is een kankergoeie grap, kerel. Zelf verzonnen? Moest je ook zelf lachen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:30 schreef Jotcha het volgende:
En ja mijn moeder heeft een pittig vlot kapsel, maar moest je me daar weer aan herinneren?
Zelfs Ludwig nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:29 schreef Lakitu het volgende:
haha oh shitquote:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/adolfquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:29 schreef Lakitu het volgende:
Ze heeft er serieus een. Dat is nog het grappigste.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hey dat is een kankergoeie grap, kerel. Zelf verzonnen? Moest je ook zelf lachen?
Wiens moeder niet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ze heeft er serieus een. Dat is nog het grappigste.
Grap na grap. Zo uit je mouw geschud. Uit je duim gezogen. Je krijgt vast de lachers op je hand in PUB?quote:
Alle coole moeders hebben een vlot pittig kapsel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:30 schreef Jotcha het volgende:
En ja mijn moeder heeft een pittig vlot kapsel, maar moest je me daar weer aan herinneren?
Ik zal het doorgeven.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:32 schreef Chai het volgende:
Alleen moeders die hoeren zijn hebben geen vlot pittig kapsel.
Mijne.quote:
Die doedelzak.. ?quote:
Die naam is echt ziek afgenomen laatste jaren.quote:
Spijker, Luna, sterre, Faith, (BeautifuLL) Hope...quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:34 schreef Chai het volgende:
Echt hè, ik zoek nu op allemaal rare namen (wolf, beer, per, lente) en al die rare namen zijn helemaal in opkomst de laatste jaren. Artistieke namen.
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:31 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/adolf
Nouja en nog circa 50 jaar erbij, maar dat maakt niet uit.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die naam is echt ziek afgenomen laatste jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |