Jawell, studentenavond he. Er is elke donderdag Noodlanding in Paradiso, en dat is wel leuk. Wel echt druk soms.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:20 schreef ynuhh het volgende:
Laki is het de moeite waard om vanavond te stappen in Amsterdam? Of is de donderdagavond niet zo bijzonder.
Er zijn 31 duizend mensen met mijn naam.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:21 schreef Jotcha het volgende:
Er zijn er ongeveer 6000 met mijn naam. Hoe kan het dan dat er op school van de 100 man uit het jaar VWO er 5 dezelfde naam hebben?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:21 schreef Jotcha het volgende:
Er zijn er ongeveer 6000 met mijn naam. Hoe kan het dan dat er op school van de 100 man uit het jaar VWO er 5 dezelfde naam hebben?
Henk komt toch wel vaak voor?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:22 schreef Lakitu het volgende:
Hey maar die picca van Nederland met namen is alleen geboortes ofzo? Want anders klopt het niet bij bepaalde namen.
HANSquote:
Hmm, ik werd net gebeld of ik mee wilde. Maar ik twijfel nog een beetje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jawell, studentenavond he. Er is elke donderdag Noodlanding in Paradiso, en dat is wel leuk. Wel echt druk soms.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:22 schreef Broekpaling het volgende:
Er zit iemand doedelzak te spelen. Alleen klinkt het voor geen moer.
Nee echt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
Richt met wd de "dromen en doelen die niet uitkomen"-club op.
Wij gaan vanavond niet de stad in maar morgen. Kom morgen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hmm, ik werd net gebeld of ik mee wilde. Maar ik twijfel nog een beetje.
Waarom eigenlijk Rik en niet Rick? Zo lekker anders, lekker gek?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:21 schreef Jotcha het volgende:
Zowel bij men als women <5.quote:Laki komt als naam voor bij zowel mannen als vrouwen die in Nederland zijn geboren
Nee, maar ik denk dat ik wel mee ga vanavond. Morgen ken ik er toch niemand?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wij gaan vanavond niet de stad in maar morgen. Kom morgen.
HINT HINTquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat ik wel mee ga vanavond. Morgen ken ik er toch niemand?
JAWEL HOORquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat ik wel mee ga vanavond. Morgen ken ik er toch niemand?
Ja, geen idee eigenlijk. Maar voor mij is Rik gewoon, en is Rick weer anders he.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk Rik en niet Rick? Zo lekker anders, lekker gek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |