Ze heeft toch een Nederlandse vriend?quote:
Deed jij niet mee met UT?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die spelletjes spelen online met mensen van FOK
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die spelletjes spelen online met mensen van FOK
quote:
Jaaaa, dat staan is inderdaad super zwaar ja. Maar een vriendin van mij spint dus vaker. En qua figuur zou je niet echt zeggen van zooo die is sportief. Maar ik had ineens heel veel respect (quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet meer, maar ik vond vooral het staand fietsen super zwaar. Hardlopen en fietsen is echt niet te vergelijken, daar heb ik mij ook weleens op verkeken.
Ik werd helemaal gek van de euro-dance muziek enzovoorts. Daarom ben ik maar weer gaan hardlopen, de rust in het bos vind ik heerlijk.
Ja maar dat is DE REAL DEAL. Niet lame online browser shit.quote:
Gast je hebt me waarschijnlijk niet 1x gekilled met die noobaim.quote:
Kom niet, 1 keertje was ik eerste ofzo. Plus op het eind werd ik beter, toen nakte ik Sky en All_ enzo. Maar toen stopten we.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Gast je hebt me waarschijnlijk niet 1x gekilled met die noobaim.
Mja hij klopt niet helemaal hoor. Volgens die site komt de eerste Saar ook uit 1991, terwijl een vriendin van mij uit 1990 zo ook heet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:04 schreef Mozy het volgende:
Er zijn in Nederland maar 228 vrouwen met de naam van Chai.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kom niet, 1 keertje was ik eerste ofzo. Plus op het eind werd ik beter, toen nakte ik Sky en All_ enzo. Maar toen stopten we.
En volgens die site werden mensen met Chai's naam voor het eerst in 1993 geboren, en aangezien Chai van januari is, ZOU HET BEST KUNNEN DAT CHAI DE EERST IN NEDERLAND WAS DIE HAAR NAAM HAD.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mja hij klopt niet helemaal hoor. Volgens die site komt de eerste Saar ook uit 1991, terwijl een vriendin van mij uit 1990 zo ook heet.
Nee grapje, we keken een hele tijd geleden die cijfers terug. en in 1993 zijn er meer dan 390 mensen geboren die haar naam hebben gekregen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
En volgens die site werden mensen met Chai's naam voor het eerst in 1993 geboren, en aangezien Chai van januari is, ZOU HET BEST KUNNEN DAT CHAI DE EERST IN NEDERLAND WAS DIE HAAR NAAM HAD.
Ja. Maar dat klopt dus waarschijnlijk niet. Hoe heet Chai trouwens?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
En volgens die site werden mensen met Chai's naam voor het eerst in 1993 geboren, en aangezien Chai van januari is, ZOU HET BEST KUNNEN DAT CHAI DE EERST IN NEDERLAND WAS DIE HAAR NAAM HAD.
Mijn naam heeft z'n hoogtepunt al gehad.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:02 schreef Smart_ass het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/pleun
Toffe site is dit.Mijn moeder is inderdaad best wel een trendsetter.
Tyf erheen dan.quote:
IK WEET HET!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja. Maar dat klopt dus waarschijnlijk niet. Hoe heet Chai trouwens?
TRY MEquote:
Jan? Henk?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn naam heeft z'n hoogtepunt al gehad.
Ruiken jullie ook wat na deze post van Pleun?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:10 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat mijn naam over 20 jaar in de namen top 10 staat.
Ohhhhhh dus er zijn er veel meer dan 228 in totaal.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee grapje, we keken een hele tijd geleden die cijfers terug. en in 1993 zijn er meer dan 390 mensen geboren die haar naam hebben gekregen.
Er zijn 5 mensen in Nederland die Mozy als volgnaam hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
m NL totaal (2006) %
als eerste naam: 6 0.0001% [populariteit] [% populariteit]
als volgnaam: 14 0.0002%
BOOM
Lekker anders.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
m NL totaal (2006) %
als eerste naam: 6 0.0001% [populariteit] [% populariteit]
als volgnaam: 14 0.0002%
BOOM
Lekker gewoon gebleven.quote:
Bek dicht.quote:
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |