Elephantishia?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spijker, Luna, sterre, Faith, (BeautifuLL) Hope...
Bikkel, Storm,quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spijker, Luna, sterre, Faith, (BeautifuLL) Hope...
Zou er iemand weleens naar de KFC zijn vernoemd?quote:
Hemeltje en Engeltje.quote:
Ik ken een hond die Ronja heet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:39 schreef Chai het volgende:
Nee ik noem mijn dochter later Ronja, naar het boek van Astrid Lindgren.
Hahaha Bikkel.quote:
Nou en er zijn altijd mensen die hun dieren mensennamen geven.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken een hond die Ronja heet.
Of andersom!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en er zijn altijd mensen die hun dieren mensennamen geven.
Pics?quote:
Ik zou echt niet weten watvoor naam bij een paard past.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of andersom!
Ik ken paarden die Bert en Jasper heten.
En Luna vind ik meer iets voor een kat of hond dan voor een kind.
Namen van renpaarden zijn om je te bescheuren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten watvoor naam bij een paard past.![]()
Hobbeknol.
Engels woord + nummer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hobbeknol.
Donder & Bliksem en dat soort namen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hobbeknol.
Okidoki, Parzival, Gribaldi, Salinero, Sunshine, Amerigo, Berlin, Ukato, King Kadanz.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hobbeknol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |