De josti vernielde bushokjes. Mag je zelf raden of het straattuig is of onschuldige omstaander.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:00 schreef Parkinson_XTC het volgende:
meer info over de josti?
straattuig of "onschuldige" omstaander?
Volgens commentaar op http://www.webregio.nl/gr(...)rder-overleden-.aspxquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:00 schreef Parkinson_XTC het volgende:
meer info over de josti?
straattuig of "onschuldige" omstaander?
quote:Heiloo (Donderdag 3 Juni 2010 16:30 uur)
Webregio.nl geeft niet alle informatie vrij, die men eigenlijk hoort te weten. Er wordt hier gesproken dat de 20-jarige betrokken is geweest bij de vernielingen, wat eigenlijk niet eens het geval is geweest. De overledene kwam namelijk van een feestje en zag zijn medeleeftijdgenoten uit de buurt en is met hun gaan praten, toen de politie kwam is hij op de vlucht geslagen, omdat hij niet medeplichtig wilde zijn. Dus reacties zoals "eigen schuld, dikke bult", of een positieve bijdrage aan de maatschappij, is hier geen sprake over. Want hij heeft namelijk niets vernield of stukgemaakt. Wens de familie heel veel sterkte toe.
Volgens Cohen waarschijnlijk een onschuldige omstaander... :quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:04 schreef Bart het volgende:
[..]
De josti vernielde bushokjes. Mag je zelf raden of het straattuig is of onschuldige omstaander.
Nou ja, ik upload zo wel even wat foto's van wat er nu voor de deur staat.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:08 schreef Parkinson_XTC het volgende:
had ergens iets gelezen dat hij daar even stopte omdat hij bekenden zag en toen de politie eraan kwam hij er vandoor ging om er niet mee geassocieerd te worden..
kans is groot natuurlijk dat dit gewon een bullshit excuus is, maar daarom vroeg ik het dus omdat ik dacht dat jij meer info had gezien het feit dat je er voor de deur stond.
Ja hoor, dacht ik al...quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:24 schreef Bart het volgende:
Dit zijn de rouwende vriendjes hier in de straat.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Clickable.
Even zien. Ik zie meerdere petjes, trainingsbroeken en scooters.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:24 schreef Bart het volgende:
Dit zijn de rouwende vriendjes hier in de straat.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Clickable.
Een coma duurt normaal nooit langer dan een paar weken. Dan is de hersenstam hersteld en komt de patient weer bij. Echter overlijden er zeer veel patienten omdat de hersenstam definitief kapot is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:38 schreef Wokkel het volgende:
[..]
http://www.webregio.nl/gr(...)rder-overleden-.aspx
Twee weken in coma, zouden ze de stekkers eruit hebben gehaald?
inderdaad, dit stelt te weinig voor om voor te rellen.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:20 schreef Klonterpot het volgende:
Zal vast niet onterecht zijn geweest.
Schijnbaarquote:
Terecht.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:08 schreef Aylin het volgende:
ik kan sommigen van jullie echt niet geloven... jullie vinden het niet erg dat hij is overeden omdat hij MOGELIJK betrokken was bij het bekladden van een bushokje.. Shit man, we behandelden de genocide plegende Milosevic zelfs beter, sommige mensen hebben echt geen hart!
Tja, als de politie zegt 'stop in naam der wet' en jij negeert dat - dan zijn de gevolgen voor jezelf en heb ik er weinig medelijden mee.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:08 schreef Aylin het volgende:
ik kan sommigen van jullie echt niet geloven... jullie vinden het niet erg dat hij is overeden omdat hij MOGELIJK betrokken was bij het bekladden van een bushokje.. Shit man, we behandelden de genocide plegende Milosevic zelfs beter, sommige mensen hebben echt geen hart!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |