Veel keuze is er niet helaas. Maar ik vind het meer een bijstandstoko.quote:
Het is niet alleen het personeel. Het complete product 'AH' is gewoon een ramp.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:33 schreef Renesite het volgende:
Vind de kwaliteit inderdaad wel wat verder achteruit gaan. Maar wat kan ik zeggen? Goedkoop personeel boven kwaliteit.
Ik vind personeel een groot nadeel aan het worden. Allemaal zoutzakken die de weg niet weten. Vroegah (zelfde winkel/filiaal) wist ik waar iets stond, en leidde ik de mensen erheen en ging daarna gewoon iets harder werken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Het is niet alleen het personeel. Het complete product 'AH' is gewoon een ramp.
Het personeel lijkt hier en daar regelrecht van de apenrots in Artis te komen ja... Puinbak in die winkels somsquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind personeel een groot nadeel aan het worden. Allemaal zoutzakken die de weg niet weten. Vroegah (zelfde winkel/filiaal) wist ik waar iets stond, en leidde ik de mensen erheen en ging daarna gewoon iets harder werken.
Dat komt er nog eens bij ja...quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:36 schreef Salatrel het volgende:
bij albert heijn veel lege vakken jahbehalve bij de huismerkproducten
De diehards wel. Maar tot daar en niet verder.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:37 schreef The_Chosen_1 het volgende:
NIETS TEGEN DE ALBERT HEIJN JA! Wij doen ook maar ons best.
+1 voor het duidelijk omschrijven van de situatie.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Rechts de hoek om, AH op 250 meter. Ongeveer een derde van de schappen ligt je maar wat aan te gapen, nog leger dan het hoofd van de gemiddelde SBS kijker.
Ik ben geen diehard. Ik wil gewoon op tijd klaar zijn met werken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
De diehards wel. Maar tot daar en niet verder.
Geweldig is dat ja. Vooral als je dan ook nog allemaal wuppies op zijn rug plakt in de vorm van een middelvinger!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:39 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben gek op de Albert Heijn. Met een stoned hoofd bij een vakkenvuller "hamsteren" in zijn oor gillen
Kwam jaren geleden nog wel eens bij AH in de bijlmer, vond dat een goede winkel met heel beleefd personeel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:35 schreef Renesite het volgende:
Al hoor ik inderdaad dat Amsterdam wel ERGGGG triest is gesteld! Bij mijn AH voornamelijk het drinken en wat andere houdbaarheden.
opmerkttequote:Op donderdag 3 juni 2010 15:45 schreef Wesleyz het volgende:
Gok dat dit de overdreven reactie van een trol is, die het al heel wat vond om vandaag na maanden weer buiten te komen.
Toen hij echter opmerktte dat er slechts 20 dozen frikandellen op voorraad waren, begon hij te flippen.
hier kun je immers geen maand mee verder...
Belachelijk
WHAHAHAH!!! DAT PLAATJE SLAAT OP MIJ OMDAT IK HEM VERBETERDE ENZOVOORTS!11!!!!!1!1!11!!11ELFHONDERDELF!111!!!!!11!!!!!!quote:
Dat zou ik nooit doen. Ik ben altijd lief tegen mijn AH medewerkers hier.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:40 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Geweldig is dat ja. Vooral als je dan ook nog allemaal wuppies op zijn rug plakt in de vorm van een middelvinger!
Ow.. maar als klant is het wel grappig om te doen hoor!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen. Ik ben altijd lief tegen mijn AH medewerkers hier.
Opmerkttequote:
In Amsterdam heb je niet veel keusquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |