ah, dus omdat ik wat in twijfel trek ben ik een Israelhater... nee duidelijk hoe jij in het leven staatquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:24 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Ontkennen dat er wel meer video's zijn dan enkel die 2 van het IDF.... ga je telkens niet op in. Negeer je. En maar blijven spuiten met die onzin.
En dat heeft een grote mond.
Had ik al gedaan. Beter opletten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:28 schreef Re het volgende:
[..]
ik vraag je gewoon je insinuaties te staven of anders gewoon je mond te houden... dus geef eens wat quotes van mij waaruit mijn haat voor Israel blijkt
Na dit interview gezien te hebben en de column te hebben gelezen die PhysicsRules plaatste, wordt mij wel duidelijk dat de gemiddelde publieke opinie in Israel aangaande dit alles, steeds realistischer wordt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:24 schreef kahaarin het volgende:
Interview met Conny Mus.
http://www.rtl.nl/compone(...)_conny.avi_plain.xml
Daar gaat het niet om en dat weet jij ook wel, als er een ander land een boot zou enteren op deze manier wat zou de reactie dan zijn?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:30 schreef waht het volgende:
[..]
Wat voor reden heeft Brazilië om waar een blokkade op te werpen?
Hoe kun je vrijgegeven video's van die reporters in twijfel trekken?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:33 schreef Re het volgende:
[..]
ah, dus omdat ik wat in twijfel trek ben ik een Israelhater... nee duidelijk hoe jij in het leven staat
en dat en dat alleen lijkt me de essentie van deze hele gebeurtenis... de vraag is waaromquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:31 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat moet dus nog blijken, al is het natuurlijk te gek voor woorden dat er al zo'n boot tussen zou zitten. Dat doet heel die vredestocht teniet.
[..]
Nou ik keur elke dode af dat sowieso maar het lijkt er wel meer en meer op dat men zich moest verdedigen, weliswaar "van beide kanten" maar ik blijf het vreemd vinden dat men gewelddadig en agressief zou reageren op soldaten. Dat vraagt om escalatie.
En dat vreemde filmpje over die oproep tot het worden van martelaars vind ik nog dubieus maar vooralsnog onbevestigd of het klopt en echt is.
Dan weet je de gevolgenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oooh we zijn al tot de conclusie gekomen dat de boot afgeladen zat met activisten. Er zaten ook gewoon mensen die de Gazanen echt wilde helpen.
Je snapt prima wat ik bedoel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:30 schreef waht het volgende:
[..]
Wat voor reden heeft Brazilië om waar een blokkade op te werpen?
Wat een naar maar ook verhelderend verslag. Terwijl Israël met het selectief vrijgegeven filmfragment de actievoerders als beesten probeert neer te zetten, blijkt uit dit verslag dat het gewoon mensen zijn die deden wat ze konden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:31 schreef TeenWolf het volgende:
Op reuters is te lezen hoe een 19 jarige jongen 4x door het hoofd is geschoten: http://uk.reuters.com/article/idUKLDE6520QV20100603
Zelfs Israel vindt dat het 'anders kon gaan' en ze fout zaten, maar als het aan sommige fokkers ligt....................Blij dat hun nooit een land gaan vertegenwoordigen met hun IQ.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:24 schreef kahaarin het volgende:
Interview met Conny Mus.
http://www.rtl.nl/compone(...)_conny.avi_plain.xml
en dat maakt mij een Israelhater omdat...?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:34 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Hoe kun je vrijgegeven video's van die reporters in twijfel trekken?
Das gelijk aan het ontkennen van een appel terwijl je die eet.
Is het ooit in je opgekomen dat de gemiddelde opvarende helemaal geen idee had dat er activisten aan boord waren en enkel meegingen om mensen te helpen. Volgens was het doel van de missie ook niet om rel te schoppen.quote:
Want dit verslag is 100% waar en de filmpjes niet? Knap dat je dat zo kan wetenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een naar maar ook verhelderend verslag. Terwijl Israël met het selectief vrijgegeven filmfragment de actievoerders als beesten probeert neer te zetten, blijkt uit dit verslag dat het gewoon mensen zijn die deden wat ze konden.
Die beelden van de grote boot bedoel je? Denk je niet dat er op de andere boten een ander soort volk zat?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:34 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Hoe kun je vrijgegeven video's van die reporters in twijfel trekken?
Das gelijk aan het ontkennen van een appel terwijl je die eet.
Dat is dus inderdaad nog onduidelijk. Wat zorgde ervoor dat het uit de hand liep? Schoten de soldaten zelf als eerste of is er wat anders gebeurd. Dat is dus de vraag nog.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:35 schreef Re het volgende:
[..]
en dat en dat alleen lijkt me de essentie van deze hele gebeurtenis... de vraag is waarom
Fora is geen dictee. Ga elders die flauwe opmerkingen maken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:31 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ten eerste mag je wat fatsoenlijk Nederlands leren en naar school gaan. Het is weerlegD. Ik begrijp niet waar je het over hebt met je sectie troll.
Op reuters is te lezen hoe een 19 jarige jongen 4x door het hoofd is geschoten: http://uk.reuters.com/article/idUKLDE6520QV20100603
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:59 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Niet bestaat? Jij bestaat niet.
Is uit een sectie gebleken : http://uk.reuters.com/article/idUKLDE6520QV20100603
En zo te zien heb ik dat weerlegt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:05 schreef KoffieMetMelk het volgende:
Sorry, je lult. Big time.
Hele artikel gelezen. Nergens is er sectie uitgevoerd. Enige wat duidelijk wordt is een ene Yildirim die zelf aan boord was en dat verklaard. Verder geen bewijs om dat te staven.
Dus vooralsnog blijft staan wat ik zei... en jij zet bewust hier valse info neer.
Doe eens niet zo hypocriet. Jij en je Isrealminnende vrienden trekken alle bronnen in twijfel. Met uitzondering natuurlijk van de berichten die uitwijzen dat niet Israel, maar de opvarenden de boosdoeners waren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:38 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Want dit verslag is 100% waar en de filmpjes niet? Knap dat je dat zo kan weten
nou dat is het enige wat voor mij belangrijk is... wie is er begonnen ... concluderen aan de hand van die paar filmpjes is niet voldoendequote:Op donderdag 3 juni 2010 13:39 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat is dus inderdaad nog onduidelijk. Wat zorgde ervoor dat het uit de hand liep? Schoten de soldaten zelf als eerste of is er wat anders gebeurd. Dat is dus de vraag nog.
Als de soldaten aantoonbaar met geweld zijn begonnen zijn ze fout bezig geweest.
Daarom liepen ze allemaal rond met knuppels enzo ze wouden honkbal in Gaza doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is het ooit in je opgekomen dat de gemiddelde opvarende helemaal geen idee had dat er activisten aan boord waren en enkel meegingen om mensen te helpen. Volgens was het doel van de missie ook niet om rel te schoppen.
Je geeft er nu wel een mooie draai aan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:37 schreef Re het volgende:
[..]
en dat maakt mij een Israelhater omdat...?
Er wordt gewoon eenzijdig informatie verstrekt met wat filmpjes die maar een gedeelte van alles laten zien, dan mag ik toch afvragen wat er daarvoor en daarna is gebeurd...
dus even ter verduidelijking... ik trek die filmpjes niet in twijfel... alleen wil ik meer weten wat er daarvoor en daarna is gebeurd... en dat hebben we tot nu toe nog niet gezien
Ja idd, maar goed, dat zal ook wel als propaganda onder het kleed verdwijnen want er zijn beelden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een naar maar ook verhelderend verslag. Terwijl Israël met het selectief vrijgegeven filmfragment de actievoerders als beesten probeert neer te zetten, blijkt uit dit verslag dat het gewoon mensen zijn die deden wat ze konden.
Volgens mij quote je nu de verkeerde userquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doe eens niet zo hypocriet. Jij en je Isrealminnende vrienden trekken alle bronnen in twijfel.
Met uitzondering natuurlijk van de berichten die uitwijzen dat niet Israel, maar de opvarenden de boosdoeners waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |