mooie lapoquote:
Maar antiek is niet altijd met tierelantijnjes hoor, likkoekjequote:Op donderdag 3 juni 2010 12:49 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik hou op zich wel van zooi met een 'verweerd' uiterlijk, maar niet van antiek... ik heb liever strak en modern...
Mijn mams heeft ook van die oubollige zooi in huis staan, luistert naar Frans Bauer en kijkt naar SBS6, maar daar begin ik toch echt niet aan hoor...quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb dat van mijn pa die heeft ook een voorliefde voor antiek
Nana Mizukiquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:53 schreef Ezechielk het volgende:
Trouwens, Desu, je hebt me aan een nieuwe verslaving geholpen
Dat japanse nummer, met die harp enzo, waar DW laatst om vroeg
I know... er zijn ook wel dingen die ik wel mooi vind hoor, maar over het algemeen...quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar antiek is niet altijd met tierelantijnjes hoor, likkoekje
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Mijn mams heeft ook van die oubollige zooi in huis staan, luistert naar Frans Bauer en kijkt naar SBS6, maar daar begin ik toch echt niet aan hoor...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die zag ik niet aankomen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Heey Erwin das lang geledenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Mijn mams heeft ook van die oubollige zooi in huis staan, luistert naar Frans Bauer en kijkt naar SBS6, maar daar begin ik toch echt niet aan hoor...
dat laatste begin ik ook niet aan frans bauer gaat me te verquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb wel 1 antieke buffetkast van 3 eeuwen oud ofzo. Die vind ik dan wel erg mooiquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
dat is wel vet zon kastquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb wel 1 antieke buffetkast van 3 eeuwen oud ofzo. Die vind ik dan wel erg mooi
Verder hou ik toch wel van modern, maar met knusse elementen
Ik vroeger ookquote:
深愛/水樹奈々quote:
het was een grap hoorquote:
jaren 30 huizen ftwquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vroeger ook![]()
En nu heb ik 2 antieke dingen aan de muur hangen en een stapeltje antieke boeken en een antiek tafeltje en en en..hmm. Dat was het wel, dan komt het jaren 60-design
wat had je dan gedaan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:56 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Flash![]()
![]()
Ja, ik was een weekje geband...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik wil ook een buffetkastquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb wel 1 antieke buffetkast van 3 eeuwen oud ofzo. Die vind ik dan wel erg mooi
Verder hou ik toch wel van modern, maar met knusse elementen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |