Je denkt dat tekens op de weg facultatief zijn?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:41 schreef Ronhui het volgende:
Als de situatie precies zo is als op het plaatje, hoef je niet te stoppen, want je ziet geen bord.
Lijkt me niet zo bevorderlijk voor je slagingskans.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:41 schreef Ronhui het volgende:
Als de situatie precies zo is als op het plaatje, hoef je niet te stoppen, want je ziet geen bord.
Ik zeg alleen maar hoe het is. Tekens op de weg alleen stellen niets voor. Deze moeten altijd vergezeld worden door borden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:48 schreef Eix het volgende:
[..]
Je denkt dat tekens op de weg facultatief zijn?
Dat zebrapad, hoe gemeenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:51 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo bevorderlijk voor je slagingskans.
Hier het plaatje als je je omdraait, zie je de vlaggen van het CBR?
[ afbeelding ]
Dus dan blokkeer je het niet, want ze kunnen er langs.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:59 schreef qwerty101 het volgende:
ik blokkeer eigenlijk altijd het fietspad, oke ik heb dan ook wel geen grote auto ofzo, ze kunnen er gewoon achterlangs.
Uhhh .. neequote:Op donderdag 3 juni 2010 12:51 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar hoe het is. Tekens op de weg alleen stellen niets voor. Deze moeten altijd vergezeld worden door borden.
Yeah....right.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:51 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar hoe het is. Tekens op de weg alleen stellen niets voor. Deze moeten altijd vergezeld worden door borden.
Ik denk dat er tussen fietspad en tweede haaietanden wel plek is voor 1 auto, zo'n panoramafoto vervormd het perspectief vaak.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:41 schreef -AnneX- het volgende:
al is het natuurlijk niet verstandig om op het fietspad te staan wachten tot de auto er voorbij is (ivm eventuele fietsers)
Heb jij ooit je auto theorie überhaupt gehaald?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:51 schreef Ronhui het volgende:
[..]
hier, onze eigen Captain Crunch met zijn rijbewijs uit een pak cornflakes...quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:51 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar wat langer geleden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:01 schreef Eix het volgende:
[..]
Heb jij ooit je auto theorie überhaupt gehaald?
Jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:51 schreef Ronhui het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:41 schreef -AnneX- het volgende:
al is het natuurlijk niet verstandig om op het fietspad te staan wachten tot de auto er voorbij is (ivm eventuele fietsers)
En in de praktijk?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:53 schreef BasEnAad het volgende:
Bij een examen altijd pas doorrijden na de eerste haaientanden als zowel het fiestpad als de weg vrij zijn.
Rijd ik door tot de tweede rij haaientanden. Fietsers rijden maar achter mij langs. Tenzij ik met een bus rijd ofzo en er echt geen ruimte meer is achter mij.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |