Thanks =D ik hou zeker van pittig eten!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heet wel geen Laureline, maar ben wel een Scheveninger
Aan het strand zelf zitten vooral commerciele baggertenten
wat voor eten zoek je? en in welke prijscategorie?
In de Badhuisstraat zit bijvoorbeeld 'De Dis', klein, knus, en lekkerwel wat duurder.
En in de Keizerstraat (net achter de boulevard) zit een geweldig Thai (als je van pittig eten houdt) en een lekkere
Italiaan (La Lanterna)
Ik vond er echt geen drol aan. Wat een ontzettend traag programma, bleh.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
Leuk programma, de waarheid over voedsel
bron: http://www.nu.nl/buitenland/2262096/joran-van-sloot-wordt-vrijdag-chili-uitgezet.htmlquote:Javier Villa Stein, hoofd van de rechterlijke macht van Peru, heeft tegen het Peruaanse persbureau Andina gezegd dat als Van der Sloot schuldig wordt bevonden aan de moord op het 21-jarige meisje, hij rekening moet houden met minimaal 25 jaar gevangenisstraf.
vind ik nog meevallen, moord mag levenslangquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
bron: http://www.nu.nl/buitenland/2262096/joran-van-sloot-wordt-vrijdag-chili-uitgezet.html
Holy shit, 25 jaar!![]()
![]()
.
Lees dit anders even. Zo'n Peruaanse gevangenis is de hel op aardequote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vind ik nog meevallen, moord mag levenslang
ja, en? Levenslang in zo'n hol volstaat prima voor zo'n misdaadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lees dit anders even. Zo'n Peruaanse gevangenis is de hel op aarde.
Anyway, off to school, tot vanmiddag!.
Oh, wat heeft hij precies gedaan dan? Is dat al bekend? Is hij al schuldig bevonden?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:20 schreef motorbloempje het volgende:
ja, en? Levenslang in zo'n hol volstaat prima voor zo'n misdaad
Vanzelfsprekend, het ontnemen van (grond)rechten is precies wat detentie is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
oh, uiteraard als hij schuldig wordt bevonden met voldoende bewijs, niet zomaar, en ik vind dat je alle rechten verliest op het moment dat je een ander van het leven berooft
Ik ging juist altijd naar de andere Lanterna's, die bij de Grote Kerk, of die in de Javastraat! Met bij de rekening die enorme fles Marsala met het kraantje erinquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn moeder is een tijd geleden nog in De Dis geweest, schijnt nog prima te zijn.
La Lanterna kwam ik vaak voor pizza, Marionog nooit opgelicht
het is geen haute cuisine, maar voor een niet al te prijzige italiaan heb ik 't er altijd wel goed getroffen persoonlijk
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
van muziek word je dikweet je wel hoeveel vet er in noten zit?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Morgen.
[..]
Oh, wat heeft hij precies gedaan dan? Is dat al bekend? Is hij al schuldig bevonden?
Sowieso begrijp ik niet dat je ook maar iemand, al is het je ergste vijand, zulke mensonterende ellende toe zou kunnen wensen eigenlijk.
Mocht Joran schuldig zijn, hoop ik dat hij een manier vindt om zijn straf in Nederland uit te kunnen zitten. Er wordt gewerkt aan een uitleveringsverdrag en dat biedt perspectieven (op termijn).
Vrije dag vandaag. Ik ga genieten van het heerlijke weer.
ik heb even gemist dat je een kloon hebt en een meneer geloof ik ....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:49 schreef Merel het volgende:
Ik ben het wachtwoord van m'n kloon kwijt
En ik zit ziek thuis, bij de meneer. Zou vandaag weer gaan werken, maar heb heel erg keelpijn en kan niet slikken en praten. Zal in het vliegtuig wel iets opgelopen hebben.
Heeft iemand nog wat van Cali in Frankrijk gehoord?
blub.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:24 schreef motorbloempje het volgende:! kwak!
![]()
hoe is het met 't schrijven? Of is het geen goed moment dat te vragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |