abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82310484
fijn weekend! en truste aan alle anderen
  donderdag 3 juni 2010 @ 23:46:54 #152
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82310672
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Heet wel geen Laureline, maar ben wel een Scheveninger

Aan het strand zelf zitten vooral commerciele baggertenten

wat voor eten zoek je? en in welke prijscategorie?

In de Badhuisstraat zit bijvoorbeeld 'De Dis', klein, knus, en lekker wel wat duurder.

En in de Keizerstraat (net achter de boulevard) zit een geweldig Thai (als je van pittig eten houdt) en een lekkere
Italiaan (La Lanterna)
Thanks =D ik hou zeker van pittig eten!
ik wil vooral lekker en gezond eten, en het liefst niet te duur haha! Gewoon een gezellig en romantisch restaurantje (met uitzicht op zee )

maar ik zal je dingetjes even opschrijven en morgen opzoeken
pi_82310958
Ben ik weer even, gawd wat is mijn leven druk deze 2 weken. Dit is avond nummer 4 dat ik turbo laat thuis ben! Morgen vrij wel weer dingen regelen. Zoals dat tuniekje (die roze / zwarte die ik toen gepost had) die is binnen uur al gescheurd langs de rand. Is doorzichtig dun spul, dus moet even textiel lijm ergens zien te kopen volgens mn moeder. Baal drvan
Volgende week avondvierdaagse, maar hebw einig zin, dus denk dat ik maar 1 avond 10 km ga doen, donderdag toch weer zwemmen.
Zaterdag verjaardag van 50 jarige 'tante' en zondag hele dag vrijgezellendagfeestje van beste vriendin in Amsterdam. We beginnen gezond met een steptocht, maar daarna nog 2x uit eten en andere dingen doen dus jah, niet goed voor de lijn gok ik.
Mijn definitieve lijstje voor vandaag:

O: broodje pindakaas + vifit
T: sultana krent
L: bouillon, appel met kwark en broodje kipfilet
T: broodje kipfilet
D: aardappeltjes witlof en een braadworst
T: 6 toastjes filet americain en beetje cola

komt neer op zo'n 1490 kcal!

Had het eerder vandaag over die weegschalen die verschillend aangeven en toen gaf iemand (weni meer wie) de tip van de CM's. Dat doe ik normaal ook hoor, gelukkig, maar laatste tijd snap ik niets meer van mn lichaam. Heb het idee veel gezonder te eten dan voroheen, gebalanceerder, kcal komen vrijwel nooit boven de 15/1600 uit en ik blaas steeds verder op. Met name mn buik ik lijk wel een Afrikaantje of 4,5 mnd zwanger. Ben echt niet blij
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 00:34:51 #154
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82312627
@ j.t. je bent idd een bezig bijtje! Maar ga er ook van genieten hè, want zo te lezen zitten er ook veel leuke dingen tussen !

Nou lieve slankies, ik ga maar eens naar dromenland!
Trusten
  Vis een optie? vrijdag 4 juni 2010 @ 06:48:49 #155
70532 loveli
N
pi_82314891
Mogguh!
crap in = crap out
pi_82314908
moggeuh!
Ja doei.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 07:20:55 #157
229513 Blurred86
Live Positive
pi_82315056
'morning
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  vrijdag 4 juni 2010 @ 07:23:00 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82315071
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
Leuk programma, de waarheid over voedsel
Ik vond er echt geen drol aan. Wat een ontzettend traag programma, bleh.

En dan dat populaire toontje: "Men neme..."

Goeiemorgen .

Ik heb keelpijn en ik heb eigs zin om even een dagje thuis te blijven, maar ik moet ook overleggen over de komende weken dus dat gaat niet echt... Meh .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 07:33:24 #159
171890 Chicolate
Chemicals
pi_82315154
Goeiemorgen. Bijna weekend .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_82315178
moggeuh2

nu wel uit bed
Ja doei.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 07:40:54 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82315220
quote:
Javier Villa Stein, hoofd van de rechterlijke macht van Peru, heeft tegen het Peruaanse persbureau Andina gezegd dat als Van der Sloot schuldig wordt bevonden aan de moord op het 21-jarige meisje, hij rekening moet houden met minimaal 25 jaar gevangenisstraf.
bron: http://www.nu.nl/buitenland/2262096/joran-van-sloot-wordt-vrijdag-chili-uitgezet.html

Holy shit, 25 jaar! .
Niet meer actief op Fok!
pi_82315341
quote:
vind ik nog meevallen, moord mag levenslang
Ja doei.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 07:55:30 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82315357
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 07:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

vind ik nog meevallen, moord mag levenslang
Lees dit anders even. Zo'n Peruaanse gevangenis is de hel op aarde .

Anyway, off to school, tot vanmiddag! .
Niet meer actief op Fok!
pi_82315364
Mogge!
Weer een stralende dag en ben de enige co vandaag, dus kan lekker veel doen wel duimen dat t niet na 5en wordt...

Chico, ik twijfel door de prijs, waardoor ik meer zou moeten lenen, dat t aan de verkeerde kant van de maas ligt en geen eigen balkon meer.
Wel toe aan zelfstandigheid en een grotere kamer.
Meer cons dan pros lijkt t! Maar gaat op inschrijfduur, dus sowieso weinig kans denk.
pi_82315626
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 07:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lees dit anders even. Zo'n Peruaanse gevangenis is de hel op aarde .

Anyway, off to school, tot vanmiddag! .
ja, en? Levenslang in zo'n hol volstaat prima voor zo'n misdaad

Ik ben op 't werk en heb een heus jurkje aan! en mijn trouwschoenen om in te lopen! Voel me heel 'naakt' in zo'n jurkje vooral op de fiets, maar ik dacht: zomer!

Over 7 weken zijn we getrouwd, en ik ga toch nog even proberen om de komende 7 weken wat schoonheidskilootjes kwijt te raken, gewoon, omdat 't kan (hoop ik), en als 't niet lukt, dan ben ik hopelijk iig op gewicht gebleven

we hebben nu twee keer in de week de gelegenheid om te gaan krachttrainen, dus hebben we ons ook 2 keer de gelegenheid gegeven (vrijdag en zondag) om te gaan hardlopen, wat samen met goed eten en minder drinken toch wel resultaat moet geven

Geen stress, gewoon kijken of 't werkt, dit plan, want tentamens gaan wel voor, maaaaar, ik probeer de sport als ontspanning te zien
Ja doei.
pi_82315891
Goedemorgen!
  • bak muesli & melk
  • bak muesli & melk
  • 12,5 km, 10,3 km/u

En dan nu de afwas maar eens doen.
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_82315911
    Lijstje, goeie:

O: 2 gekookte eitjes
    T: banaan
    L: 2 kampioentjes met (glutenvrije) filet americain
    T: noten (cashews ofzo)
    S: hardlopen, 4km
    D: kip fajita's
    Ja doei.
    pi_82315982
    Morgen.
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
      vrijdag 4 juni 2010 @ 09:14:08 #169
    302747 Noukjee
    CookieMonster
    pi_82316494
    Good morning!

Was eigenlijk van plan om een uurtje langer te slapen, maar het is snik heet op m'n kamer,
    waardoor slapen [in de zomer] écht moeilijk gaat!
    pi_82316604
    Goedemorgen!

Ik heb ook het eerste jurkje van het jaar aan Moblo en ik herken het naakte gevoel . Je klinkt trouwens lekker relaxed over de kilootjes. Op basis van wat ik van je foto's hebt gezien word je sowieso een prachtige bruid!

lijstje:

O: 2 boterhammen met aardbei, 1 boterham pindakaas
    T: appeltje
    L:dagelijkse wandeling en 1 pistoletje met kip en rauwkost-salade
    T: 1 boterham pindakaas
    D: BBQ in de achtertuin!

Gisteravond fietsten we door het Vondelpark en het leek wel alsof half Amsterdam daar aan het BBQ-en was! Super leuke sfeer, ik hou van de zomer

En na een jaar wachten mag ik vandaag mijn parkeervergunning ophalen! Ik ben als een kind zo blij
    pi_82316711
    Morgen.
    quote:
    Op vrijdag 4 juni 2010 08:20 schreef motorbloempje het volgende:
    ja, en? Levenslang in zo'n hol volstaat prima voor zo'n misdaad
    Oh, wat heeft hij precies gedaan dan? Is dat al bekend? Is hij al schuldig bevonden?

Sowieso begrijp ik niet dat je ook maar iemand, al is het je ergste vijand, zulke mensonterende ellende toe zou kunnen wensen eigenlijk.
    Mocht Joran schuldig zijn, hoop ik dat hij een manier vindt om zijn straf in Nederland uit te kunnen zitten. Er wordt gewerkt aan een uitleveringsverdrag en dat biedt perspectieven (op termijn).

Vrije dag vandaag. Ik ga genieten van het heerlijke weer.
    pi_82316846
    oh, uiteraard als hij schuldig wordt bevonden met voldoende bewijs, niet zomaar, en ik vind dat je alle rechten verliest op het moment dat je een ander van het leven berooft
    Ja doei.
      vrijdag 4 juni 2010 @ 09:36:59 #173
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_82317008
    Ik denk dat van je vrijheid beroofd worden an sich al erg genoeg is.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_82317047
    quote:
    Op vrijdag 4 juni 2010 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
    oh, uiteraard als hij schuldig wordt bevonden met voldoende bewijs, niet zomaar, en ik vind dat je alle rechten verliest op het moment dat je een ander van het leven berooft
    Vanzelfsprekend, het ontnemen van (grond)rechten is precies wat detentie is.
    Maar inhumane toestanden horen daar niet bij IMHO (en die van mensenrechtenorganisaties).
    pi_82317342
    Goedemorgen
    Vandaag de dag van de Generale Repititie en morgen + overmorgen de show, dus zal niet veel meer online zijn.
    Iedereen heeft besloten om 4 uur al te beginnen met make up en haar, dus ben elke dag van half 4 tot half 11 weg.
    Lekker druk weekend dus
    Veel boterhammen meenemen maar het theater zodat ik toch iets kan eten.
    pi_82317358
    Mijn Snel & Slank is binnengekomen zag ik Ben benieuwd
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_82317437
    Succes Sarabi! Laat de buik dansen !
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_82317705
    Hoi noukje!

De meeste strandtenten op Scheveningen vermijden wij juist, teveel geboenk en ellende. We zitten wel eens bij de allerlaatste, eind vh Zwarte Pad, als je dus vanaf Scheveningen richting Wassenaar loopt: Down Under, daar is het nog vrij relaxed en normaal. Of juist één van de eerste vanaf het havenhoofd, met veel witte en zwarte stoelen en kussens. Die is wel duur, maar ook erg luxe. Maar het eten aan het strand is meestal niet echt heel bijzonder, en best duur voor wat het is. Als je van vis houdt is Simonis aan het strand wel okee. Maar eten in Scheveningen doen we meestal juist in de haven, en dan weer koffie/wijn aan het strand

Er zijn in de 2e Binnenhaven best een aantal hele leuke restaurants, daar kan je ook buiten zitten met uitzicht op bootjes (en meeuwengevechten), en als je geluk hebt waait het daar niet zo heel erg! Je loopt er zo heen vanaf de boulevard. Lemongrass is okee, De Dagvisser en dat andere visrestaurant zijn prima (zelfde eigenaar), DAP is leuk (zelfgemaakte burgers, ook vis of vega), het Brouwerscafé is goed om eerst bijzondere zelfgebrouwde biertjes te drinken, en dan heb je een stuk verder nog RAAR, ook lekker eten. Kijk maar eens op de Dr. Lelykade, daar zitten ze allemaal.

Bij de 'Binnen', die Kwak noemde, had ik juist een vervelende ervaring met echt hele domme bediening en een 'tempura' die nergens op sloeg, vette zompige bende was het! En in de Lanterna van Mo zijn we ook eens vreselijk opgelicht, en kregen we halfrauwe, zure pizza's. Iek! Die Thai is wel goed, ja.
    Maar nu kookt mijn meneer zelf echt heerlijk, dus ik ben wat eten betreft wel verwend, dan word je heel kritisch in restaurants.

En MoBlo, De Dis, daar kwam ik als kind iedere week! Mijn vader woonde daar in de buurt, en die kookte dus nooit zelf Moesten we altijd uit eten. Maar toen was het van de eerste eigenaren, ik ben er sindsdien nooit meer geweest. Jeugdsentiment! Het is wel heel erg veranderd, de Badhuisstraat...
    pi_82317721
    quote:
    Op vrijdag 4 juni 2010 09:53 schreef sigme het volgende:
    Succes Sarabi! Laat de buik dansen !
    Thanks en dat moet wel lukken
    pi_82317768
    Mijn moeder is een tijd geleden nog in De Dis geweest, schijnt nog prima te zijn.

La Lanterna kwam ik vaak voor pizza, Mario nog nooit opgelicht het is geen haute cuisine, maar voor een niet al te prijzige italiaan heb ik 't er altijd wel goed getroffen persoonlijk
    Ja doei.
    pi_82317882
    quote:
    Op vrijdag 4 juni 2010 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
    Mijn moeder is een tijd geleden nog in De Dis geweest, schijnt nog prima te zijn.

La Lanterna kwam ik vaak voor pizza, Mario nog nooit opgelicht het is geen haute cuisine, maar voor een niet al te prijzige italiaan heb ik 't er altijd wel goed getroffen persoonlijk
    Ik ging juist altijd naar de andere Lanterna's, die bij de Grote Kerk, of die in de Javastraat! Met bij de rekening die enorme fles Marsala met het kraantje erin
      vrijdag 4 juni 2010 @ 10:08:40 #182
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_82317910
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 22:23 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

van muziek word je dik weet je wel hoeveel vet er in noten zit?
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_82317913
    oh ja, die bij de Grote Kerk is idd niet al te best, hebben we ene keer met een FOK! meet gegeten en anderhalf uur op ons eten gewacht

vind 't nog steeds wonderlijk dat we zijn blijven wachten !
    Ja doei.
      Vis een optie? vrijdag 4 juni 2010 @ 10:09:21 #184
    70532 loveli
    N
    pi_82317936
    Na de oorlog zijn er huiskamerrechtzaken geweest. Op die manier heeft men voorkomen dat mensen uit de losse pols gelyncht werden, maar ook dat oorlogsmisdadigers die door de mazen van het reguliere systeem konden glippen hun straf zouden ontkomen. Doden kunnen niet getuigen. Zo is menig verrader drijvend in een gracht teruggevonden.

Bottom line, het rechtssysteem heeft onvolkomenheden faalt soms. Jammer dat Stephany daar mogelijk het slachtoffer van is geworden. Als Joran onschuldig is, zou dat in dit geval aardig makkelijk te bewijzen moeten zijn met forensisch onderzoek (als het klopt dat het meisje met blote handen is vermoord).

En wat betreft 25 jaar in een Peruaanse cel, don't do the crime, if you can't do the time.
    crap in = crap out
    pi_82318654
    quote:
    Op vrijdag 4 juni 2010 09:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
    Morgen.
    [..]

Oh, wat heeft hij precies gedaan dan? Is dat al bekend? Is hij al schuldig bevonden?

Sowieso begrijp ik niet dat je ook maar iemand, al is het je ergste vijand, zulke mensonterende ellende toe zou kunnen wensen eigenlijk.
    Mocht Joran schuldig zijn, hoop ik dat hij een manier vindt om zijn straf in Nederland uit te kunnen zitten. Er wordt gewerkt aan een uitleveringsverdrag en dat biedt perspectieven (op termijn).

Vrije dag vandaag. Ik ga genieten van het heerlijke weer.

Eensch!
    pi_82318732
    O ja ik was hier niet he
    pi_82318765
    quote:
    Op vrijdag 4 juni 2010 10:31 schreef P.F het volgende:
    O ja ik was hier niet he
    neen, *schop*
    Ja doei.
      vrijdag 4 juni 2010 @ 10:42:29 #188
    302747 Noukjee
    CookieMonster
    pi_82319166
    @ Sarabi, veel plezier dit weekend

@ Laureline, oke dankjewel ! Ik heb het even allemaal op een papiertje geschreven, en kan er allemaal wel even langslopen vanmiddag/vanavond!
    Nu even snel tas inpakken en dan de trein in!

fijne dag slankies, geniet van het heerlijke weer
      vrijdag 4 juni 2010 @ 10:49:58 #189
    331 Merel
    Be here now.
    pi_82319468
    Ik ben het wachtwoord van m'n kloon kwijt

En ik zit ziek thuis, bij de meneer. Zou vandaag weer gaan werken, maar heb heel erg keelpijn en kan niet slikken en praten. Zal in het vliegtuig wel iets opgelopen hebben.

Heeft iemand nog wat van Cali in Frankrijk gehoord?
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
    pi_82319591
    awh! beterschap! Laat je lekker vertroetelen!
    Ja doei.
    pi_82319789
    Beterschap, Merel!

Ik ben ook wel benieuwd naar hoe het met Cali gaat. Wanneer moesten ze nu ook alweer fietsen? Morgen?

Ik heb het helemaal gehad hier. Kutverhuizing.
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
      vrijdag 4 juni 2010 @ 11:15:48 #192
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_82320427
    quote:
    Op vrijdag 4 juni 2010 10:49 schreef Merel het volgende:
    Ik ben het wachtwoord van m'n kloon kwijt

En ik zit ziek thuis, bij de meneer. Zou vandaag weer gaan werken, maar heb heel erg keelpijn en kan niet slikken en praten. Zal in het vliegtuig wel iets opgelopen hebben.

Heeft iemand nog wat van Cali in Frankrijk gehoord?
    ik heb even gemist dat je een kloon hebt en een meneer geloof ik ....
    Kwak
      vrijdag 4 juni 2010 @ 11:21:25 #193
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_82320649
    oh ik denk dat ik t weet ik vond iedereen al zo intiem met een "nieuwe"... ik denk dat ik daardoor ook over het meneer verhaal heen heb gelezen als ik druk ben lees ik vooral de meest bekende icoontjes bij ... update? pm?
    Kwak
    pi_82320772
    ! kwak!

hoe is het met 't schrijven? Of is het geen goed moment dat te vragen?
    Ja doei.
      vrijdag 4 juni 2010 @ 11:25:27 #195
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_82320833
    quote:
    Op vrijdag 4 juni 2010 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
    ! kwak!

hoe is het met 't schrijven? Of is het geen goed moment dat te vragen?
    blub.
    Kwak
    pi_82320848
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ja doei.
      vrijdag 4 juni 2010 @ 11:26:37 #197
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_82320882
    ik snap wel dat ik t gemist heb - ik ben na t topic waarin "de kloon" begon met posten op tournee gegeaan ofzo, heb in elk geval de zes daaropvolgende topics gemist...

kan iemand me even PM-en hoe t komt allemaal? ik ga niet zoeken naar topic x t/m y en die allemaal bijlezen....
    Kwak
    pi_82320972
    Ik ben er ook weer een keer, erg druk gehad afgelopen dagen Wel netjes 'het ideale lijstje' aangehouden! Morgen maar weer 'es wegen, kijken of het wat resultaat oplevert

Geniet van het mooie weer vandaag!
      vrijdag 4 juni 2010 @ 11:34:08 #199
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_82321178
    ik was vanochtend 99,0 dat is 1,1 kilo minder dan maandag....

nu volhouden... test 1 is dit weekend bij mn ouders... met barbecue...
    Kwak
    pi_82321241
    wat goed! En succes! Ik doe mee, morgen BBQ bij mijn ouders en heb me voorgenomen echt maar 2 stukjes stokbrood te nemen en vooral vlees (en ook dat niet teveel). Salade hebben ze nooit echt dus moet me vooral afzijdig houden van sauzen enzo, die zijn er altijd wel!
    Ja doei.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')