SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:24 schreef raptorix het volgende:
Deze gast schijnt goede bronnen te hebben: http://twitter.com/Jayhootsen
quote:# Mensen ik duik mijn bed in na 18 uur volgen nieuws #Joran. Welterusten allemaal! about 3 hours ago via TweetDeck
Neen, was een of ander Nederlands vrouwtje die dacht grappig te zijn, is vervolgens overgenomen door de rest...quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:29 schreef raptorix het volgende:
Dat zelfmoord verhaal komt van paar amerikaanse twitteraars begreep ik.
Hij is toch pooier en moordenaar...hij zal wel genoeg verdienen zoquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
tvp.
Ik vraag me overigens af hoe die kerel in dure hotelkamers kan blijven bivakkeren in het buitenland.
Waar betaald hij het van? Zijn vader is tenslotte overleden.
Ik denk Twitter zelf.:')quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:05 schreef Pool het volgende:
Het gaat tot nu toe vooral rond op Twitter volgens mij, ben benieuwd wat de bron is.
Hij heeft er zelf voor gezorgd dat hij de schijn behoorlijk tegen heeft. Ik ben nooit uit een hotelkamer vertrokken waar later een dode dame werd gevonden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is lijkt hier inderdaad niet echt van toepassing.
En Joran is het 2x overkomenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:20 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hij heeft er zelf voor gezorgd dat hij de schijn behoorlijk tegen heeft. Ik ben nooit uit een hotelkamer vertrokken waar later een dode dame werd gevonden.![]()
Of geloof je echt dat iemand de moeite gaat doen om Joran erin te luizen. Peter R zeker?
Jezus, en dan denk ik nog met mijn bolle hasses "Kom, laat ik dat even lezen!", kom je dit tegen:quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:02 schreef raptorix het volgende:
Interessant stuk: http://www.terrorjaap.nl/
Lijkt me geen lulkoek wat ie schrijft.
Dan zakt mij de broek alweer spreekwoordelijk af.quote:Het ergste is nog dat het voorkomen had kunnen worden als de elite serieuzer geluisterd had en meer onderzoek had verricht. Hier zou ik een boek mee kunnen vullen, maar voorlopig laat ik het hierbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |