Waar, echter houd hij zich ook bezig met poker en volgens mij andere louche handel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar "beetjes" zijn er zo doorheen met zijn exorbitante levensstijl.
Weet je wel hoeveel hij verdiend alleen al aan vrouwen handel waar hij zich mee bezig hieldt?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
tvp.
Ik vraag me overigens af hoe die kerel in dure hotelkamers kan blijven bivakkeren in het buitenland.
Waar betaald hij het van? Zijn vader is tenslotte overleden.
Nou reken het ons eens voorquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:57 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel hij verdiend alleen al aan vrouwen handel waar hij zich mee bezig hieldt?
Ze gaan een diep(zee)gaand onderzoek verrichten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:52 schreef DeRemyNL het volgende:
hopelijk word hierdoor de zaak '' diep in de zee '' weer geopend en word deze jongen voor beide schuldig bevondne. dan ziet hji nooit meer iets buiten de muren
Zonde vooral... Nederland verliest daarmee één van haar beste pokerspelers (als het waar zou zijn dan).quote:
Ik wel, het was leuke tv.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:21 schreef DeRemyNL het volgende:
zou wel stoer zijn als de moeder van natalee gwoon joran heeft opgew8 bij de grens en die jongen een kogel door zijn hoofd heeft gejaagd.
Nah, dan zou ze de media denk ik teveel missen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:21 schreef DeRemyNL het volgende:
zou wel stoer zijn als de moeder van natalee gwoon joran heeft opgew8 bij de grens en die jongen een kogel door zijn hoofd heeft gejaagd.
Tunnelvisie! Door mensen als jij is Lucia de B. ook veroordeeld.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:23 schreef LXIV het volgende:
De kans dat je 2x na een avondje stappen opgescheept raakt met een overleden jong meisje is niet zo heel erg groot, denk ik dan maar.
Door mensen als jij kon Hitler zijn gang gaanquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:32 schreef Pool het volgende:
[..]
Tunnelvisie! Door mensen als jij is Lucia de B. ook veroordeeld.
Als je zon opmerking maakt moet jij LXIV en de rechters wel door en door kennen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:32 schreef Pool het volgende:
[..]
ik zou deze twee zaken nou niet met alkaar willen vergelijken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:32 schreef Pool het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:24 schreef raptorix het volgende:
Deze gast schijnt goede bronnen te hebben: http://twitter.com/Jayhootsen
quote:# Mensen ik duik mijn bed in na 18 uur volgen nieuws #Joran. Welterusten allemaal! about 3 hours ago via TweetDeck
Neen, was een of ander Nederlands vrouwtje die dacht grappig te zijn, is vervolgens overgenomen door de rest...quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:29 schreef raptorix het volgende:
Dat zelfmoord verhaal komt van paar amerikaanse twitteraars begreep ik.
Hij is toch pooier en moordenaar...hij zal wel genoeg verdienen zoquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
tvp.
Ik vraag me overigens af hoe die kerel in dure hotelkamers kan blijven bivakkeren in het buitenland.
Waar betaald hij het van? Zijn vader is tenslotte overleden.
Ik denk Twitter zelf.:')quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:05 schreef Pool het volgende:
Het gaat tot nu toe vooral rond op Twitter volgens mij, ben benieuwd wat de bron is.
Hij heeft er zelf voor gezorgd dat hij de schijn behoorlijk tegen heeft. Ik ben nooit uit een hotelkamer vertrokken waar later een dode dame werd gevonden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is lijkt hier inderdaad niet echt van toepassing.
En Joran is het 2x overkomenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:20 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hij heeft er zelf voor gezorgd dat hij de schijn behoorlijk tegen heeft. Ik ben nooit uit een hotelkamer vertrokken waar later een dode dame werd gevonden.![]()
Of geloof je echt dat iemand de moeite gaat doen om Joran erin te luizen. Peter R zeker?
Jezus, en dan denk ik nog met mijn bolle hasses "Kom, laat ik dat even lezen!", kom je dit tegen:quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:02 schreef raptorix het volgende:
Interessant stuk: http://www.terrorjaap.nl/
Lijkt me geen lulkoek wat ie schrijft.
Dan zakt mij de broek alweer spreekwoordelijk af.quote:Het ergste is nog dat het voorkomen had kunnen worden als de elite serieuzer geluisterd had en meer onderzoek had verricht. Hier zou ik een boek mee kunnen vullen, maar voorlopig laat ik het hierbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |