Als ie tegenover je zit, dan geef je hem toch een schop?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:47 schreef Radobe het volgende:
vieze blaffende kuthond! En dan niet eens in mijn portiek, nee tegenover me zit een hond gek te worden.
Mogen we namen noemen?quote:
Oe oe! Mag ik raden! Mag ikquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:19 schreef Croli het volgende:
sure, noem eens iets of iemand zonder waarde... ben benieuwd waar je mee op de proppen komt
Ik doe mee!quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Heeft er hier nog iemand zijn stem op Wilders uitgebracht meegeholpen Nederland naar de klote te helpen?
Ik nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Heeft er hier nog iemand zijn stem op Wilders uitgebracht?
Ik bouw hem iets om zodat hij beter de realiteit vertegenwoordigtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:13 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag over wie waarop heeft gestemd, niet wat iemand er van vindt
Dan kan je de vraag beter vanuit je zelf veranderen in plaats van mij te quotenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bouw hem iets om zodat hij beter de realiteit vertegenwoordigt
Het antwoord blijft hetzelfdequote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dan kan je de vraag beter vanuit je zelf veranderen in plaats van mij te quoten
Gebeurt niet vaak online, maar ik ben het wel met Baby eens.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:13 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag over wie waarop heeft gestemd, niet wat iemand er van vindt
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:44 schreef Cyntiaa het volgende:
Verander dan a.u.b. niet mijn vraag in jouw quote
Dat mag en ik zeg ook niet dat iemand moet vertellen op wie hij/zijn heeft gestemd. Maar ik hou er niet van dat iemand mijn vraag gaat veranderen in een quote.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:44 schreef beelz het volgende:
[..]
Gebeurt niet vaak online, maar ik ben het wel met Baby eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |