Als ie tegenover je zit, dan geef je hem toch een schop?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:47 schreef Radobe het volgende:
vieze blaffende kuthond! En dan niet eens in mijn portiek, nee tegenover me zit een hond gek te worden.
Mogen we namen noemen?quote:
Oe oe! Mag ik raden! Mag ikquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:19 schreef Croli het volgende:
sure, noem eens iets of iemand zonder waarde... ben benieuwd waar je mee op de proppen komt
Ik doe mee!quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Heeft er hier nog iemand zijn stem op Wilders uitgebracht meegeholpen Nederland naar de klote te helpen?
Ik nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Heeft er hier nog iemand zijn stem op Wilders uitgebracht?
Ik bouw hem iets om zodat hij beter de realiteit vertegenwoordigtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:13 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag over wie waarop heeft gestemd, niet wat iemand er van vindt
Dan kan je de vraag beter vanuit je zelf veranderen in plaats van mij te quotenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bouw hem iets om zodat hij beter de realiteit vertegenwoordigt
Het antwoord blijft hetzelfdequote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:38 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dan kan je de vraag beter vanuit je zelf veranderen in plaats van mij te quoten
Gebeurt niet vaak online, maar ik ben het wel met Baby eens.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:13 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag over wie waarop heeft gestemd, niet wat iemand er van vindt
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:44 schreef Cyntiaa het volgende:
Verander dan a.u.b. niet mijn vraag in jouw quote
Dat mag en ik zeg ook niet dat iemand moet vertellen op wie hij/zijn heeft gestemd. Maar ik hou er niet van dat iemand mijn vraag gaat veranderen in een quote.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:44 schreef beelz het volgende:
[..]
Gebeurt niet vaak online, maar ik ben het wel met Baby eens.
Het zal nooit meer gebeurenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:46 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dat mag en ik zeg ook niet dat iemand moet vertellen op wie hij/zijn heeft gestemd. Maar ik hou er niet van dat iemand mijn vraag gaat veranderen in een quote.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:46 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dat mag en ik zeg ook niet dat iemand moet vertellen op wie hij/zijn heeft gestemd. Maar ik hou er niet van dat iemand mijn vraag gaat veranderen in een quote.
Ah, dat dacht ik al. Een sneue poging tot wraakquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Goedzo. Jij wil immers ook niet dat ik bepaalde dingen op een bepaalde manier zeg, ondanks dat het grappig bedoeld is
Nee hoor. Gewoon een opmerking omdat jij mijn vraag gaat veranderen in jouw mening in een quote. Niets meer, niets minderquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, dat dacht ik al. Een sneue poging tot wraak
Schat, dat ik of jij dingen op een bepaalde manier bekijk(t), betekent nog niet dat de andere dat precies hetzelfde op elk moment moet doen.
Dat ik wel eens een grapje herhaal tegen jou, betekent niet dat ik er maar moet om blijven lachen als het andersom gebeurt.
Ws. uitleg voor niks, want je snapt het blijkbaar toch niet.
Juist niet, vandaag is een dag om te rellen! REGULIER sloopt de boel vanavond!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:35 schreef Radobe het volgende:
En nu weer lief gaan spelen.
It's all fun and games untill someone loses an eye, then it just becomes hilariousquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:35 schreef Radobe het volgende:
En nu weer lief gaan spelen.
Gaat het wel door? Aangezien ik gister nog een mail kreeg over de bezetting?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Juist niet, vandaag is een dag om te rellen! REGULIER sloopt de boel vanavond!
Onder deze streep rellen graag!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tuurlijk gaat het door want ik kom langs. Als iemand mij even kan ophalen en naar popfront kan brengen dat zou mooi zijn. Een of andere kale eikel heeft mijn fiets al een paar maanden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:09 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Gaat het wel door? Aangezien ik gister nog een mail kreeg over de bezetting?
Ik zou alleen al op Wilders stemmen om baby te fuckenquote:
Doe je dat vaker? Je vuist in je eigen anus stoppen om mij te fuckenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:46 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik zou alleen al op Wilders stemmen om baby te fuckenMaar ik heb dit keer markt-liberaal gekozen.
Nee daar zou je waarschijnlijk opgewonden van raken...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe je dat vaker? Je vuist in je eigen anus stoppen om mij te fucken
Nou zoals het er nu uitziet krijgt hij 4 jaar de tijd om zichzelf te bewijzen. Maar voor net-neutraliteit en privacy wetgeving zit je bij de pvv toch echt aan het verkeerde adres en dat is de hoofdreden waarom ik er niet op zou stemmen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:23 schreef Cyntiaa het volgende:
Er hebben een heleboel mensen op Wilders gestemd... Dat zegt ook wel weer dat denk ik dan.
Ik denk dat hij wel iets goeds kan brengen, we zullen het gaan zien.
Nee tegen HRA hervormingquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:23 schreef Cyntiaa het volgende:
Er hebben een heleboel mensen op Wilders gestemd... Dat zegt ook wel weer dat denk ik dan.
Ik denk dat hij wel iets goeds kan brengen, we zullen het gaan zien.
Nou Kok 2 was bijna 4 jaar, maar ze zijn toen lafjes afgetreden vanwege Srebrenica een paar maanden voordat er sowieso verkiezingen zouden zijn. En verder... optimistisch blijvenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:27 schreef stbabylon het volgende:
4 jaar? Dat is al niet meer gebeurt sinds ik mag stemmen. (en ik ben een oude lul)
HRA moet ook blijven, maar ik ben dan ook een huiseigenaarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee tegen HRA hervorming
Nee tegen onstlagwetgeving hervorming
Nee tegen AOW hervorming (hoewel hij nu terug krabbelt)
Nee tegen eigenlijk elke hervorming.
Goeds brengen.. pu-lease. Hij zorgt alleen maar voor stilstand en dat er misschien wat meer straatschoffies opgepakt worden. Daar hebben we wat aan in Nederland.
Ja, ok, met Paars II speel ik vals. Maar daarna... tsja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:29 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nou Kok 2 was bijna 4 jaar, maar ze zijn toen lafjes afgetreden vanwege Srebrenica een paar maanden voordat er sowieso verkiezingen zouden zijn. En verder... optimistisch blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |