voor de zekerheid een 2e gekochtquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben pas aan mijn tweede Xbox en de eerste is nooit écht stuk gegaan; die is verkocht voordat hij geen discs meer las![]()
Daar gebruik ik hem ook veel voor. Gedownloade series streamen via de Xbox op mijn TV.quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:43 schreef remlof het volgende:
Ik zwaai ook even, heb de doos weggegooid vandaag dus ik hou 'm. Maar ik speel er alleen video's mee af.
En als ik heel dronken ben ga ik effe los in GTA IV
Und? Nog naar Transformers gekeken?quote:
Jammer dat je er niet meer mee doetquote:Op donderdag 3 juni 2010 02:43 schreef remlof het volgende:
Ik zwaai ook even, heb de doos weggegooid vandaag dus ik hou 'm. Maar ik speel er alleen video's mee af.
En als ik heel dronken ben ga ik effe los in GTA IV
HOI FRUIT!quote:
lolquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Ben ik gek, of ziet Snoopy Flying Ace er best leuk uit? (zelf nog niet gespeeld wegens falende 360)
Ziet er erg tof uit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Ben ik gek, of ziet Snoopy Flying Ace er best leuk uit? (zelf nog niet gespeeld wegens falende 360)
Nee, zo verkoop je je nieuwste snufje..... Zet opa en soccer mom op het podium en laat ze dom lullen....quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meest saaie Natal presentatie ooit:
http://video.allthingsd.c(...)05-92A0-D4E68FAFD320
quote:Rumour – Bethesda arming Elder Scrolls V announcement for E3
Bethesda’s arming a massive nuke for E3 in a week-and-a-half time: an Elder Scrolls V announcement, if what most of the internet is guessing rightly.
According to Abstract360, the latest issue of Famitsu has several companies confirming they still have surprises up their sleeves, including Konami and Ubisoft. But Bethesda’s surprise segment is marked with “secret”.
That’s despite company PR guru Pete Hines saying at the company’s US pre-E3 event back in April that it will have nothing to announce at the LA mega-event.
And if there is an announcement to come, it wasn’t listed by the company when it announced its E3 line-up earlier this week – all of which were the titles we seen at its European pre-E3 event in France back in April.
However, its been four years since the last Elder Scrolls title, Oblivion, so this would naturally make sense.
VG247
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meest saaie Natal Wave presentatie ooit:
quote:
Nog steeds 1+ seconde lag wat een faalproductquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meest saaie Natal presentatie ooit:
Asshole.quote:
Oh. Mijn. God.quote:
God bestaat niet. Bij deze acht ik dit bewezen.quote:
Jij hebt echt overal wat op te zeiken of niet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:38 schreef ach het volgende:
[..]
Nog steeds 1+ seconde lag wat een faalproduct
Had dat maar liever niet gedaan SFquote:
Iedereen die gespeeld heeft zegt juist dat de lag zo goed als verdwenen isquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:38 schreef ach het volgende:
[..]
Nog steeds 1+ seconde lag wat een faalproduct
Alleen met artwork kunnen we weinig he Roy.quote:
quote:Here's a teaser about a completely different project on www.ubiworkshop.com
Oh, and before you ask, this has nothing to do with Assassin's Creed Brotherhood.
nee nog nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:43 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Und? Nog naar Transformers gekeken?
quote:
Haaaa je bent gewoon boos omdat ze Snoopy dissen in het beginquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]opvallend hoe dom ze zijn, niet weten dat id software is overgenomen door Bethesda, niet wetend dat als je Doom 2 gewoon op 1280x720 speelt het er nog 10x kutter uitziet, niet wetend dat het juist die oorspronkelijke graphicssfeer is die de game zo tof maakt (en niet quake-achtige custom-graphics), sukkels
Ook dat, de falers!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Haaaa je bent gewoon boos omdat ze Snoopy dissen in het begin
Wessiej is het nu AS WE SPEAK aan het spelen zag ik!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ook dat, de falers!
Maar echt niemand die het gespeeld heeft? Het ziet er toch echt best leuk uit?
Oh da's een beetje een saai filmpje met alleen maar vliegen... nu ook eentje met actie
Pegglequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:48 schreef Document1 het volgende:
Iemand nog tips met arcadetitels die ik op zn minst geprobeerd moet hebben.
Snoopy ga ik zo gelijk ff downloaden.
Klaar met de tuin zeker?quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Peggle
[..]
Klaar met de tuin zeker?
ACIII in Egypte.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:01 schreef Document1 het volgende:
Met wat heeft t dan wel te maken?
quote:Apparently the image - which shoes a very Assassin's Creed-esque bloke with a hood standing in front of pyramids - is related to a "non-game related project," a Ubisoft spokesperson just told CVG.
quote:According to a recent consumer survey, Electronic Arts is considering bringing Dead Space Extraction from the Wii to the Xbox Live Arcade and PlayStation Network platforms. According to the survey, Extraction would be presented in HD and retail for $14.99 while retaining the "guided first-person experience" of the original game.
Ook net de trial gedaan, maar denk niet dat dit hem gaat worden voor mijquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wessiej is het nu AS WE SPEAK aan het spelen zag ik!
Maar ziet er opzich wel leuk uit. Doet me denken aan zo'n vliegspelletje op de ps2
hij's fijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zouden ze voor Natal deze reclame van stal halen?
Die was heel goed ja en nu idd toepasselijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zouden ze voor Natal deze reclame van stal halen?
Het is wel verslavend inderdaad, vind alleen de 1200 punten toch net wat te hoog. Wacht nog steeds op een verlaging of aanbieding.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:27 schreef J.Clarkson het volgende:
Wat is Trials HD toch fucking verslavend zeg!Wilde gisteren aan een Forza 3 sessie beginnen en dacht heel eventjes Trials te spelen.
Opeens was het alweer bijna 4 uur later...... Die minigames zoals botten breken, ski schans enz zijn ook koning!
Ik heb ook Trials 2 op de PC, dus voor mij was het een makkelijke beslissing.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Het is wel verslavend inderdaad, vind alleen de 1200 punten toch net wat te hoog. Wacht nog steeds op een verlaging of aanbieding.
Had m ook al op pc, maar de demo op xbla toonde al beter dan de pc versie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:34 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik heb ook Trials 2 op de PC, dus voor mij was het een makkelijke beslissing.
Maar de pc versie heeft niet van die gekke wip-waps en explosies enzo. Alleen loopings en HELE steile jumps.
Dit is meer over the top en ik vind het de 1200 punten meer dan waard.
Even nog een keer quoten. Dead Space Extraction is AWESOME en een must buy voor iedereen. Ik vraag me alleen af of de besturing met controller wel fijn is...quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond Trials na easy niet leuk meer, heb daar geen geduld voor... Peer pressure aankoop
Catanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik heb ook n peer pressure aankoop, catan...
Maar ja Roy, trials is echt een game waar je je tanden inzet, niet eentje die je alleen op easy speelt en dat het dan nog steeds even leuk is....
Heerlijk juist, moet nu Hard en Extreme nog. Verder alles op goud en XBlister op een paar banen verslagen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
CatanMijn meest gespeelde XBLA game denk ik
En ja, ik snap wel dat Trials meer vergt van je, maar ik vind het gewoon niet leuk100 keer dezelfde sprong moeten doen voordat je 'm fatsoenlijk haalt is niets voor mij
Prince of Persia Classic is maar 400 punten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Had m ook al op pc, maar de demo op xbla toonde al beter dan de pc versie.
Valt me sowieso op dat er weinig leuks meer uitkomt op xbla laatste tijd.
Denk dat ik vanavond maar weer eens met een aantal games verder ga.
Correct.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wessiej is het nu AS WE SPEAK aan het spelen zag ik!
Maar ziet er opzich wel leuk uit. Doet me denken aan zo'n vliegspelletje op de ps2
Daar zouden ze eens een complete CGI film van moeten maken!quote:
zeker bruutquote:
quote:
spel is te oudquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Er is niet eens een Tales of Vesperia topic
Fallout 3 niet danquote:
Jij hebt die wel gespeeld toch? Piekhaar enzo?quote:
tuurlijk, import je weetz.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij hebt die wel gespeeld toch? Piekhaar enzo?
Import was japans? Ik zag dat de laatste keer op 11 aug 2009 was, gelukkig had ik de saves nogquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tuurlijk, import je weetz.
scheelde een jaar
amerikaans, ( heb nog een 360 uit amerika )quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Import was japans? Ik zag dat de laatste keer op 11 aug 2009 was, gelukkig had ik de saves nog
quote:Secret Mission 1
Defeated Zagi while protecting Estellise from Zagi's attacks.
5
Acquired 9/2/2008
Nou..quote:
Volgen mij een early build, dus echt veel valt er niet uit te halenquote:
Alsnog genoeg, free-motion, passbalkjes, nieuw geluid, graphics. oh my.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgen mij een early build, dus echt veel valt er niet uit te halen
oh myquote:Op zondag 6 juni 2010 12:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
En nog steeds dat de bal zomaar over de zijlijn word gelopen
tegenstander die niet aanvalt, als je stil met de bal staat
oh my
Mij leek BLUR ook wel leuker.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:28 schreef YOgamerYO het volgende:
Nou na zowel BLUR als Split Second gespeeld te hebben kan ik zeggen dat beide duidelijke voor en nadelen hebben t.o.v elkaar.
Blur is lekker arcade, fantastisch met die power ups om mensen te pestenmaar ziet er dan niet echt mooi uit. Toch heb ik nu al vele heerlijke acties gehad. Met het idee van 4 player splitscreen lijkt het me een echt gaaf spel. Wel vind ik het wel erg jammer dat er echt nul reactie is als je tegen een andere auto beukt.
Aan de andere kant is het Split/ Second dat er echt fantastisch uitziet en heerlijk beuken is tegen auto's, alleen het hoofdgedeelte van de races spreekt me minder aan. Het zorgt er voor dat alss jij achter staat zo veel geholpen word dat het saai is. Zelfs al is er geen mooi gebouw dat een prachtige verandering in de race geeft dan nog kan je altijd een ton benzine op iemand flikkeren. Ook de hele destructie zelf vind ik een beetje kut aangezien je het niet echt ziet aankomen en er altijd wel iemand wat kan flikken zodat jij weer crasht.
Dus uiteindelijk is het voor mij duidelijk BLUR (maar dat was te verwachten met 4 player splitscreen)
Als 4 player splitscreen er niet was in BLUR dan had ie voorbij mogen gaan. Dus je hebt eigenlijk wel gelijkquote:Op zondag 6 juni 2010 13:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dus beide zijn eigenlijk niks bijzonders
The King is back..quote:Op zondag 6 juni 2010 15:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Suh-weet. Gaat dit dan eindelijk de eerste next-gen PES worden?@ de animaties en physics.
jep, spel is wel een uurtje of 40-50 lang als je gewoon normal speeltquote:Op zondag 6 juni 2010 09:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja oke, you winIk ben net voorbij dat gevecht in nodrapolica
, dus heb nog lang te gaan denk ik
quote:
Pfff dan heb ik nog ff te gaanquote:Op zondag 6 juni 2010 16:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jep, spel is wel een uurtje of 40-50 lang als je gewoon normal speelt
Damn, echt. Had er na de lange ontwikkeltijd geen hele hoge verwachtingen meer van, dus ben toch wel enigszins verrast. Kan bijna niet stoppen met spelen door al die cliffhangersquote:
Er is geen dvd brander voor je Xboxquote:Op zondag 6 juni 2010 21:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand een idee welke dvd brander ik het beste kan halen voor mn xdoos?
quote:
Nope.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Oke
iemand enig idee welke brander ik het beste kan halen voor het branden van dvds voor de xdoos
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Oke
iemand enig idee welke brander ik het beste kan halen voor het branden van dvds voor de xdoos
Ja BR branderquote:
Zeg ik dat danquote:Op zondag 6 juni 2010 22:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja BR brander. Maar mark het maakt niet uit, als je maar DL er mee kan branden.
En gedownloade games doen we hier niet aan
Nee maar ik welquote:
Klopt inderdaad, maar een cgi trailer zegt niets over de inhoudelijke gameplay bij veel games. Interessant ziet het er sowieso uit.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Een nieuwe Deus Ex, wel tof, al ben ik bang dat het teveel op actie gericht zal zijn als ik die trailer zie...
Yeah, toffe stijl ook, zo'n futuristische renaissance!quote:Op maandag 7 juni 2010 08:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maar een cgi trailer zegt niets over de inhoudelijke gameplay bij veel games. Interessant ziet het er sowieso uit.
Nee, maar het is overduidelijk vrind..... Niet meer over praten. klaar.quote:
Ja klopt, maar dat was toen ook al wel toen het spel naar de xbox ging.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Een nieuwe Deus Ex, wel tof, al ben ik bang dat het teveel op actie gericht zal zijn als ik die trailer zie...
Ziet er leuk uit. Zal tijd worden dat er weer eens een goede XBLA game uit komt. Wat een bagger wordt daarop gereleased, echt ongekend.quote:
Yeah het is echt super, gaat echt n pareltje worden!quote:Op maandag 7 juni 2010 14:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Uit de aflevering van GTTV.
Ziet er buiten de afschuwelijke tearing goed uit.
13quote:Op maandag 7 juni 2010 14:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Uit de aflevering van GTTV.
Ziet er buiten de afschuwelijke tearing goed uit.
DIT is dan wel weer gaafquote:Op maandag 7 juni 2010 14:28 schreef Devz het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit. Zal tijd worden dat er weer eens een goede XBLA game uit komt. Wat een bagger wordt daarop gereleased, echt ongekend.
De laatste paar weken komt er best veel leuks voor uit. Alleen jammer dat het begon met 400 t/m 800 punten en nu heb je ze vaak van 1200 en dat is net wat te veel.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:28 schreef Devz het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit. Zal tijd worden dat er weer eens een goede XBLA game uit komt. Wat een bagger wordt daarop gereleased, echt ongekend.
hotlink faalquote:Op maandag 7 juni 2010 20:49 schreef ROFLOL het volgende:
Shit, krijg nog nachtmerries van die garage uit Driver 1. Als een 8/9 jarige jongetje gek worden omdat die hoeren garage niet lukte.
[ afbeelding ]
nee xboxworld faal, want nu word er bandwidth voor dit plaatje gebruiktquote:
Weej die gitaren zien er vet uitquote:Op maandag 7 juni 2010 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Info
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Driver 1999 Teaser
Ik doneer mijn rechterbal aan Scientoligy voor deze game!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:12 schreef SuperFruitig het volgende:
DRIVER REMAKE DAY ONE AL KOST HET EEN NIER![]()
![]()
Whatever. Geeft des te meer aan dat die hele toko me gestolen kan worden.quote:
Que?quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:03 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik werk in een toko. Die al zeker 3 generaties in de familie is
Soms vraag ik me werkelijk af wat je in je thee/ koffie doet........quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Een fop toko want het was een fopje.
IK WERK HELEMAAL NIET IN EEN TOKO EN MIJN MAMMA EN PAPPA ZIJN HEUL NIET MALEISISCH
Echt alles gold, als in: ook insane?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:20 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Soms vraag ik me werkelijk af wat je in je thee/ koffie doet........![]()
OT: Gisteren all Gold gehaald in Trials HD, wat een KUTKLUS!!
Alles. Tournaments e.d ook. Nu de DLC binnenhalen en die banen ook maar effe op goud rijden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Echt alles gold, als in: ook insane?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:57 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Alles. Tournaments e.d ook. Nu de DLC binnenhalen en die banen ook maar effe op goud rijden.
Een hoop trucjes kende ik nog van de PC versie, zoals de bunny hop enzo. Dat helpt enorm en kan een verschil van x seconden opleveren.
Godkolerequote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:20 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Soms vraag ik me werkelijk af wat je in je thee/ koffie doet........![]()
OT: Gisteren all Gold gehaald in Trials HD, wat een KUTKLUS!!
Ik heb me nooit zo vastgebeten in een game als Trials. Met de PC versie ook, alles zonder faults en zo snel mogelijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Godkolere
Respect voor je doorzettingsvermogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:17 schreef DJ_ het volgende:
waarom heb je je filmpje nu weer verwijderd ?
voor iedereen die clarkson wel wil zien stuntelen
Haha rotzakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel tof filmpje
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Dat was idd geen goude medaille waard neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
Lul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Viel best mee, was los zand en zacht hoog gras. Wat schaafwonden en een gekneusde vinger. ALTIJD beschermende kleding gedragen. Niergordel, body protector, laarzenIs alweer dik 2 jaar geleden....
Good old days....
Het leuke is, het was niet mijn motor!Ik had een 250cc 2-takt. Dit was een 500cc 4-takt. Ietsje pietsje boven mijn league..... Wist ik veel dat ie zo knetter hard ging.......
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
Die jump lukte op mijn eigen fiets AL-TIJD......quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:57 schreef SuperFruitig het volgende:
Bwhehehehe J.C
Je ziet m gaan zovan:
Tjeck me hendig sjiek slippen
*heuvel
WOOOOOo oooo o oh oh OHOH OOOH KUTTEHOOERENGODVERDE BLAAM
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:55 schreef jimjim1983 het volgende:
teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering
wat is FF13 saai, lachwekkend en gay zeg, ongelofelijk.
Rag-dollquote:
RE5 zoog ook stierenballen imo.......quote:
zeker. maar FF is echt niet normaal meerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:09 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
RE5 zoog ook stierenballen imo.......
Dat is al 6 delen het geval hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:55 schreef jimjim1983 het volgende:
ja dat is waar, maar vroeger was iig de gameplay nog leuk. dat is t nu niet. en je hoort ze nu ook praten (heb alles na 9 overgeslagen) dus je kan jezelf ook niet voor de gek houden als een meisje met blauw haar een zware mannenstem heeftquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is al 6 delen het geval hoor.
Ik speel hem op de PS3quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Misschien komt het omdat je het op de tering XBOX speelt
Dude ik heb die net gekochtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:55 schreef jimjim1983 het volgende:
Leen mij die 2 mussen van jouquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Believe the hype AQ, die game is solid.
Die party snacks bedoel je?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:49 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Die party snacks bedoel je?
Inside joke, zijn mooie beessies
quote:
Don't make me use my secret weapen, SF...... Ye be warned.quote:
kan nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:57 schreef remlof het volgende:
Weet iemand hier hoe je een Xbox subtitles kan laten zien bij een avi?
Ik draai Ubuntu op mijn PC's. Zal eens op zoek gaan naar mediaserver software daarvoor dan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:02 schreef ROFLOL het volgende:
Met PS3Mediaserver kan je streamen van je PC naar 360. Onderiteling zelfde naam geven als je film en dan pakt ie de ondertiteling wel.
Waarom gebruik je die dan nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat pruts zeg, zelfs m'n Divx-speler van een paar tientjes kan subtitles aan.
gayquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:10 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jizz in pants.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:57 schreef remlof het volgende:
Weet iemand hier hoe je een Xbox subtitles kan laten zien bij een avi?
Jeeej Nick aan de Pegglequote:Op donderdag 10 juni 2010 00:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Peggle is toch oke. Jim moet ik morgen nog ff de trial van spelen
PMS is voor vrouwen. Nudge, nudge, wink, wink.quote:
Dan moet je de transcoding opties van PSM even aanpassen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tveristy of PSM, al werkt PSM bij mij niet goed op de xbox. Vaak out of sync, terwijl met dezelfde instellingen het wel werkt op de ps3
Na trappen nu die weg isquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:58 schreef J.Clarkson het volgende:
Transformers en Lego Balkenende demos staan op Live!
Hoezo natrappen? Het is zijn verdiende loon na 8 jaar wanbeleid en leugens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Na trappen nu die weg is![]()
Maar ik ga ze beide wel even proberen want ik wil ze beide ook gaan halen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:13 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Hoezo natrappen? Het is zijn verdiende loon na 8 jaar wanbeleid en leugens.
Good riddance!
Jawohl mein Fuhrer!quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zullen we het hier niet over politieke zaken hebben? Ga maar gewoon gamen, lijkt me verstandiger
Hmm, grafisch ziet het er goed uit, maar qua gameplay zie ik behoorlijke overeenkomsten met pes 2010. Weer dat stroeve gedoe. Ben bang dat de king ook dit jaar niet terugkomtquote:
Nice! Transformers is om te kijken of ik hem wel wil, harry potter lego zal wel weer grappig zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:58 schreef J.Clarkson het volgende:
Transformers en Lego Balkenende demos staan op Live!
Yeah het ziet er echt awesome uitquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Mortal Kombat ingame trailer
Hell yeah, oldschool MK, tag-team battles, MvC style assists, hyped !
Prima, ik zit in de treinquote:This is, recognisably and joyfully, a true Deus Ex game - we can stop worrying and start tentative negotiation with the hype train.
Handigquote:
Hmm zal het eens proberen dan! Was eigenlijk niet van plan iets aan te passenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je de transcoding opties van PSM even aanpassen.
keyint=1:vqscale=2:vqmin=2
werkt als een tiet bij mij
GEEN Manita meer voor jou Fruitquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:28 schreef SuperFruitig het volgende:
whuh?
hebben ze nu mn pseudo-spam post getrashed?
modjes?
Oja die Manita's waren op de vorige paginaquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nee ik had mn verkooptopic nog een keer gespammed
Si check je PM (voordat de BANHAMMER dalijk komtquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oja die Manita's waren op de vorige pagina![]()
Heb je Xbox360 games te koop dan
Volgende weekquote:Shadow Complex
1200
560
53%
Trials HD
1200
560
53%
Marvel vs Capcom 2
1200
560
53%
TMNT Turtles in Time HD
800
400
50%
Splosion Man
800
400
50%
Toffe games? understatement of the year.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:15 schreef kepler het volgende:
[..]
Volgende week
Trials en Shadow Complex zijn toffe games toch? Die ga ik wel halen
Dat heb ik allemaal gemist toch johquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Toffe games? understatement of the year.
Als je punten hebt, haal Splosion Man. Gaan we met Roy erbij met zijn 3'en co-oppen, zo'n gaaf spelquote:
Allemaal vanaf maandagquote:Normal Price Blow out Price Savings
A Kingdom for Keflings 800 400 50%
Alien Hominid HD 800 400 50%
Banjo Tooie 1200 800 33%
Bionic Commando Rearmed 800 400 50%
Bomberman LIVE 800 400 50%
Braid 1200 800 33%
Castle Crashers 1200 800 33%
Castlevania Symphony of the Night 800 400 50%
Contra 400 240 40%
Crystal Defenders 800 400 50%
Geometry Wars: Retro Evolved 2 800 400 50%
Magic the Gathering 800 400 50%
N+ 800 400 50%
Panzer General 800 400 50%
Portal 1200 800 33%
TMNT: 1989 Arcade 400 240 40%
Uno Rush 800 400 50%
Vandal Hearts: Flames of Judgment 1200 800 33%
Zombie Apocalypse 800 400 50%
Ja heb ik al gespeeld, leuk maar ga ik niet kopenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als je punten hebt, haal Splosion Man. Gaan we met Roy erbij met zijn 3'en co-oppen, zo'n gaaf spel
Ja die heb ik al verkocht, spel is uit 2001 ofzo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:19 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja heb ik al gespeeld, leuk maar ga ik niet kopen
Als jij nu eens L4D koopt
Maar blijft tofquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja die heb ik al verkocht, spel is uit 2001 ofzo.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:19 schreef kepler het volgende:
Podver, nog veel meer XBLA games in de aanbieding
[..]
Allemaal vanaf maandag
Peggle is geweldigquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Trials is voornamelijk -controller-door-de-muur-omdat-die-kutdevvers-hun-levels-niet-geplaytest-hebben-
SC ga ik dan wellicht halen trouwens.
Gisteren Peggle gekocht![]()
he so pringlesquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:19 schreef Wessiej het volgende:
En natuurlijk Marvel vs Capcom 2. ITS MAAAAHVEL BABEEEEEEE.
FUCK THE KNICKS.quote:
Dat is POP2008 zeker? Niet Forg. Sands?quote:
Nee totaaaaal niet, maar dit ziet er gaaf uit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
!!!
Jij bent zeker iemand die ook blijft volhouden dat PES nog steeds de koning is?
Castlevaniaquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:19 schreef kepler het volgende:
Podver, nog veel meer XBLA games in de aanbieding
[..]
Allemaal vanaf maandag
Kijk even een zooi posts boven je, oud nieuws.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mortal Kombat komt terug.
http://kotaku.com/5560010/
Kijk maar. Dit kan awesome worden
1st person racing?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nail'd, first person racing:
http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-naild/101154?type=flv
Pas op, kotsgevaar!
Maar het mag wel een heel stuk sneller dan, vind het een beetje langzaam...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:32 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
1st person racing?
Racing game without camera options bedoel je....
Ziet er wel vet uit. Soort rollercoaster idee.
Ik zag het ja, ziet er echt ongelofelijk kut uitquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nail'd, first person racing:
http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-naild/101154?type=flv
Pas op, kotsgevaar!
Gelukkig.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee totaaaaal niet, maar dit ziet er gaaf uit.
Jawel, zelfde als met een crossmotor, je kan naar voren af achter kantelen en "luchtsturen".quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:46 schreef SuperFruitig het volgende:
Je kan ook in de lucht sturen. Volgens mij kan dat helemaal niet in het echt met een quad.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Jawel, zelfde als met een crossmotor, je kan naar voren af achter kantelen en "luchtsturen".
Als je naar links stuurt, komen je banden schuin te staan. De luchtweerstand komt dus in een hoek tegen de banden, waardoor je naar links draait in mid-air. Als de bestuurder ook nog eens een snelle ruk aan het stuur geeft, gaat de draaiing nog sneller.
Jaja, dat was een dikke inschattingsfout. Maargoed, ik had je gewaarschuwd.quote:
Je kan natuurlijk niet een hele bocht naar rechts nemen terwijl je al in de lucht bent. Maargoed je kunt in elk spel wel in de lucht nog een andere kant op gaan, het blijft een 13 in een dozijn spel zo te zien met een saaie desert omgeving die niet afwisselend is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Jawel, zelfde als met een crossmotor, je kan naar voren af achter kantelen en "luchtsturen".
Als je naar links stuurt, komen je banden schuin te staan. De luchtweerstand komt dus in een hoek tegen de banden, waardoor je naar links draait in mid-air. Als de bestuurder ook nog eens een snelle ruk aan het stuur geeft, gaat de draaiing nog sneller.
Of je verlaat de schans en stuurt op het laatste moment snel, dan vlieg je ook gedraaid naar de richting waarin je stuurde.
Curiosity killed Roy and Spanky...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:32 schreef SuperFruitig het volgende:
JIM
en X, ik gebruik foksilver dus DIE SPOILERTAG WERKT NIET
GET IT THE FUCK OFF PLEASE
ik zit op werk
over 9000 Spank, zo snel ga ik.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]Ome Spanky zou nooit verlepte wijfen posten, het was xblister!
Edit: ninja-edit
What's the matter McFly? CHICKEN!?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Je moet de 1 weghalen in je www1.skoften
en ik ga niet klikken
Je kan geen bocht nemen nee, maar wel bijsturen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:19 schreef ach het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk niet een hele bocht naar rechts nemen terwijl je al in de lucht bent. Maargoed je kunt in elk spel wel in de lucht nog een andere kant op gaan, het blijft een 13 in een dozijn spel zo te zien met een saaie desert omgeving die niet afwisselend is.
Het ging om het spel waar hij na een jump ineens denkt "oh, ik moet naar rechts" en 90 graden naar rechts stuurt en dan weer rechtdoor gaatquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:49 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Je kan geen bocht nemen nee, maar wel bijsturen.
Ow nee dat gaat niet nee.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:10 schreef ach het volgende:
[..]
Het ging om het spel waar hij na een jump ineens denkt "oh, ik moet naar rechts" en 90 graden naar rechts stuurt en dan weer rechtdoor gaat
BIFFquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:48 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
What's the matter McFly? CHICKEN!?
Don't be so gullible McFly....quote:
het ziet er behoorlijk achterhaald uitquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Anyway, terug on topic: XCOM trailer, vind het er maar "mwah...." uitzien...
Dat filmpje van die achtbaan is wel tofquote:
sterfquote:
or die trying.quote:
quote:
quote:
quote:
BAN HIMquote:
Een FPSquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Anyway, terug on topic: XCOM trailer, vind het er maar "mwah...." uitzien...
Meer dan leuk!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:59 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
BAN HIM
Is Dead Space leuk voor 11 euro? Dat kost ie bij de FRS namelijk.
Dan maar even oppikken voor dat geld.quote:
Je had gewoon Manita op moeten zetten en je telefoon bij de boxjes moeten houden dan was het nu al in orde geweest!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Dude dan kachel ik daar ook even langs
Ik HAAT enge spellen.
En eigenlijk heb ik ook geen geld meerIB groep belde, of ze even 1.5k terug mochten hebben voor de 24ste
![]()
![]()
![]()
![]()
'Nee'quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Dude dan kachel ik daar ook even langs
Ik HAAT enge spellen.
En eigenlijk heb ik ook geen geld meerIB groep belde, of ze even 1.5k terug mochten hebben voor de 24ste
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat zei ik dus ook! Dan bedoel ik dat ik nee zei, ja.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik dus ook! Dan bedoel ik dat ik nee zei, ja.
Maar dan zou meneer incasso komen zeiden ze
toen riep ik JE MOEDER en hing ik maar snel op.
Haha SF is een pear chunkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |