voor de zekerheid een 2e gekochtquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben pas aan mijn tweede Xbox en de eerste is nooit écht stuk gegaan; die is verkocht voordat hij geen discs meer las![]()
Daar gebruik ik hem ook veel voor. Gedownloade series streamen via de Xbox op mijn TV.quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:43 schreef remlof het volgende:
Ik zwaai ook even, heb de doos weggegooid vandaag dus ik hou 'm. Maar ik speel er alleen video's mee af.
En als ik heel dronken ben ga ik effe los in GTA IV
Und? Nog naar Transformers gekeken?quote:
Jammer dat je er niet meer mee doetquote:Op donderdag 3 juni 2010 02:43 schreef remlof het volgende:
Ik zwaai ook even, heb de doos weggegooid vandaag dus ik hou 'm. Maar ik speel er alleen video's mee af.
En als ik heel dronken ben ga ik effe los in GTA IV
HOI FRUIT!quote:
lolquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Ben ik gek, of ziet Snoopy Flying Ace er best leuk uit? (zelf nog niet gespeeld wegens falende 360)
Ziet er erg tof uit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Ben ik gek, of ziet Snoopy Flying Ace er best leuk uit? (zelf nog niet gespeeld wegens falende 360)
Nee, zo verkoop je je nieuwste snufje..... Zet opa en soccer mom op het podium en laat ze dom lullen....quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meest saaie Natal presentatie ooit:
http://video.allthingsd.c(...)05-92A0-D4E68FAFD320
quote:Rumour – Bethesda arming Elder Scrolls V announcement for E3
Bethesda’s arming a massive nuke for E3 in a week-and-a-half time: an Elder Scrolls V announcement, if what most of the internet is guessing rightly.
According to Abstract360, the latest issue of Famitsu has several companies confirming they still have surprises up their sleeves, including Konami and Ubisoft. But Bethesda’s surprise segment is marked with “secret”.
That’s despite company PR guru Pete Hines saying at the company’s US pre-E3 event back in April that it will have nothing to announce at the LA mega-event.
And if there is an announcement to come, it wasn’t listed by the company when it announced its E3 line-up earlier this week – all of which were the titles we seen at its European pre-E3 event in France back in April.
However, its been four years since the last Elder Scrolls title, Oblivion, so this would naturally make sense.
VG247
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meest saaie Natal Wave presentatie ooit:
quote:
Nog steeds 1+ seconde lag wat een faalproductquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meest saaie Natal presentatie ooit:
Asshole.quote:
Oh. Mijn. God.quote:
God bestaat niet. Bij deze acht ik dit bewezen.quote:
Jij hebt echt overal wat op te zeiken of niet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:38 schreef ach het volgende:
[..]
Nog steeds 1+ seconde lag wat een faalproduct
Had dat maar liever niet gedaan SFquote:
Iedereen die gespeeld heeft zegt juist dat de lag zo goed als verdwenen isquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:38 schreef ach het volgende:
[..]
Nog steeds 1+ seconde lag wat een faalproduct
Alleen met artwork kunnen we weinig he Roy.quote:
quote:Here's a teaser about a completely different project on www.ubiworkshop.com
Oh, and before you ask, this has nothing to do with Assassin's Creed Brotherhood.
nee nog nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:43 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Und? Nog naar Transformers gekeken?
quote:
Haaaa je bent gewoon boos omdat ze Snoopy dissen in het beginquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]opvallend hoe dom ze zijn, niet weten dat id software is overgenomen door Bethesda, niet wetend dat als je Doom 2 gewoon op 1280x720 speelt het er nog 10x kutter uitziet, niet wetend dat het juist die oorspronkelijke graphicssfeer is die de game zo tof maakt (en niet quake-achtige custom-graphics), sukkels
Ook dat, de falers!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Haaaa je bent gewoon boos omdat ze Snoopy dissen in het begin
Wessiej is het nu AS WE SPEAK aan het spelen zag ik!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ook dat, de falers!
Maar echt niemand die het gespeeld heeft? Het ziet er toch echt best leuk uit?
Oh da's een beetje een saai filmpje met alleen maar vliegen... nu ook eentje met actie
Pegglequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:48 schreef Document1 het volgende:
Iemand nog tips met arcadetitels die ik op zn minst geprobeerd moet hebben.
Snoopy ga ik zo gelijk ff downloaden.
Klaar met de tuin zeker?quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Peggle
[..]
Klaar met de tuin zeker?
ACIII in Egypte.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:01 schreef Document1 het volgende:
Met wat heeft t dan wel te maken?
quote:Apparently the image - which shoes a very Assassin's Creed-esque bloke with a hood standing in front of pyramids - is related to a "non-game related project," a Ubisoft spokesperson just told CVG.
quote:According to a recent consumer survey, Electronic Arts is considering bringing Dead Space Extraction from the Wii to the Xbox Live Arcade and PlayStation Network platforms. According to the survey, Extraction would be presented in HD and retail for $14.99 while retaining the "guided first-person experience" of the original game.
Ook net de trial gedaan, maar denk niet dat dit hem gaat worden voor mijquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wessiej is het nu AS WE SPEAK aan het spelen zag ik!
Maar ziet er opzich wel leuk uit. Doet me denken aan zo'n vliegspelletje op de ps2
hij's fijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zouden ze voor Natal deze reclame van stal halen?
Die was heel goed ja en nu idd toepasselijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zouden ze voor Natal deze reclame van stal halen?
Het is wel verslavend inderdaad, vind alleen de 1200 punten toch net wat te hoog. Wacht nog steeds op een verlaging of aanbieding.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:27 schreef J.Clarkson het volgende:
Wat is Trials HD toch fucking verslavend zeg!Wilde gisteren aan een Forza 3 sessie beginnen en dacht heel eventjes Trials te spelen.
Opeens was het alweer bijna 4 uur later...... Die minigames zoals botten breken, ski schans enz zijn ook koning!
Ik heb ook Trials 2 op de PC, dus voor mij was het een makkelijke beslissing.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Het is wel verslavend inderdaad, vind alleen de 1200 punten toch net wat te hoog. Wacht nog steeds op een verlaging of aanbieding.
Had m ook al op pc, maar de demo op xbla toonde al beter dan de pc versie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:34 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik heb ook Trials 2 op de PC, dus voor mij was het een makkelijke beslissing.
Maar de pc versie heeft niet van die gekke wip-waps en explosies enzo. Alleen loopings en HELE steile jumps.
Dit is meer over the top en ik vind het de 1200 punten meer dan waard.
Even nog een keer quoten. Dead Space Extraction is AWESOME en een must buy voor iedereen. Ik vraag me alleen af of de besturing met controller wel fijn is...quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond Trials na easy niet leuk meer, heb daar geen geduld voor... Peer pressure aankoop
Catanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik heb ook n peer pressure aankoop, catan...
Maar ja Roy, trials is echt een game waar je je tanden inzet, niet eentje die je alleen op easy speelt en dat het dan nog steeds even leuk is....
Heerlijk juist, moet nu Hard en Extreme nog. Verder alles op goud en XBlister op een paar banen verslagen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
CatanMijn meest gespeelde XBLA game denk ik
En ja, ik snap wel dat Trials meer vergt van je, maar ik vind het gewoon niet leuk100 keer dezelfde sprong moeten doen voordat je 'm fatsoenlijk haalt is niets voor mij
Prince of Persia Classic is maar 400 punten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Had m ook al op pc, maar de demo op xbla toonde al beter dan de pc versie.
Valt me sowieso op dat er weinig leuks meer uitkomt op xbla laatste tijd.
Denk dat ik vanavond maar weer eens met een aantal games verder ga.
Correct.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wessiej is het nu AS WE SPEAK aan het spelen zag ik!
Maar ziet er opzich wel leuk uit. Doet me denken aan zo'n vliegspelletje op de ps2
Daar zouden ze eens een complete CGI film van moeten maken!quote:
zeker bruutquote:
quote:
spel is te oudquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Er is niet eens een Tales of Vesperia topic
Fallout 3 niet danquote:
Jij hebt die wel gespeeld toch? Piekhaar enzo?quote:
tuurlijk, import je weetz.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij hebt die wel gespeeld toch? Piekhaar enzo?
Import was japans? Ik zag dat de laatste keer op 11 aug 2009 was, gelukkig had ik de saves nogquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tuurlijk, import je weetz.
scheelde een jaar
amerikaans, ( heb nog een 360 uit amerika )quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Import was japans? Ik zag dat de laatste keer op 11 aug 2009 was, gelukkig had ik de saves nog
quote:Secret Mission 1
Defeated Zagi while protecting Estellise from Zagi's attacks.
5
Acquired 9/2/2008
Nou..quote:
Volgen mij een early build, dus echt veel valt er niet uit te halenquote:
Alsnog genoeg, free-motion, passbalkjes, nieuw geluid, graphics. oh my.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgen mij een early build, dus echt veel valt er niet uit te halen
oh myquote:Op zondag 6 juni 2010 12:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
En nog steeds dat de bal zomaar over de zijlijn word gelopen
tegenstander die niet aanvalt, als je stil met de bal staat
oh my
Mij leek BLUR ook wel leuker.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:28 schreef YOgamerYO het volgende:
Nou na zowel BLUR als Split Second gespeeld te hebben kan ik zeggen dat beide duidelijke voor en nadelen hebben t.o.v elkaar.
Blur is lekker arcade, fantastisch met die power ups om mensen te pestenmaar ziet er dan niet echt mooi uit. Toch heb ik nu al vele heerlijke acties gehad. Met het idee van 4 player splitscreen lijkt het me een echt gaaf spel. Wel vind ik het wel erg jammer dat er echt nul reactie is als je tegen een andere auto beukt.
Aan de andere kant is het Split/ Second dat er echt fantastisch uitziet en heerlijk beuken is tegen auto's, alleen het hoofdgedeelte van de races spreekt me minder aan. Het zorgt er voor dat alss jij achter staat zo veel geholpen word dat het saai is. Zelfs al is er geen mooi gebouw dat een prachtige verandering in de race geeft dan nog kan je altijd een ton benzine op iemand flikkeren. Ook de hele destructie zelf vind ik een beetje kut aangezien je het niet echt ziet aankomen en er altijd wel iemand wat kan flikken zodat jij weer crasht.
Dus uiteindelijk is het voor mij duidelijk BLUR (maar dat was te verwachten met 4 player splitscreen)
Als 4 player splitscreen er niet was in BLUR dan had ie voorbij mogen gaan. Dus je hebt eigenlijk wel gelijkquote:Op zondag 6 juni 2010 13:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dus beide zijn eigenlijk niks bijzonders
The King is back..quote:Op zondag 6 juni 2010 15:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Suh-weet. Gaat dit dan eindelijk de eerste next-gen PES worden?@ de animaties en physics.
jep, spel is wel een uurtje of 40-50 lang als je gewoon normal speeltquote:Op zondag 6 juni 2010 09:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja oke, you winIk ben net voorbij dat gevecht in nodrapolica
, dus heb nog lang te gaan denk ik
quote:
Pfff dan heb ik nog ff te gaanquote:Op zondag 6 juni 2010 16:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jep, spel is wel een uurtje of 40-50 lang als je gewoon normal speelt
Damn, echt. Had er na de lange ontwikkeltijd geen hele hoge verwachtingen meer van, dus ben toch wel enigszins verrast. Kan bijna niet stoppen met spelen door al die cliffhangersquote:
Er is geen dvd brander voor je Xboxquote:Op zondag 6 juni 2010 21:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand een idee welke dvd brander ik het beste kan halen voor mn xdoos?
quote:
Nope.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Oke
iemand enig idee welke brander ik het beste kan halen voor het branden van dvds voor de xdoos
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Oke
iemand enig idee welke brander ik het beste kan halen voor het branden van dvds voor de xdoos
Ja BR branderquote:
Zeg ik dat danquote:Op zondag 6 juni 2010 22:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja BR brander. Maar mark het maakt niet uit, als je maar DL er mee kan branden.
En gedownloade games doen we hier niet aan
Nee maar ik welquote:
Klopt inderdaad, maar een cgi trailer zegt niets over de inhoudelijke gameplay bij veel games. Interessant ziet het er sowieso uit.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Een nieuwe Deus Ex, wel tof, al ben ik bang dat het teveel op actie gericht zal zijn als ik die trailer zie...
Yeah, toffe stijl ook, zo'n futuristische renaissance!quote:Op maandag 7 juni 2010 08:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maar een cgi trailer zegt niets over de inhoudelijke gameplay bij veel games. Interessant ziet het er sowieso uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |