Met cola!!?? heb jij dit ook dan?? en hoe moet ik het wassen dan?? (heel veel vraagjes sorry)quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:33 schreef RavvennaLatina het volgende:
Met cola wassen, dat werk altijd voor mij
"Cola is goed tegen roest", zei een klusjesman tegen me die tevens indiaan is, dus ik geloof hem.quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:33 schreef RavvennaLatina het volgende:
Ik denk niet dat van die suikerhoudende vloeistof inbrengen in je vagina verstandig is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:33 schreef RavvennaLatina het volgende:
Olijfolie is beter inderdaad.quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat van die suikerhoudende vloeistof inbrengen in je vagina verstandig is.
Allereerst voor een goede hygiene zorgen, goed en vaak wassen met gewoon water.quote:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 03:03 schreef Leonoire het volgende:
Het prikkelende effect lijkt me wel weer aanlokkelijke kanten hebben?! ^^
Jij? Lijkt het je grappig als je schaamlippen aan elkaar plakken van de cola?quote:Op donderdag 3 juni 2010 03:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest lachen.Wie probeert het uit?
Als jij Cola in je doos giet, zal ik het even uitproberen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 03:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest lachen.Wie probeert het uit?
Het zou wel een oplossing zijn voor de mensen die niet meer zo strak zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 03:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij? Lijkt het je grappig als je schaamlippen aan elkaar plakken van de cola?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 03:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zou wel een oplossing zijn voor de mensen die niet meer zo strak zijn.
Pritstift lijkt me dan effectiever... of hobbylijm?quote:Op donderdag 3 juni 2010 03:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zou wel een oplossing zijn voor de mensen die niet meer zo strak zijn.
Censuur!quote:
Ja was keigrappigquote:Op donderdag 3 juni 2010 03:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
I knowIk had een keigrappig plaatje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Zeg niet dat ik naar de dokter moet, want dat durf ik niet"quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:32 schreef meanppl1 het volgende:
Nou ik had die geur voordat ik seks heb gehad... en ik wil eigenlijk niet naar de huisarts... want waar ik woon vind ik ze niet echt... jah hoe moet ik het zeggen.. wauw? haha
Ik denk dat het zuur in de cola een veel schadelijkere uitwerking heeft dan de suiker.quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat van die suikerhoudende vloeistof inbrengen in je vagina verstandig is.
Wat hierboven word gezegd..quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:56 schreef Leonoire het volgende:
Waarschijnlijk een schimmel inderdaad. Candida vermoedelijk (meest voorkomend).
Doe de volgende dingen VOORAL NIET!!! (Geld voor iedere vrouw)
- Vagina wassen met zeep, zeepproducten of vaginale zepen. (ja ze zeggen dat het niet uitmaakt maar dat doet het wel!)
- Synthetisch ondergoed dragen. Nee, ook niet dat leuke Viscosen stringetje! Katoen mag met wat lycra. 90-10% verhouding that's it.
- Belachelijk strakke jeans/leggings dragen. (komop dames, ook daar moet het kunnen ademen)
De de volgende dingen WEL!! (vooral bij een infectie!)
- Zodra het mogelijk is nóg luchtigere kleding dragen. (onderbroek verwisselen met ruime boxer en katoenen sportbroek bijvoorbeeld. Is niet charmant maar helpt enorm)
- Wassen (mits nodig) met enkel schoon water.
-Als het echt te erg wordt VOORAL naar de DOKTER gaan!! Die heeft remedies voor vergaande problemen.
Overige geurtjes horen bij het mens-zijn. Je verwacht toch ook niet dat je pies naar viooltjes ruikt? Of wel?!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:36 schreef meanppl1 het volgende:
[..]
Met cola!!?? heb jij dit ook dan?? en hoe moet ik het wassen dan?? (heel veel vraagjes sorry)
Als een huisarts daar raar van opkijkt, vind ik dat hij zich geen huisarts mag noemen.. t is immers z'n werk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:17 schreef erodome het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!
Was vagina's niet met wat anders dan water, gewoon simpel water, dat is het beste.
Ben je uit balans zoals nu dan kan je proberen eerst te schonen met lactacyt, maar blijf dat niet doen, wordt je lichaam lui van en sneller vies daarna weer een tijdje.
Maar werkt het niet om te schonen met bv lactacyt en dat het daarna met gewoon water netjes blijft dan moet je toch naar de dokter.
Het kan vanalles zijn, schimmeltje is alles behalve ondenkbaar en geen schande, het gebeurd zoveel vrouwen weleens dat de boel uit balans is waardoor de lichaamseigen schimmel wat teveel voorkomt en problemen veroorzaakt.
Er is geen enkele huisarts, in wat voor gereformeerd dorpje dan ook die daar raar van opkijkt.
Vindt je het toch niks die huisarts, vraag dan een verwijzing naar een gynacoloog, die kan je al helemaal niet verbazen met wat je dan ook zou kunnen hebben.
Verder prachtig advies gezien verder, dus je kan wel verder met de antwoorden die je hebt gekregen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |