abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82268196
Ik wil graag weten wat je kan doen aan een vies ruikende vagina. De afscheiding die vies ruikt op een afstand.
pi_82268200
je laten testen op een soa.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 3 juni 2010 @ 02:08:23 #3
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82268206
Test.

[ Bericht 90% gewijzigd door o.us op 03-06-2010 02:09:10 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_82268288
Laten testen. Kan een SOA zijn of een bepaalde schimmelinfectie/bacterie ...
pi_82268301
Had je niet gedacht he, op dit tijdstip zo'n goede tip he
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_82268397

[ Bericht 100% gewijzigd door meanppl1 op 03-06-2010 02:34:44 (dubbele post) ]
pi_82268406
Nou ik had die geur voordat ik seks heb gehad... en ik wil eigenlijk niet naar de huisarts... want waar ik woon vind ik ze niet echt... jah hoe moet ik het zeggen.. wauw? haha
pi_82268413
Met cola wassen, dat werk altijd voor mij
pi_82268436
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 02:33 schreef RavvennaLatina het volgende:
Met cola!!?? heb jij dit ook dan?? en hoe moet ik het wassen dan?? (heel veel vraagjes sorry)
  Moderator / Redactie FP donderdag 3 juni 2010 @ 02:37:03 #10
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_82268438
quote:
"Cola is goed tegen roest", zei een klusjesman tegen me die tevens indiaan is, dus ik geloof hem.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 3 juni 2010 @ 02:41:25 #11
104871 remlof
Europees federalist
pi_82268453
quote:
Ik denk niet dat van die suikerhoudende vloeistof inbrengen in je vagina verstandig is.
pi_82268485
okeej, wat zou ik dan wel moeten doen?
pi_82268510
Met cola wassen? Seriously? Dat is euhm.. apart.
pi_82268543
Waarschijnlijk een schimmel inderdaad. Candida vermoedelijk (meest voorkomend).

Doe de volgende dingen VOORAL NIET!!! (Geld voor iedere vrouw)
- Vagina wassen met zeep, zeepproducten of vaginale zepen. (ja ze zeggen dat het niet uitmaakt maar dat doet het wel!)
- Synthetisch ondergoed dragen. Nee, ook niet dat leuke Viscosen stringetje! Katoen mag met wat lycra. 90-10% verhouding that's it.
- Belachelijk strakke jeans/leggings dragen. (komop dames, ook daar moet het kunnen ademen)

De de volgende dingen WEL!! (vooral bij een infectie!)
- Zodra het mogelijk is nóg luchtigere kleding dragen. (onderbroek verwisselen met ruime boxer en katoenen sportbroek bijvoorbeeld. Is niet charmant maar helpt enorm)
- Wassen (mits nodig) met enkel schoon water.
-Als het echt te erg wordt VOORAL naar de DOKTER gaan!! Die heeft remedies voor vergaande problemen.

Overige geurtjes horen bij het mens-zijn. Je verwacht toch ook niet dat je pies naar viooltjes ruikt? Of wel?!
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
~Douglas Adams~
pi_82268546
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 02:41 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik denk niet dat van die suikerhoudende vloeistof inbrengen in je vagina verstandig is.
Olijfolie is beter inderdaad.
  donderdag 3 juni 2010 @ 02:58:17 #16
104871 remlof
Europees federalist
pi_82268558
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 02:56 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Olijfolie is beter inderdaad.
Dat helpt niet bij een schimmelinfectie, maar wel bij penetratie
  donderdag 3 juni 2010 @ 02:58:49 #17
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_82268561
-note-

[ Bericht 95% gewijzigd door remlof op 03-06-2010 03:00:35 ]
Je moeder is een hamster
pi_82268578
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 02:46 schreef meanppl1 het volgende:
okeej, wat zou ik dan wel moeten doen?
Allereerst voor een goede hygiene zorgen, goed en vaak wassen met gewoon water.

Daarnaast, wat is er mis met je huisarts? Huisartsen/doktoren hebben een "geheimhouding" plicht. Ze mogen tegen niemand iets zeggen over jouw probleem, ook niet tegen je ouders.
En trouwens, vaak hoef je nog niet eens je kleren uit te trekken bij de huisarts. Het is een best standaard probleem waar ze een hoop oplossingen voor hebben (daarvoor hoef je niet met je benen wijd te gaan liggen). Het kan goed zijn dat je meteen wordt doorverwezen naar een gynaecoloog.

Vind je dat nog niet genoeg, dan kun je altijd alsnog zelf vragen naar een gynaecoloog.
pi_82268586
De zuren die grote maten voorkomen in cola zouden er voor kunnen zorgen dat de bacterie sterft. Dat is een feit. Maar men moet denken aan de gevolgen die een dergelijke rigoureuse actie heeft op de natuurlijke zuurbalans van de vagina. Het helpt wellicht tijdelijk maar ik zou me kunnen voorstellen dat andere bacteriën hierdoor vrijspel krijgen als men de cola-behandeling niet met regelmaat opvogt.

Het prikkelende effect lijkt me wel weer aanlokkelijke kanten hebben?! ^^
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
~Douglas Adams~
pi_82268599
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 03:03 schreef Leonoire het volgende:

Het prikkelende effect lijkt me wel weer aanlokkelijke kanten hebben?! ^^
Ik moest lachen. Wie probeert het uit?
  donderdag 3 juni 2010 @ 03:08:17 #21
104871 remlof
Europees federalist
pi_82268609
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 03:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Jij? Lijkt het je grappig als je schaamlippen aan elkaar plakken van de cola?
pi_82268611
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 03:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als jij Cola in je doos giet, zal ik het even uitproberen.
pi_82268620
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 03:08 schreef remlof het volgende:

[..]

Jij? Lijkt het je grappig als je schaamlippen aan elkaar plakken van de cola?
Het zou wel een oplossing zijn voor de mensen die niet meer zo strak zijn.
  donderdag 3 juni 2010 @ 03:10:54 #24
104871 remlof
Europees federalist
pi_82268625
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 03:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

!
  donderdag 3 juni 2010 @ 03:13:11 #25
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_82268634
-opzouten-

[ Bericht 98% gewijzigd door remlof op 03-06-2010 03:13:58 ]
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_82268637
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 03:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Pritstift lijkt me dan effectiever... of hobbylijm?

Maar dit voorgaande is onz... geen sex
~Douglas Adams~
  donderdag 3 juni 2010 @ 03:17:02 #27
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_82268645
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 03:13 schreef Drinky het volgende:
-opzouten-
Censuur!
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  donderdag 3 juni 2010 @ 03:18:30 #28
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_82268649
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 03:17 schreef Drinky het volgende:

[..]

Censuur!
I know Ik had een keigrappig plaatje.
Je moeder is een hamster
pi_82268712
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 03:18 schreef Crutch het volgende:

[..]

I know Ik had een keigrappig plaatje.
Ja was keigrappig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82268818
http://www.lactacyd.nl/

Lactacyd, dan meurt je vagina niet!
pi_82269027
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 02:32 schreef meanppl1 het volgende:
Nou ik had die geur voordat ik seks heb gehad... en ik wil eigenlijk niet naar de huisarts... want waar ik woon vind ik ze niet echt... jah hoe moet ik het zeggen.. wauw? haha
"Zeg niet dat ik naar de dokter moet, want dat durf ik niet"

"Ik zou toch echt even naar de dokter gaan"

Is dit de Fancy plots?

Meid, ga naar de dokter. Als het wel een schimmelinfectie is, helpt het negeren niet. Gaat niet vanzelf weg.
pi_82292341
Maak die meid niet meteen bang.

Ik heb geen soa(jup, testje gehad), maar ik heb wel een tijdje last gehad van een meurende kut. Met donkere afscheiding. Heel erg vies. Maar ik slik vaak mn pil door, dus toen ik daar last van had heb ik wel een stopweek ingelast om alle viezigheid weg te spoelen(met bloed, niet vies:P). Toen had ik er nog een beetje last van en niet meer elke dag, dus na 3 weken weer een stopweekje. En toen nergens meer last van gehad.

En gewoon blijven wassen met water. Die douchekop er even goed op zetten (en das heus geen straf)
pi_82322502
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 02:41 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik denk dat het zuur in de cola een veel schadelijkere uitwerking heeft dan de suiker.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_82327094
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 02:56 schreef Leonoire het volgende:
Waarschijnlijk een schimmel inderdaad. Candida vermoedelijk (meest voorkomend).

Doe de volgende dingen VOORAL NIET!!! (Geld voor iedere vrouw)
- Vagina wassen met zeep, zeepproducten of vaginale zepen. (ja ze zeggen dat het niet uitmaakt maar dat doet het wel!)
- Synthetisch ondergoed dragen. Nee, ook niet dat leuke Viscosen stringetje! Katoen mag met wat lycra. 90-10% verhouding that's it.
- Belachelijk strakke jeans/leggings dragen. (komop dames, ook daar moet het kunnen ademen)

De de volgende dingen WEL!! (vooral bij een infectie!)
- Zodra het mogelijk is nóg luchtigere kleding dragen. (onderbroek verwisselen met ruime boxer en katoenen sportbroek bijvoorbeeld. Is niet charmant maar helpt enorm)
- Wassen (mits nodig) met enkel schoon water.
-Als het echt te erg wordt VOORAL naar de DOKTER gaan!! Die heeft remedies voor vergaande problemen.

Overige geurtjes horen bij het mens-zijn. Je verwacht toch ook niet dat je pies naar viooltjes ruikt? Of wel?!
Wat hierboven word gezegd..

En 's nachts zou ik gewoon naakt slapen.. (Mits je schone lakens hebt en d'r geen problemen mee hebt ofzo)
Kan alles lekker "ademen"
  vrijdag 4 juni 2010 @ 15:17:45 #35
37769 erodome
Zweefteef
pi_82330904
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 02:36 schreef meanppl1 het volgende:

[..]

Met cola!!?? heb jij dit ook dan?? en hoe moet ik het wassen dan?? (heel veel vraagjes sorry)
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!
Was vagina's niet met wat anders dan water, gewoon simpel water, dat is het beste.

Ben je uit balans zoals nu dan kan je proberen eerst te schonen met lactacyt, maar blijf dat niet doen, wordt je lichaam lui van en sneller vies daarna weer een tijdje.
Maar werkt het niet om te schonen met bv lactacyt en dat het daarna met gewoon water netjes blijft dan moet je toch naar de dokter.

Het kan vanalles zijn, schimmeltje is alles behalve ondenkbaar en geen schande, het gebeurd zoveel vrouwen weleens dat de boel uit balans is waardoor de lichaamseigen schimmel wat teveel voorkomt en problemen veroorzaakt.
Er is geen enkele huisarts, in wat voor gereformeerd dorpje dan ook die daar raar van opkijkt.
Vindt je het toch niks die huisarts, vraag dan een verwijzing naar een gynacoloog, die kan je al helemaal niet verbazen met wat je dan ook zou kunnen hebben.

Verder prachtig advies gezien verder, dus je kan wel verder met de antwoorden die je hebt gekregen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_82332225
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 15:17 schreef erodome het volgende:

[..]

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!
Was vagina's niet met wat anders dan water, gewoon simpel water, dat is het beste.

Ben je uit balans zoals nu dan kan je proberen eerst te schonen met lactacyt, maar blijf dat niet doen, wordt je lichaam lui van en sneller vies daarna weer een tijdje.
Maar werkt het niet om te schonen met bv lactacyt en dat het daarna met gewoon water netjes blijft dan moet je toch naar de dokter.

Het kan vanalles zijn, schimmeltje is alles behalve ondenkbaar en geen schande, het gebeurd zoveel vrouwen weleens dat de boel uit balans is waardoor de lichaamseigen schimmel wat teveel voorkomt en problemen veroorzaakt.
Er is geen enkele huisarts, in wat voor gereformeerd dorpje dan ook die daar raar van opkijkt.
Vindt je het toch niks die huisarts, vraag dan een verwijzing naar een gynacoloog, die kan je al helemaal niet verbazen met wat je dan ook zou kunnen hebben.

Verder prachtig advies gezien verder, dus je kan wel verder met de antwoorden die je hebt gekregen.
Als een huisarts daar raar van opkijkt, vind ik dat hij zich geen huisarts mag noemen.. t is immers z'n werk.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')