Met cola!!?? heb jij dit ook dan?? en hoe moet ik het wassen dan?? (heel veel vraagjes sorry)quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:33 schreef RavvennaLatina het volgende:
Met cola wassen, dat werk altijd voor mij
"Cola is goed tegen roest", zei een klusjesman tegen me die tevens indiaan is, dus ik geloof hem.quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:33 schreef RavvennaLatina het volgende:
Ik denk niet dat van die suikerhoudende vloeistof inbrengen in je vagina verstandig is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:33 schreef RavvennaLatina het volgende:
Olijfolie is beter inderdaad.quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat van die suikerhoudende vloeistof inbrengen in je vagina verstandig is.
Allereerst voor een goede hygiene zorgen, goed en vaak wassen met gewoon water.quote:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 03:03 schreef Leonoire het volgende:
Het prikkelende effect lijkt me wel weer aanlokkelijke kanten hebben?! ^^
Jij? Lijkt het je grappig als je schaamlippen aan elkaar plakken van de cola?quote:Op donderdag 3 juni 2010 03:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest lachen.Wie probeert het uit?
Als jij Cola in je doos giet, zal ik het even uitproberen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 03:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest lachen.Wie probeert het uit?
Het zou wel een oplossing zijn voor de mensen die niet meer zo strak zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 03:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij? Lijkt het je grappig als je schaamlippen aan elkaar plakken van de cola?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 03:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zou wel een oplossing zijn voor de mensen die niet meer zo strak zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |