Probeer het eens?quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zelfs tieten trekt geen users meer
8.quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:03 schreef Seam het volgende:
[..]
als ikk 50 notes heb dan wil wel even kijken. Zal alleen waarschijnlijk nooit gebeuren aangezien ik nu nog steeds met deze acc op 8 sta_
Dat is inderdaad wel jammer ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik heb gekocht toen ik er 34 had.
viel tegen, je ziet niet eens wie ze heeft geplaatst.
Nee hoor, ik weet het meestal gewoon te omzeilenquote:
Vaak is dat makkelijk te raden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Wel hoor, laatst kon k dat zien.quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
Waarom was je er niet dan de laatste paar nachten?quote:
veelal remlof, denk ik zo.quote:
Sinds wanneer heb ik tetten dan:???quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom was je er niet dan de laatste paar nachten?We hadden echt een beetje input nodig.
Mwah, ik heb er 5 van je 45 gezet. En een paar daarvan zijn ook nog gewoon banmeldingenquote:
ohquote:Op donderdag 3 juni 2010 02:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, ik heb er 5 van je 45 gezet. En een paar daarvan zijn ook nog gewoon banmeldingen
Soms is het leuk om terug te lezen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:08 schreef Drinky het volgende:
Ik heb meestal wel een idee wie ze heeft geplaatst, zeker als ik dan weer "zo'n" opmerking heb gemaakt en dan opeens een note erbij heb.
Waarom kopen als je ook kan denken?
Maar als er geen reacties op komen heeft het toch geen zin om ze te postenquote:Op donderdag 3 juni 2010 02:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik tetten dan:???
Daar ben jij toch voor!
Je bent in de war.quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:09 schreef Seam het volgende:
is Ous trouwens overtuigd moslim? Of ben ik nu in de war met Triggershot?
Dit is geen leeg topic hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 02:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar als er geen reacties op komen heeft het toch geen zin om ze te postenEn ik ga niet voor een leeg topic mijn tieten posten.
Heeft ie een ip-ban?quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:09 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik vind dat donthate een unban verdient ter ere van dit feestgedruis
je mag me altijd pm'en hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 02:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar als er geen reacties op komen heeft het toch geen zin om ze te postenEn ik ga niet voor een leeg topic mijn tieten posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |