Och, het is niet verkeerd op z'n tijd.quote:
Dat klopt. De zekeringen vlogen me om de oren, zodat Jan den Dunnen ze allemaal op kon rapen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Eigen schuld dus, als je goed had opgelet bij de instructievideo had je geweten dat je dat niet zomaar mag doen
Of ga er voor liggenquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:35 schreef nattermann het volgende:
Moment, zometeen komt een trein langs. Even foto's van maken.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:34 schreef nattermann het volgende:
Remlof
Biogarde
O.us
Vette slijmbal ben je ook he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Ik kocht een metrosimulator en een computer. Zwembaden zijn doorgaans buiten en buiten zijn mensen en dieren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ik zoveel geld had als hij, dan wist ik wel wat ik ermee zou doen. Dan kocht ik er geen drugs van, maar een hele grote villa met een zwembad. Daar heb je vele malen meer aan.
Niks!quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vette slijmbal ben je ook he.
Doodsverwensing note +1quote:
Hoezo ga je dood als je voor een trein gaat liggen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
BEN JE MIJ DOOD AAN HET VERWENSEN JONG GEK
Nee, ik gaf een fototechnische tipquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
BEN JE MIJ DOOD AAN HET VERWENSEN JONG GEK
Ik mag Jan den Dunnen niet zo, hij lift duidelijk mee op het succes van Arno van Dieten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:35 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat klopt. De zekeringen vlogen me om de oren, zodat Jan den Dunnen ze allemaal op kon rapen.
Duidelijk de mindere van de 2 inderdaad.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik mag Jan den Dunnen niet zo, hij lift duidelijk mee op het succes van Arno van Dieten.
Toch wel mooi hoe Paul den Dunnen dat doet, geen machinist doet hem dat na.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:42 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Duidelijk de mindere van de 2 inderdaad.
Hier Paul den Dunnen die zijn ICM typhoneert.
Ja, nog wel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:44 schreef Seam het volgende:
Er zijn nu zes officiele mods voor KLB__!!
Moet je je vagina niet tegen het scherm houden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Man ik moet het slijm van mn beeldscherm afvegen.
Ze zoeken er nog 4.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:44 schreef Seam het volgende:
Ludo en zquing stoppen ermee?quote:
Zal wel niet voor niks zijn dan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:44 schreef Seam het volgende:
Wie gaat er weg dan? WIE!?quote:
De mods zijn meestal ver te zoeken de laatste tijd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zal wel niet voor niks zijn dan.
En jij niet zo gruwelijk kwijlen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:44 schreef nattermann het volgende:
[..]
Moet je je vagina niet tegen het scherm houden.
Sorry schatjequote:Op donderdag 3 juni 2010 01:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En jij niet zo gruwelijk kwijlen.
Mén, reageer niet zo geprikkeld.
moddert hij dan op KLB?quote:
hey o.us moet dat nou gelijk zo'n note?quote:
Is remlof een zei dan?quote:
KLB FB, hier niet mokken graag.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hey o.us moet dat nou gelijk zo'n note?
Zo'n hardcore KLB'er ben ik nou ook weer niet hoor.quote:
Ik heb dit jaar nog geen een note gekregenquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hey o.us moet dat nou gelijk zo'n note?
ik ga niet huilen om een note, maar kan je daar echt niet tegen?quote:
KLB FB, anders help ik je wel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik ga niet huilen om een note, maar kan je daar echt niet tegen?je kent me toch wel langer dan vandaag.
Nee, dit is een grapje. Onderdeel van het nachtbagger.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
Is die mod???????????//////__________!11111111111111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111
maar nachtbagger is toch onz?quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, dit is een grapje. Onderdeel van het nachtbagger.
Die overigens normaal in ONZ plaatsvindt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, dit is een grapje. Onderdeel van het nachtbagger.
hah, beat you to it.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Die overigens normaal in ONZ plaatsvindt.
Zonde.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Time for change!quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
BoWa was wel chill.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:58 schreef Mr.Cooper het volgende:
Als je maar niet zo wordt als die andere.
Wat, blank?quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:58 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wie?quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:58 schreef Mr.Cooper het volgende:
oh.quote:
jammer, vroeger was het altijd erg gezellig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd een beetje dood.
:3quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:00 schreef Panzermaus het volgende:
Het is hier in ieder geval dolletjes.![]()
![]()
![]()
xD
Als jij er een krijgt wil ik er ook een mij gaf hij er geenquote:
ik heb nog wel tips.quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als jij er een krijgt wil ik er ook een mij gaf hij er geen
Zelfs tieten trekt geen users meerquote:Op donderdag 3 juni 2010 02:00 schreef Seam het volgende:
[..]
jammer, vroeger was het altijd erg gezellig.
Vind ik een beetje geil.quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat heb je er aan als je er toch niet in kan kijken?
potver heb net camshot gemaakt maar dan probeer ik dat ook maar niet te postenquote:Op donderdag 3 juni 2010 02:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zelfs tieten trekt geen users meer
als ikk 50 notes heb dan wil wel even kijken. Zal alleen waarschijnlijk nooit gebeuren aangezien ik nu nog steeds met deze acc op 8 staquote:Op donderdag 3 juni 2010 02:02 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik hoef geen notes, ik kan ze toch niet lezen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben te lief om ze te krijgenquote:Op donderdag 3 juni 2010 02:03 schreef Seam het volgende:
[..]
als ikk 50 notes heb dan wil wel even kijken. Zal alleen waarschijnlijk nooit gebeuren aangezien ik nu nog steeds met deze acc op 8 sta_
ik denk er anders over hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 02:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ik heb gekocht toen ik er 34 had.quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:03 schreef Seam het volgende:
[..]
als ikk 50 notes heb dan wil wel even kijken. Zal alleen waarschijnlijk nooit gebeuren aangezien ik nu nog steeds met deze acc op 8 sta_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |