quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:10 schreef stevenmac26 het volgende:
o.us is een goede mod voor klb!
Hij kent de users en dat is belangrijk!
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:11 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee. AP is de kanker van dit forum, samen met die treinengek.
Waarom ratel?quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik begin o.us hoe langer hoe minder tof te vinden.
Maar waarom dan wel, lieve Ratel?quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Sociosquote:
quote:
ik heb hem nooit tof gevonden dus ik sta achter je!quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
tho_Omas, heb je zin om weer een topic te kapen?quote:
Hehe ik krijg eindelijk je aandachtquote:
Lees bovenstaande lieve Chowi.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hehe ik krijg eindelijk je aandacht!!
[..]
Lees bovenstaande lieve Chowi.
Ik geloof er niks van, jij doerak!quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik heb hem nooit tof gevonden dus ik sta achter je!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja, mag dat?quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
tho_Omas, heb je zin om weer een topic te kapen?
In het begin valt het toch niet te zien tussen al die zooi.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hehe ik krijg eindelijk je aandacht!!
[..]
Lees bovenstaande lieve Chowi.
Wij mogen alles. Wij hebben privileges. Wij staan boven het volk.quote:
Eeen handig lectuurnetjequote:Op donderdag 3 juni 2010 01:18 schreef Penisbaard het volgende:
Dankzij deze puike video met Ellen Jansen ben ik ook een treinenfan geworden
toch is het zoquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, jij doerak!
Heb jij al een idee? Het liefst iets over treinen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wij mogen alles. Wij hebben privileges. Wij staan boven het volk.
Wie zijn "wij"?quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wij mogen alles. Wij hebben privileges. Wij staan boven het volk.
Daar heb ik heel wat over te vermelden. Ik heb vandaag zelfs nog in de trein gezeten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:26 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Heb jij al een idee? Het liefst iets over treinen.
Ik en mijn alterego. Hoi remlof!quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:28 schreef Mr.Chandon het volgende:
Waar is dat kanaal van Tong80 eigenlijk gebleven?
Dank je,quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:27 schreef 08gnoT. het volgende:
O.us je bent blauwJe wordt vast een toffe mod
Gisteren. Arno van Dieten zat er ook in, maar hij heeft geen oog voor zijn fans. Die man is compleet ontspoord.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar heb ik heel wat over te vermelden. Ik heb vandaag zelfs nog in de trein gezeten.
Wanneer heb jij voor het laatst in de trein gezeten?
Onmogelijk, ik ken Arno van Dieten als een hele gewone jongen die dicht bij het volk staat.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Gisteren. Arno van Dieten zat er ook in, maar hij heeft geen oog voor zijn fans. Die man is compleet ontspoord.
Hmm, dan zal het aan mij liggen. Ik probeerde een stofzuiger aan te sluiten op het lectuurnetje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Onmogelijk, ik ken Arno van Dieten als een hele gewone jongen die dicht bij het volk staat.
Ja, dat zie je vaak hè. Wanneer men succes krijgt, stijgt men naar de bol en gaat men allerhande drugs gebruiken. Triest om dat altijd te zien, die aftakeling. Ik wou dat ik ze kon helpen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Gisteren. Arno van Dieten zat er ook in, maar hij heeft geen oog voor zijn fans. Die man is compleet ontspoord.
Ow ok, ja best tof als je boven me staat en ik zo je geschoren doos in kan glurenquote:
Dat staaltje eigengeilerij?quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:28 schreef Mr.Chandon het volgende:
Waar is dat kanaal van Tong80 eigenlijk gebleven?
Wat een pervers mannetje ben jij ook.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ok, ja best tof als je boven me staat en ik zo je geschoren doos in kan gluren
Eigen schuld dus, als je goed had opgelet bij de instructievideo had je geweten dat je dat niet zomaar mag doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:31 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Hmm, dan zal het aan mij liggen. Ik probeerde een stofzuiger aan te sluiten op het lectuurnetje.
Hij snuift zo van de rails, zoals echte treinmannen dat doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dat zie je vaak hè. Wanneer men succes krijgt, stijgt men naar de bol en gaat men allerhande drugs gebruiken. Triest om dat altijd te zien, die aftakeling. Ik wou dat ik ze kon helpen.
kap eens met baggeren anders zal die tjappie je notenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Als ik zoveel geld had als hij, dan wist ik wel wat ik ermee zou doen. Dan kocht ik er geen drugs van, maar een hele grote villa met een zwembad. Daar heb je vele malen meer aan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:33 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Hij snuift zo van de rails, zoals echte treinmannen dat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |